Bölüm.6

374 53 117
                                    


Koray Bey'in izni sonucunda evimde koltukta yatmak durumundaydım. Ayaklarımı sonuna kadar uzatmış, açtığım Prens dizisi ile bakışıyor arada gülmekle yetiniyordum.

İki günlük iznimin ardından yarın etkinlikle beraber patronumu anca görecektim. Bu etkinlikte benim üstüme iş yüklenmemişti, çok yorulduğumu söyleyip izin tanımıştı.

Ama bünyem o kadar çalışmaya alışmıştı ki bugün evde boş boş yatmak bile garip geliyordu. Dün evin işlerini halletmiş, baştan ayağı temizlik yapmıştım. Bugün de tek istediğim evde yatmaktı ama sıkılmıştım.

Çalan kapı ile kaşlarım çatılırken koltuktan ayaklanmıştım filmi durdururken. Biri mi gelecekti?

Kapıyı açmam ile karşımda ki Burak'ı görmem bir olmuştu. Hafif şaşkınlıkla ona bakarken o ise gülümseyip içeriye girmişti.

" E sen hazır değilsin?" Şaşkınlıkla bana bakınca, kaşlarım çatılmıştı.

" Neye hazır değilim?" Kaşları daha çok havalanırken salona doğru ilerlemişti hızla.

Bende arkasından kapıyı kapatıp ilerlerken kesinlikle ne olduğunu anlayamamıştım.

" Birde keyif yapıyormuş burada. Kızım gruba bakmıyor musun sen?" Kaşlarım çatılırken elimi belime koymuştum sakinlikle.

" Burak azarlaman bittiyse açıkla şunu! Ayrıca benim telefonum seslide ne grubu?" Sinirle söylenmem ile kaşları havalanmıştı.

" Betül dün grup kurmuş şirkettekilerle. Bir tane alkollü mekan ayarlamış. Patronları falan da çağırmış hatta." Gözlerim şaşkınlıkla açılırken koltuğa doğru yaslanmıştım.

" Beni gruba almamış ki.. Anlamıyorum benle şahsi bir zoru mu var?" Burak'ın da bakışları durgunlaşırken doğru yaklaşmıştı.

" Ben seni gruba aldı sandım. İstemiyorsan gitmeyelim mekana?" Anlayışlı bakışlarının aksine sinir dolmuştu içim, o kim oluyordu da beni çağırmıyordu?

" Aksine gideceğiz. Ben Koray Bey'in asistanıyım, bilerek çağırmamış." Dudaklarında sırıtma oluşurken onayla kafasını sallamıştı.

" İşte beklediğim Tanem. Hızlı ol ama hazırlanırken." Kafamı onayla sallayıp kafamda bir şeyleri oturtturmaya çalışıyordum.

" Kombinim iyi mi?" Bana sormasıyla gözlerim onu süzmüştü, üzerinde siyah bir bol gömlek altında da kaliteli duran bir kumaş pantolon giymişti. Kumral saçları dalgalı dururken kesinlikle hoş duruyordu.

" Hoş duruyorsun beğendim." Kafasını onayla sallarken sırıtmasını yüzüne kondurmuştu.

" Ne zamana hazır olayım?" Bakışlarını kolunda ki saatte gezdirdiğinde gözleri kısılmıştı.

" Bir saate hazır ol. Bende keyif yapayım bari." Dediğine gülümserken onayla kafamı sallamıştım.

Ardından Burak'ı salonda bırakıp kendi odama doğru ilerlemiştim. Aklımı hala Betül'ün yaptığı saçma girişim duruyordu. Beni gruba almamasının bir amacı olmalıydı, ya beni istemiyordu ya da farklı bir işin içindeydi.

Bunun burada kalmayacağını bilerek kendimi duşa sokmuştum.

Hızlı bir duşun ardından kafama havluyu sarmış aynada kendimle bakışıyordum. Burak sade giyindiğine göre çok şaşalı bir mekana gitmezdik, hatta belki patronların hepsi bile gelmezdi.

Aynada kendimi süzerken saçlarımı salmıştım. Dyson ile saçlarımı kurutup fön çekerken hafif dalgalı bir şekilde bırakmıştım.

İşim banyoda bitince kendimi kıyafet dolabımın önünde bakınırken buldum. Sade ama hoş bir kombin kafamda oluşturduğumda yatağın üzerine bırakmıştım.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Patronumun Kızı - GxGWhere stories live. Discover now