Kobiety siedziały w ciszy i myślałam nad zaistaniała sytuacja. Laura była załamana nie widziała żadnego wyjścia. Nie chciała pójść do łóżka z Kowalska, ale nie chciała tez stracić Agnieszki. Znowu kobieta zaczęła układać w swojej głowie pewny plan lecz nie miała pewności ze on wypali. Miała zamiar zrobić to co Dagmara znaleźć coś na nią i ja szantażować.
W trakcie swoich rozmyślań kobieta spojrzała na swoją kochankę która usnęła. Krzepinska rozczulił ten widok. Postanowiła jej nie budzić i przykryła ja kocem oraz ucałowała w czoło
- gdybys tylko wiedziała jak cię kocham. Zrobię wszystko żeby nas uratować. - kobieta była pewna ze dziewczyna śpi. Miała miarowy oddech i od czasu do czasu zdarzało się jej pochrapywać. Następnie kobieta uruchomiła swoje kontakty i zaczęła szukać czegoś na koleżankę z pracy. Dzwoniła po ludziach i próbowała się czegoś dowiedzieć lecz z marnym skutkiem. Gdy w pewnym momencie postanowiła wykonać jeszcze jeden telefon. Do jej starej pracy.
Po usłyszeniu pewnej rzeczy Agnieszka była zadowolona miała już haczyka na swoją rywalkę. Teraz musiała tylko umówić się z koleżanka i jej jakoś to przekazać. Nie zamierzała czekać. Od razu do niej napisała czy mogą się spotkać za godzinę. Dostała odpowiedz ze za godzinę w pubie niedaleko domu nastolatki. Agnieszka zaczęła się ogarniać i napisała kartkę dla Laury ze wychodzi coś załatwić ale wróci.
W trakcie podróży Agnieszka układała plan rozmowy. Musiało jej się udać inaczej nie wiedziała co dalej.
Dojechała na miejsce i weszła do pubu od razu zauważyła Kowalska. Usiadła naprzeciwko niej
- mogę wiedzieć skąd to spotkanie? - zapytała pewnie, ale nie wiedziała ze zaraz ta pewność siebie szybko zniknie.
- wiesz dowiedziałam się czegoś i muszę zasięgnąć porady od ciebie? - Dagmara się wyprostowała zaciekawiona ta rozmowa.
- wiesz dowiedziałam się ze w swojej starej pracy zgwałciłaś swoją uczennice. Mało tego teraz podrywasz kolejna w naszej szkole na co ci nie pozwolę bo ta dziewczyna jest niesamowita i przede wszystkim jest młoda. - i nagle Dagmara poczuła jak traci grunt pod nogami. To co powiedziała Agnieszka było prawda. Zgwałciła swoją nieletnia uczennice w poprzedniej pracy i przez to wyleciała. Przez swoje kontakty nie dostała dyscyplinarki i może uczyć dalej, ale nie sądziła, ze ktoś się o tym dowie. Nie miała pojęcia czy jest to zemsta czy Laura jej powiedziała o ich dzisiejszym spotkaniu.
- nie boje się ciebie wiem ze coś was łączy ale ona jeszcze będzie moja. - Agnieszka poczuła narastająca złość.
- nie będzie twoja nic na nas nie masz a Laura nie skacze z kwiatka na kwiatek. Także odpuść sobie ją. - Krzepinska specjalnie udawała ze nic nie wie o ich „umowie" a Dagmara w to uwierzyła. Postanowiła kontynuować rozmowę nie wiedząc ze jest ona cały czas nagrywana.
- to jeszcze zobaczymy jak mi się sama nie odda to wiesz co się może stać. Poza tym nie udawaj ze ci na niej tak zależy. Pewnie po prostu potrzebujesz tak jak ja mieć kogoś do seksu i jak ci się znudzi to ja rzucisz. Różnica między nami jest tylko taka ze ty odpuścisz jak ci odmawia ktoś ale ja za zgoda czy bez zgody jeszcze ja zerżnę. - Agnieszka nie potrafiła tego słuchać. Na sama myśl ze mogło by to spotkać jej miłość szlag ja trafia.
- jesteś bezszczelna. Jak tylko zauważę jak się do niej zbliżasz, dotykasz czy śledzisz to o wszystkim dowie się dyrektor.
- ja tez coś na was mam, także wojna będzie sprawiedliwa.
- co ty niby na nas masz?
- patrz na to. - Dagmara pokazała filmik kobiecie ten sam co nastolatce. Teraz mogła przyjrzeć się dokładnie. Była na to przygotowana lecz miała jeden argument który miała nadzieje ze przekona jej rywalkę do odpuszczenia.
- wiesz może i masz ten głupi filmik ale chyba nie jesteś świadoma tego co robisz. Jeśli to zgłosisz okej wylecę z pracy i dostanę dyscyplinarkę ale na posadzie nauczycielka rynek pracy się nie kończy a ja i Laura tak czy siak będziemy razem. Bo ja kocham rozumiesz? A jeśli ja dostarczę swoje dowody dyrektorowi również dostaniesz dyscyplinarkę, a jak widać masz jakiś fetysz uczennic. Plus zawsze mogę znaleść ta biedna nastolatkę i przekonać ja do zgłoszenia sprawy na policję. - cała pewność siebie Dagmary uleciała. Wiedziała ze Agnieszka ma racje. Postanowiła na chwile odpuścić sobie
- dobrze przekonałaś mnie. Nie chce tak skończyć. - Krzepinska była zdezorientowana nie sądziła ze pójdzie tak łatwo.
- to świetnie a teraz żegnam.
Kobieta wyszła z pubu i udała się w kierunku domu swojej miłości. Gdy weszła zobaczyła ze nastolatka ogląda serial. Podeszła do niej i ja ucałowała.
- gdzie byłaś?
- spotkałam się z Dagmara. Wydaje mi się ze mamy ja z głowy. - nastolatka była kompletnie zaskoczona.
- jak to zrobiłaś!?
- wiesz postanowiłam poszukać na jej temat jakiegoś haczyka no i znalazłam. Niedawno w poprzedniej pracy zgwałciła swoją uczennice. Spotkałam się z nią i wykorzystałam to przeciwko niej i się przestraszyła i powiedziała ze odpuści. - Laura była w szoku. Od samego początku wiedziała ze z kobieta coś jest nie tak ale takiego czegoś się nie spodziewała.
- wow to wszystko takie niewiarygodne. Dziękuje bo nie wyobrażałam sobie żeby zrobić to co ona chciała.
- Wiem kochanie ale pamiętaj dla ciebie zrobię wszystko.
Dziewczyny siedziały tak w ciszy uśmiechając się do siebie. Gdy w pewnym momencie Agnieszka postanowiła zaryzykować
- kochanie trochę czasu mi to zajęło i przepraszam ze w takich warunkach mało romantycznych ale mam pytanie.. zostaniesz moja dziewczyna? - nastolatka osłupiała na słowa kobiety. Łzy pojawiły się w jej oczach i rzuciła się na kobietę
- oczywiście ze tak!!! Bardzo tego chce skarbie.
- cieszę się niezmiernie kotek.
Kobiety złączyły swoje usta w pocałunku, który był inny. Przekazywał emocje jakie im ostatnio towarzyszyły oraz ich uczucia które nie potrafiły jeszcze wyrazić słownie, ale najważniejsze dla nich było to ze wszystko się zaczyna układać.
Dziewczyny udały się do łazienki wzięły wspólna kąpiel i udały się spać z myślą ze już po wszystkim. Nic bardziej mylnego Dagmarze przyszedł jeden plan, który zamierzała zrealizować już następnego dnia. W dniu w którym wszystko się zmieni i nie będzie już tak samo.*************
Oto wyczekiwany przez was rozdział. Przepraszam za brak odezwu lecz początek szkoły okazał się dość ciężki. Jutro pojawi się kolejny rozdział o naszych bohaterkach. Mam nadzieje ze się podoba. Miłej nocy❤️
CZYTASZ
Zakazany owoc smakuje najlepiej
RomanceLaura Fox przeprowadza się wraz ze swoimi rodzicami do Gdańska. Myślała ze zacznie nowe spokojne życie , lecz nie przewidziała pojawienia się w swoim życiu pewnej kobiety.