-12-

338 11 3
                                    

(Lana Del Rey- Born To Die) 

Şimdi benim birine ihtiyacım var dertleşmek için kendi yaşadığım olaylardan sonra hikaye yalan oldu. Birine içimi dökmeye ihityacım var şimdiden teşekkürler. -SEDA

      Gözlerim o karanlığa alıştıktan sonra bir anda ışıkla aydınlandığından rahatsızlık vermişti. Ama bu rahatsızlık ortamın efsane oluşunu değiştirmiyordu. Ayağa kalkmak istedim ama o 3 kız beni hayır diyerek tekrar oturttular. Birkaç kişi etrafıma gelip makyajıma başladılar. Sevmediğim renkler kullanılıyordu. Pembe bir far sürdüğünü hatırlıyorum sadece. Makyajımda siyah tonlarının ağır basması için ricada bulundum. Herkes duymamazlıktan geliyordu. 

     Gözlerimi tekrar bağlayacakken makyajımın bozulma olasılığı akıllarına gelmişti. Oradaki kabine sokup giydirdiler. Bunlar neydi böyle? Hiç sevmediğim renkler. Sanırım Oğuz bir özür partisi düzenliyordu. Ama keşke bu kadar uğraşmasaydı.  

      Elbiselerle arabaya bindirildim. Pek hoş bir durum değildi. Belki de kaçırılıyorumdur? Yok canım daha neler. Kim ne yapsın beni! Araba son sürat ilerlerken elbisenin kumaşının çok kaliteli olduğunu farkettim. Arabada 4 kişiydik. Özel şoförüm olduğunu öne süren kişi arabayı kullanıyordu. Yanında tanımadığım biri. Arkada yanımda tanımadığım biri. 4 kişi olduğumuz arabada 3 kişiyi tanımamam kaçırıldığım düşüncesini tekrar zihnimde parlattı. Ancak ani bir frenle kendimi arabanın kapı koluna yapışmış bir şekilde buldum.

     İndirildim, yürütüldüm(pek yürüyebildiğim söylenemez sanırım 13 cm topuklu ayakkabı beni zorladı) ve bir kapıdan geçirildim. İlerde arkası dönük saçları yapılı biri duruyordu. Takım elbisesi resmen bağırıyordu. "Bu adam zengin."  Etrafımı incelerken gözüm ilerideki adama takılıyordu. Özel şoförüm olduğunu iddia eden adam tekrardan yanıma gelip "Görüşmeniz bittiğinde ben sizi alacağım." diye bir şeyler mırıldandı. Pek umrumda olduğunu söyleyemeyeceğim. Çünkü yeterince karşımdaki adama kilitlenmiştim. Önünü döndüğü gibi "Çok şıksınız." dedi ve yaklaştı.  Cem'di bu. Bir erkeğe göre güzeldi. Nasıl oluyorsa artık?

   "Neden burdayım?" "Tanışmak istediğimden." Bir anda gülme tuttu. Nolduğunu sorunca "Yeterince tanıyoruz birbirimizi." dedim. Bana anlamamış bakışlar attı. Çok komiksin deyip kahkahalarıma devam ettim. Ama suratındaki ciddiyeti görünce bir şeyler olduğunu anladım."Cem iyi misin?" "Bir şey sorabilir miyim?" "Tabii dinliyorum.""Nerden tanışıyoruz?" "Barda tanışmıştık bana Çınar'ın ikizi olduğunu söylemiştin ya hani. Hastalığın falan mı var? Başını bir yerlere çarpmı-" "Bardan mı tanışıyoruz? O gün bir çocuğun sana sarktığı sırada mı tanıştık?" "Cem iyi değilsin sen galiba? Hayır onun çok öncesinde. Off nasıl hatırlamazsın ya. Şaka mı yapıyorsun!" 

-Cem'den-

   Bu kız benimle dalga geçiyor olmalıydı. Ne demek barda tanıştık. Ben daha yeni gelmişim şehre nasıl tanışıyoruz acaba bu güzel bayanla? "Tabii ki hatırlıyorum ya şaka yapmıştım sen de inandın hemen. Ahahah!" "Benim gibi birini unutman zor olurdu zaten." Gülüşünde etkileyicilik vardı. Ama ben ondan etkilenmeyecektim. İddia uğruna bu kızla konuşmaya başlamıştım. Çınar Bey'ciğim ne kadar o kızdan uzak dur dese de Burak'la girdiğim iddia daha önemliydi. 

