30

1.2K 80 41
                                    

~~~İYİ OKUMALARR~~~

°°°°°°

Jungkook

Bu gün okula gideceğim için erken uyanmış, banyomu yapmış ve kahvaltımı hazırladıktan sonra odama çıkarak kıyafetlerimi giyinmiştim.

Kızgınlığım bitmiş ve rahat bir nefes alarak okul için hazırlanmaya devam ediyordum ki zilin çalmaya başlaması ile kaşlarımı çatmıştım...
Kim olabilirdi?

Annem ve babam 2 haftalığına şehir dışına çıkmışlardı. Yani onlar onlar olamazdı.

Yoongi ve namjoon hyung da olamazdı çünkü okula tek başıma gideceğimi söylemiştim.

Min Gyu olabilirdi?

Veya Taehyung?

Daha fazla oyalanmadan tabletimi de küçük çantama koyarak odamdan çıkmış ve arda arda çalan kapıyı açmıştım.

Taehyung ve Min gyu birbirlerine kötü kötü bakıyor ve ikisi de inat edermiş gibi zili çalıyorlardı.
Kapıyı açmama rağmen!

"İlk ben geldim!"

"Ama zile ilk ben bastım!"

"Ee ne olmuş yani?"

"Bana bak! İki yumrukluk canın var çok kaşınmasan iyi edersin şimdi itile haydi!"

"Yaa çok kork-"

"İKİNİZDE SUSUN ARTIK!"

Artık dayanamayıp bağırmamla birbirlerine girecek olan ikili durmuş ikisi de beni gördükleri gibi sırıtmaya başlamışlardı.
Sokak serserileri gibi duruyorlardı Kabuk bağlayan yaraları, feromonları ve hareketleri.

"Sabah sabah beynimi ağrıttınız ya! Gidin."

"Bende mi?"

"Tabi oğlum senin ne ayrıcalığın var! Omegam o gitsin ben kalayım?"

Taehyung dudaklarını büzmüş, gözlerini bana dikmiş bir şekilde yalvarırken min gyu Taehyung'un bu hareketleri ile midesini tutmuş ve kusar gibi yapmıştı.

Bu çocuğa da ayrı gıcık oluyordum.

Taehyung bana öyle bakmaya devam ederken gözlerimi devirmiş ve aralarından geçerek okula doğru yürümeye başlamıştım.

"Beni beklee!"

"Geri bas kuçu kuçu!"

"Sen çok olmaya başladın delta!"

Ve bir yumruk ardından da acı dolu bir inleme...
Bu çocuk neyine güvenerek deltayla sataşıyordu?

°°°°°°°

"Oturmaktan götüme kramp girdi Jungkook! Hadi gidelim ya."

Jimin ile yanyana bahçedeki bankalardan birinde otururken yarım saattir Taehyung'un sınıfına gitmek istiyor ve yanında ben gitmezsem de kendini okulun çatısınından atacağını idda ediyordu.

"Tek başına git! Ben gitmem o sınıfa."

Aslında amacını biliyordum Taehyung bahaneydi o yoongi hyung istiyordu.

"Ya hadi!"

"Off tamam be." diyerek ayağa kalkmış ve Taehyung'un olduğu sınıfa doğru yürümeye başlamıştık. Tam sınıfının olduğu kata gelmişken koluma birinin çarpması ile birkaç adım gerilemek durumunda kaldım.

"Ah pardon, çok üzgünüm!" bana çarpan alfa kadın yanıma gelmiş benden özür dilerken sorun olmadığını söylememe rağmen özür diliyordu.

My Soulmate 𐤀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin