13. Kapitola

45 7 8
                                    

Před pár chvílemi v Zobí ulici:
,,Vernone, co teď?",zeptala se, když se za Potterovými zavřeli dveře. ,,Jak to vysvětlíme sousedům, když viděli to divadlo?"
,,Vymyslíme si, že tvá šílená sestra s manželem zde byli s Dudleym pro peníze, aby je utratili za alkohol,"řekl Vernon.
,,Hrála sem dosud přede všemi, že nemám sestru,"řekla Petunie. ,,Už jsem jim zalhali, že jsme poslali Dudleyho a Dianu na vojenskou školu kvůli tomu, že brali drogy."
Poté uslyšeli křik Delliah a Duncana.
           ~
Ráno v Zobí ulici:
Druhý den když Petunie dávala na snídani palačinky s borůvkovou marmeládou zazvonil u dveří zvonek.
,,Jdu tam,"řekla manželovi. Otevřela dveře, ale nikdo tam nebyl. Jen na prahu našla malý balíček.
,,Nic v něm není,"řekla, když ho vzala do ruky  a odnesla ho do kuchyně a ukázala manželovi.
,,Jen nějací uličníci udělali žert,"uklidňoval jí manžel.
,,Asi máš pravdu,"řekla Petunie na to.
Po snídani Vernon odvezl Duncana na první školní den po cestě do práce a Delliah Petunie řekla, ať se jde dívat na televizi a dala se do úklidu stolu, umyla nádobí a pořádně to utřela a dala do kredence.
Tiše se pak podívala z okna, aby špehovala sousedy. Nemohla se pořád z té noční udalosti vzpamatovat.
Když se podívala na stůl všechno bylo ve stejném stavu než to vyčistila.
,,Asi sním,"řekla.
Když to drhla znovu křikla:,,Sakra!"
Sotva to totiž šlo. Rozhodně nesnila. Tentokrát  to zvládla, ale ne úplně.
Vzpomněla si na ten balíček. Bylo to jasný. Něco jako ta noční událost. Bude to tak dokud to kouzlo nepomine.

Jménem Dursley srdcem PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat