83.

224 25 8
                                    

Efra'dan

"Utku"

Üstüme gelen utkunun ne peşinde olduğunu bilmeden ona bakarken karanlık depoda geriye geriye gitmeye başladımıştım.

"Ne yapıyorsun utku?"

"Artık bitti,bitti efra."

"Ne bitti?ne saçmalıyorsun sen utku!"

Çarpdığım kömür dolu çuvallarla duraksarken elim ayağım birbirine dolanmış dizlerim artık tır tir tiremeye başlamıştı.

"Utku yapma.."dedim yapmak istediğini anlarken.

Dudaklarımdan çıkan çaresiz kelimlerle utkuya bakarken o çoktan yanıma gelmişti.
Nefes alış verişlerim birbirine girerken elim karnıma gitti..
Gözlerim dolup beni sonsuz bir korkuya bırakırken canın tatlı geldiği o dakikalardaydım.

"Çocuğum, çocuğum için utku"dedim çaresizce

Utku bana ses vermezken yanıma yaklaşan utkuyla çığlık atmam bir oldu acı dolu çığlıgım depoda yankılanırken utku'nun acımasız gözleri karanlıkta parıl parıl parlıyordu.
Belindeki silaha elini attığında dayanamayıp dizlerimin üstüne çöktüm
Hüngür hüngür ağlarken elim karnımdan ayrılmıyordu..

"Ne olur utku..ne olur!yapma.
o daha bebek doğmamış bebek bunun vebalini kaldırmazsın.."

"Başka çarem yok..efra zorluk çıkarma"

Diyen utkuya kafamı kaldırıp gözlerimi gözlerine diktim yaşlar akan gözlerimle öylece bakan utkuya konuştum.

"Eğer şimdi canımı bağışlarsan,demire bir daha dönmem"

Nefes nefese zorlukla çuvallardan destek alarak doğrulup konuşmama devam ettim.

"Ben bulutu aradım o geliyor utku onunla giderim eğer ben istemezsem o size zarar vermez.
Demiri de unuturum..ona değil sizi söylemek yüz yüze bile gelmeyiz
sadece ne olur utku çocuğumun canını bana bağışla"

Utku'nun eli belinden çekilirken bir iki adım geri çekildi

"Nerden bileceğim yalan söylemediğini bulutu nerden arayacaksın seni öldürmemem için yalan atma!"

"Hayır!yalan atmıyorum Leyla telefonunu burda unutmuştu bulutu aradım Her şeyi anlattım!seni de Leyla'yı da biliyor her an gelebilir!ben canımdan olursam sende olursun!"

"Kes sessini!neden demiri değilde bulutu aradın ha buda bir tuzak mı efra?!"

Yüzüme yüzüme bağıran utkuya bakarken yutkunup konuştum.

"Demir Leyla'yı öldürmesin diye aramadım! senin pis canın için deği-"

Yüzüme inen tokatla yüzüm savrulurken  toplanıp tekrar ona döndüm.

"Vaz geçtim,ben Gebersem de sen gebereceksin!"diyen utkunun damarında bastığımın farkına varmışım..

Elinin saçımı bulmasıyla bükülen boynumla beraber acıyan saçlarımı umursamadan devam ettim

MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin