~~~İYİ OKUMALARR~~~°°°
Jungkook
Pozisyonumu almış önümde, yatağa iplerle bağladığım Taehyung'un karnına çıplak ellerimle yumruk atıyor ve her yumruğumda kurdum ile birlikte büyük bir zevk yaşıyorduk çünkü canını yakıyordum. Sert yumruklarımla!
Onca yaptığı şeyin yanında bu yaptığım azdı bile!
"Ya Jungkook, sana bir sürprizim var kapat gözlerini diyip yatağa bağladın beni! Tamam bunu yaptın bari biraz mola ver karnımı deştin."
"Kes sesini!"
"Jungkook karnımı hissetmiyorum!"
Bu dediği ile dikkatimi dağıtmış ve benimde ellerimin uyuştuğunu hissetmemi sağlamıştı.
Ellerimi iki yana sallayıp kendimi yatağın dibindeki sandalyeye atmış ve dinlenmek adına gözlerimi yummuştum.
Gerçekten yaklaşık yirmi dakikadır hiç ara vermeden Taehyung'un karnına vuruş yapıyordum..."Bir an hiç durmaycaksın sandım. Sende de merhamet varmış demek-"
"Ellerim uyuştu yoksa varya o karnını deşmeyi bırak bağırsaklarını ağzından çıkarıyordum!"
"Tamam, şimdi çöz beni."
"Aynen çözerim seni."
Taehyung bu dediğim ile sırıtmaya başlamış ve başını yastığıma gömerek bedeninin gevşemisini sağlamıştı.
"Çözme, ama eğer odaya annen veya baban girerse yanlış anlayabilirler, yine de sen bilirsin benim açımdan sıkıntı yok. Ben kafamı bu güzel kokulu yastığa gömer vücuduma dokunmanın keyfini sürerim.. Ha bu arada asla canım acımadı. Ses etmedim çünkü vücuduma dokunman.... Dediğim gibi hoşuma gitti. "
Taehyung konuştukça gözüm seğriyor ve yüzüm sinirden yanıyordu... Bunca zamandır ellerimin uyuşmasını göze aldığım yumruklarım Taehyung'un hoşuna mı gidiyordu yani!?
"Hele şu kaşlarını çatıp dudaklarını büzerken o küçük ellerinle yanlışlıkla göğsüme vurduğun an-"
"O bileklerine doladığım ipleri boynuna dolayıp seni tavandan sarkıtarak öldürmemi istemiyorsan o çeneni kapat! Beni katil yapma senin yüzünden birde hapisanelerde sürünemem!"
Biraz fazla ve sesli bağırmış olmalıyım ki ortam bir anda sesizleşmiş Taehyung ile garip bir bakışma yaşamıştık. İkimizde sadece susuyor ve birbirimizin gözlerine bakıyorduk.
"Senin yüzünden deltama trip atıyorum eğer şu yaboz kılıklı şeyi hemen affedersen içini pençelerim senin! Duydun mu?!"
Taehyung'un bakışları beni ele geçirmişken kurdumun beynimde yankılanan sesi ile kendime gelmiş ve oturduğum sandalyede ayağa kalkmıştım.
Aslında başında beri yapmak istediğim şeyi yapmak kurdumun konuşması ile aklıma gelmişti.
Onun önünde üzerimi değiştirecek ve kısa kısa şortlar giyip onu çileden çıkarıp kızgınlığa girmesini sağlandıktan sonra onu evden kovucaktım... Sonuçta hem acı çekecek hemde kızgınlığı boyunca aklında sadece ben olucaktım. Bana, iğrenç dediği kokuma, çirkin dediği yüzüme ve yetersiz dediği bedenime muhtaç olup kendi sözlerinde boğulacaktı.
"Görüyor musun canım kurdum Taehyungu döveyim derken ne kadar da terlemişim."
Dolabımın önüne geldiğim gibi şortlarım arasında en kısa olanı aramış üst raftan hepsine göz attıktan sonra gri rengindeki şortu bulmamla sırıtıp dolabın kapaklarını kapatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Soulmate 𐤀
Fiksi PenggemarKendince nedenlerden dolayı ruh eşini red eden delta Taehyung ve ruh eşi omega Jungkook. Tanrı size bela veriyorum demez deccal bir ruh eşi verir... Hemde bir delta! Texting /düz yazı Omegavers Delta:tae Omega:kook