  Kız bayağı kolay lokmaya benziyordu. Ama benimleyken gözleri gülüyordu sanki. Kıza yaklaştım ve eline 50-100 TL sokuşturdum. Her kız para sever. Bir avucundaki paraya bir de bana bakıyordu. "Çok değişmemişsin, benden kaşar dediğin için özür dileyeceğini sanarken bana para mı veriyosun? Adamlıktan acizsiniz sen ve kardeşin." diyerek sakin bir şekilde ayağımın önüne eğildi. Parayı ayakkabımın ucuna koydu ve sonra da ayağımla birlikte paranın üzerine bastı. "Para benim için önemli bir unsur değil. Ve beni de satın alabileceğini sanmıyorum."

-Çınar'dan-

  "Yine ne var baba?" "Benimle düzgün konuş! Cem'e ulaşamıyorum önemli işlerim var onunla. Hep sana yüklendim biraz da Cem Bey'in ağzına sıçalım. Nerelerde ne yapmış?" "Baba nerden bilebilirim ya?! Senin sevgili oğluşun olur Cem." Ya bu Cem nerden çıkmıştı ya? Seda işi tamamen yalan oldu. Cem'e Seda'dan hiç bahsetmemiştim. Ya Seda Cem'e giderse? Ya Seda cidden ondan hoşlanırsa? Ama bana alışverişte benden hoşlandığını söylemişti. Of off! Seda'yı arayıp her şeyi anlatmanın vakti geldi. 

   -Aradığınız kişi şu anda meşgul. Lütfen hattan ayrılmayınız.The person.- "Efendim?" "Seda ben Çınar. Buluşabilir miyiz?" "Sen ve kardeşin beni pis işlerinize alet etmekten sıkılmadınız mı ya?" "Kardeşim derken?" "Evet senin o sevgili kardeşin. Benim elime bugün para sıkıştıran ve adam olduğunu öne süren kardeşin. Umarım anlatabilmişimdir." "Bugün mü? Nasıl ya siz buluştunuz mu?" "Ya sen şaka mısın çocuk. Cem'le tanuışıyoduk eskiden." "Hayır sen öyle sanıyosun." "Nasıl ben öyle sanıyorum? Ne dönüyo yine ya! Yine ne işin peşindesiniz?" "Anlatmam gerek hemen lütfen çabuk buluşalım. Adresi mesaj atarım. 10 dakikaya orda ol lütfen Seda yalvarırım." Sinirden patlayabilirdim. Cem'le buluşmuşlardı. Ya ben anlatıcam ya o anlayacak.


  -Seda'dan-

   "Burçak ben seni sonra arıyım biri arıyor." .... Ya bu ne yüzsüzlük! Siktiri çekmek için gidicem ve her şey biticek oh mis.

... "NASIL YANİ! HER ŞEY YALAN MIYDI? YA SİZ NE OROSPU ÇOCUĞU ÇIKTINIZ AMA AFERİN BANA YA BEN NE GERİZEKALI APTAL BİR ŞEYİM-" "Seda susar mısın bi?" "YA KES AMINAKODUĞUMUN ÇOCUĞU SEN NE YÜZSÜZ ŞEREFSİZ AŞAĞILIKSIN YA. POLİSİ ARIYORUM ŞİMDİ SAPIK AR DİYECEĞİM. BEN DE BENİ SEVDİ SANIYORUM BİR DE CEM SANIP ÇINAR'DAN HOŞLANIYORUM DİYORUM. BEN BU BEYNİMİ SİKİYİM YA!" İstemsiz ağlamaya başladım ama istemsizdi. Gözümden yaşlar gelirken haykıra haykıra ondan  nefret ettiğimi söylüyordum. "SENDEN NEFRET EDİYORUM. SENDEN NEFRET EDİYORUm. SENDEN NEFRET ED-" Dudağımda başka bir dudak hissettim. "Benden nefret edemezsin ben sana aşığım Seda." "YA SEN NE TERBİYESİZSİN YA SENİN AŞKIN BENDEN UZAK ALLAH'A YAKIN ŞEREFSİZ." "Seda lütfen sus. Hepsini seni sevdiğimden ya-" "KES SESİNİ SENİN HAYATIN KOLPA." Çınar başını öne eğmiş ve elleriyle de kulaklarını siperlemişti. Çenesinden tuttum başını yukarı bakacak seviyeye getirdim. "SEN HIRSIZSIN. AMA SAKAR OLANLARDANSIN ÇINAR. KALBİMİ ÇALDIN AMA YARI YOLDA DÜŞÜRDÜN."Sinirden ağlayıp titriyodum. Çınar ayağa kalktı. Kollarını açarak üzerime geldi sıkıca sarıldı ve durmadan özür diledi. "Özür dilerim Seda."

  

KUCUK HIRSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin