episode one

9 1 16
                                    



UA HIGH. YEAR 1. CLASS 1/A.

UA Lisesi'nde okul yılının başlamasından bir ay sonra, Denki Kaminari arkadaşları Bakugo Katsuki, Eijirou Kirishima, Hanta Sero, Rei Aizawa ve Mina Ashido'yle iyice yakınlaşmıştı. Hatta kardeşim diyecek konuma gelmişti. UA'de geçirdiği zamanın tadını çıkarıyordu. Günleri boş yapmak ve eğitimle doluydu. Ama Denki'nin gününe ekstra olarak 3 yıldıe çıktığı online sevgili avatar'da ekleniyordu. Daha önce hiç birbirlerine gerçek isimlerini söylememişlerdi ya da birbirlerinin yüzlerini görmemişlerdi ama aynı yaşta olduklarını biliyorlardı. Buna rağmen her şey yolundaydı.

Bakugo Katsuki'nin ikiz kız kardeşi Seiu Bakugo da UA'de dikkate değer bir figürdü. Dost canlısı ve sevilen biri olarak, Denki dahil neredeyse herkesle arkadaş olmuştu. Etkileşimleri sıradan ve arkadaşçaydı. Çok yakın oldukları söylenemezdi ama yine de yakınlardı.

Denki arkadaşlarına sevgilisi olduğundan bahsetmişti ama çokta detaya girmemişti. Arkadaşları da başka okuldan olduğu için çok kurcalamamışlardı zaten. 

Denki heyecanlı şekilde okuldan sonra evine gitti. Sevgilisiyle konuşmak için can atıyordu, sonunda bugün birbirlerinin yüzünü görebileceklerdi, en azından öyle anlaşmışlardı. Telefonuna gelen bildirime bakmak için hızlıca annesine bir şey demeden odasına çıktı. Yatağına atlar atlamaz telefonunun kilidini açıp swvgilisinin attığı mesaja baktı. Hızlıca görselin yüklenmesini beklerken bir yandan da atmak için fotoğraf seçiyordu. Görselin yüklendiğini görünce ise şok olmuş bir şekilde ekrana bakakaldı. Yaklaşık 3 yıldır çıktığı sevgilisi, en yakın arkadaşının ikiz kardeşi, Seiu Bakugo'ydu. Üstüne üstlük sınıf arkadaşıydı.

Denki bir anda ne yapacağını bilemedi. Eğer Bakugo öğrenirse büyük ihtimalle onu öldürdü.

Denki, odasında kalbi hızla atarak ileri geri yürüyordu. Seiu'nun attığı fotoğraf aklına kazınmışto. Onu nasıl daha önce tanımamıştı? 3 yıldır birlikte olduğu kız arkadaşının aslında Katsuki'nin ikiz kız kardeşi olduğunu keşfetmenin paniği onu bunalttı. Denki, Katsuki'yi bir arkadaş olarak her zaman takdir etmişti ama kız kardeşiyle çıkarak ona karşı çıkma düşüncesi onu korkutuyordu. Katsuki onu yaşatmazsı, üstüne Seiu'nun yüzüne bakamazdı. Onu her zaman bir arkadaş olarak görmüştü o kadar.

Bu farkındalık onu panikletti. Yıllardır çıktığı kız artık gerçek hayatta tanıdığı biriydi. Panik onu bunalttı.

Denki hiç düşünmeden Seiu'yu Discord'da engelledi. Aceleci kararından pişmanlık duyduğunda kalbi hızla çarptı. Özellikle kız kardeşini korumasıyla ünlü Katsuki'yle arkadaş olduğu için tepkisinin sonuçlarından korkuyordu denebilirdi.

Telefonuna bakarken elleri titriyordu. Seiu'yu engellediği için derin bir suçluluk hissetti ama korku ve belirsizlik yüzünden domıp kaldı. Ya Katsuki öğrenirse? Peki ya arkadaşlıkları bozulursa? Katsuki öğrenirse onu yaşatmazdı, üstüne Denki, Seiu'nun tipi bile değildi bunu biliyordu. Her zaman birbirleriyle uğraşırlardı. Üstüne Seiu, Denki'yi bir abi olarak gördüğünden bile bahsetmişti. Bunalmış bir şekilde yatağına uzanıp tavana bakmaya başladı. Gerçekten sıçmıştı.

____________

UA Lisesi'nde okulun başlamasından bir ay sonra, Seiu Bakugo günlerini arkadaşlarıyla eğlenerek geçiyordu. Herkesle arası iyiydi, özellikle ikizi Katsuki'nin yakın arkadaş grubuyla. Rei, Denki, Kirishima ve diğerleriyle iyi anlaşıyordu, fakat Denki'yle aralarındaki ilişki birbirleriyle uğraşan kardeş seviyesindeydi. Onunla sık sık takılıyorlardı ama Seiu'nun aklında her zaman "Nari" vardı. Discord'da tanıştığı, üç yıldır sevgilisi olan o çocuk, onun için çok önemliydi. Ona "Chargenari" yerine "Nari" diye hitap ederdi ve birlikte çok şey paylaşmışlardı.

Bugün Nari'yle önemli bir gün olacaktı. Bugün sevgili olmalarının üçüncü yılıydı ve sonunda yüz yüze tanışma zamanları gelmişti. Seiu, biraz heyecanlıydı ama aynı zamanda gerilmişti. Telefonunu eline aldı, titreyen elleriyle çektiği fotoğrafı hızlıca Nari'ye gönderdi. "Siktir, yaptım! Gönderdim!" diye düşündü. Nari'nin de fotoğrafını göndermesini sabırsızlıkla bekliyordu. Telefonunu sıkıca kavradı, gelecek mesajı beklerken içindeki heyecan artıyordu. Mesajın iletildiğini görünce gülümseyip rahatladı. Ancak bir süre geçmesine rağmen Nari'den hâlâ cevap gelmemişti.

Seiu bir an için duraksadı. "Nede cevap vermedi?" diye düşündü. Bir şey mi olmuştu? Telefon ekranına boş boş bakarken içini bir korku kapladı. Tekrar mesajlarına göz attığında ekranda "Bu kullanıcı sizi engelledi" yazısıyla karşılaştı. Seiu'nun nefesi kesildi, kalbi hızla atmaya başladı. Şok olmuştu. "Ne demek engelledi?" diye düşündü. Panik içinde telefonuna bakarken aklından bin bir türlü düşünce geçiyordu. Neden böyle bir şey yapmıştı ki?

Seiu'nun kafasında dolanan sorular, onu kemiriyordu. "Bir şey mi yanlış yaptım? Yanlış bir şey mi söyledim?" Üç yıldır birlikte olduğu sevgilisi, bir anda onu terk etmiş gibiydi. Seiu, Nari'nin onu beğenmediğinden korkmaya başladı. Belki de fotoğrafını beğenmemişti.

Seiu, yatağa uzanıp tavanı izlemeye başladı. İçinde hissettiği o boşluk ve şaşkınlık, gözlerini dolduruyordu. "Orospu çocuğu.. Küfür etmek bile istemiyorum." dedi içinden, ama yine de ona sinirlenemedi. Ama, Nari'nin ona neden böyle bir şey yaptığını anlamak istiyordu. Her şey bir anda anlamını yitirmişti. Sanırım vazgeçmek daha iyiydi..

love computer fantasy - denki k. Where stories live. Discover now