BÖLÜM ÇOK OLMASA DA CİNSELLİK İÇERİR RAHATSIZ OLACAKLAR BÖLÜMÜ GECE BİLİR.
UYARIMI YAPTIĞIMA GÖREEE BAŞLAYA BİLİRSİNİZZZZZ~~~İYİ OKUMALARR~~~
°°°°°
Taehyung, sokak lambalarının cılız Işığı ile olabildiğince evin etrafını gözetlemiş kimseyi göremeyince de temkinli bir şekilde kapıyı çalarak Jungkook'un kapıyı açmasını beklemişti.
Jungkook ise kapının çalma sesini duyduğunda korkmuş ve vücuduna sardığı yorganı daha da sıkmıştı ki Taehyung'un geleceğini hatırlayıp koşarak kapıya kadar gelmiş ve kapının küçük deliğinden bakarak Taehyung'un geldiğine emin olmuş.
Kapıyı açarak Taehyung'u kolundan tutup eve çekmiş ve hızlıca kapıyı kapatmıştı.Jungkook
Taehyung bu aceleci hareketlerime anlam verememiş gibi kaşlarını çatmışken onu kolundan tutarak odama çıkarmıştım.
Taehyung ile konuştuktan sonra IU da benim evime geleceğini söylemiş ve yanında da bana küçük bir sürpriz getireceğini söylemişti.
Bu yüzden bu kadar korkak ve temkinliydim.
Ne getirecekti?
Silah?
Sopa?
Bıçak?
Taehyung ile ilişkimi bitirmem için birkaç işkence aleti-"Jungkook neden bu kadar korkuyorsun? Eğer o kadından gerçekte korktuysan, yanında ben varım bunu unutma
Ayrıca seni izlediğini de düşünmüyorum çünkü gelirken her yeri güzelce gözetledim.""Taehyung o kadın var ya bana yazdı, yanına geliyorum dedi. Elinde sürprizle!"
"Süprizini gelip bana da yapsın bakalım! Kim ya şu ammına kod-"
Taehyung daha lafını bitirmeden ona ters ters bakarak yatağıma oturduğumda o da beklemeden yanıma gelmiş ve mahçup bir şekilde dudaklarını birbirine bastırmıştı.
Küfürden insanlardan nefret ederdim.
Tabi kendi ettiğim küfürler dışında.. Kısacası küfür etmeyi sever ama başkalarından küfür duymayı sevmezdim çünkü dozunu kaçırıyorlardı Taehyung gibi. Mesela ben salak, Aptal, mal gibi küfürler ederken onlar ağzıma almayacağım-
"Huhu Jungkook bey burada mısınız? Daldınız gitiniz."
"Sana ne ceza vereceğimi düşünüyordum."
Taehyung'un suratı anında düşmüş ve başını iki yana sallamıştı.
Bu adam kendini tatlı falan mı sanıyordu?
Evet öyleydi.
Tatlı bir delta...
Ama hep değil.
"Trip atma da ne ceza verirsen razıyım... Trip atma yeter."
Taehyung bıkkınlıkla kendini yatağa bırakmış ve ona vereceğim cezayı bekliyordu ama neden ceza vereceğimi ben bilmiyordum ki öylesine söylemiştim peki neden sorgulamadan hemen cezasını beklemişti?
Sanırım düzeliyo- hayır bu lafı tamamlamıyacaktım çünkü her bunu dediğimde kalbimi kıracak şeyler yapıyor ve sözlerimi bana yutturuyordu.
"En büyük korkun ne?"
Taehyung ile hiç sohbet etmediğimiz fark edip konuyu değiştirme adına öylesine bir soru yönettiğimde Taehyung sırtını yatak başlığına yaslamış ve bana uyum sağlayarak düşünmeye başlamıştı.
"Sanırım ölene kadar trip yemek?
Korkunç bir şey olurdu!""Yah ciddi ol ve bana laf sokmayı bırak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Soulmate 𐤀
Fiksi PenggemarKendince nedenlerden dolayı ruh eşini red eden delta Taehyung ve ruh eşi omega Jungkook. Tanrı size bela veriyorum demez deccal bir ruh eşi verir... Hemde bir delta! Texting /düz yazı Omegavers Delta:tae Omega:kook