Yeni bölüm'den küçük bir alıntı. 💘💘
"Aptal gibi topa bakacağına,atsana " Alper'in sesini duymamla gözlerimi elimde ki toptan çektim. Bir saatte yakın bu topa bakıyordum.
"Kızım topun helvasını mı yapacaksın? At artık şu topu, " Alper'in hafif sinirli çıkan sesine karşılık gözlerimi devirdim.
"Emin ol top yerine senin helvanı yapmak isterdim!"
"Akşam oldu, sen daha bir topa vurmayı beceremedin. "
"Sana ne! belki ben akşam olunca topa vuracam.. "
"Tam bir beceriksizsin, kızım topa vurmayı bilmiyorsan bana söyle ben öğretirim. " Alper'in sunduğu teklife yine göz devirerek karşılık verdim. Karşı takıma bakmak için arkamı dönmemle Akgün'ü arkamda görmem bir oldu. Gözleriyle elimde ki topu işaret etti.
"Sen futboldan anladığına emin misin?"şaşkınlıkla elimde ki topa baktı. "Burdan bakınca futbol hakkında hiçbir halt bildiğini sanmıyorum. " Alaylı çıkan sesiyle kaşlarımı çattım. Dilimle kurumuş dudakları mı ıslattım, kahve gözleri dudaklarımı bulduğunda ağzının içinden bir küfür savurdu. Bu yüz ifadesine gülmemek için yanaklarımın içini ısırdım, boğazımı temizleyerek ona cevap verdim.
"Bende burdan sana bakınca , benim hakkımda hiçbir halt bildiğini sanmıyorum. "dedim.
" Anlat dinlerim, "
"Neyi? "
"Kendini."
"Öyle merak edilecek bir hikayem yok. "
"Ben merak ediyorum. "
"O zaman meraktan yerinde çatla. " dedim. Dilimle yine dudaklarımı ıslattığım da "Siktir git gözümün önünden." Diye bağırdı.
"Asıl sen siktir olup git! Benim yanıma gelen sensin. " Alaylı gözlerle onun yüzüne baktım.
"İkinizde siktir olup gidebilirsiniz, " Dedi Alper. İkimizinde ters bakışları ona döndü,ters bakışlarımıza karşılık umursamazca omuz silkti.
"Sende al topunu sabahtandır, bir top diye tutturdun." Elimde ki topu Alper'in kafasına doğru attım,kafasına çarpan topla aniden acıyla alnını ovuşturdu.
" İnşallah kafan kırılır!" Diye bağırdım.Alper kafasına çarpan topu öfkeyle yerden alarak bana doğru fırlattı. Bana doğru gelen top yüzünden refleksle ellerimi önüme siper ettim. Ama Akgün'ün aniden beni göğsüne doğru çekmesi sayesinde top bana çarpmak yerine onun sırtına çarpmıştı.
Saçlarımın arasında onun nefesini hissetmemle arkaya doğru adım atacakken eli kolumu tuttu, o kadar naif tutuyordu ki sanki bir cam parçasını kırmaktan korkuyordu.
Dudaklarını kulağıma doğru yaklaştırdı sıcacık nefesini hissediyordum dudakları kulağıma sürtünürken nefes alamayacağımı hissediyordum. "Akşam operasyon için hazır ol Ece. " Kulağıma doğru fısıldadı. Sözlerine karşılık hafifçe başımı salladım. Önce nefesi ve kokusu benden uzaklaştı sonra da eli kolumdan ayrıldı ,omzunun üzerinden Alper'e baktı benim gözlerime masumca bakan kişi gitmişti onun yerine tehlikeli bakan gözler gelmişti.
"Akşam için Mona'yı bilgilendir. " Diye mırıldandı. Alper onu başıyla onayladı. Akgün son kez gözlerime bakarak yanımdan ayrıldı.
Yeni bölümden küçük bir alıntı.
Yeni bölüm 1 Ekim günü gelecek şimdilik benden bu kadar kendinize iyi bakın. 😍😍😍
Hepinizi öptüm😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU
Teen FictionDudaklarımın üzerinde ateş gibi yanan Akgün'ün dudakları vardı, ben ise solmuş bir çiçektim ateş solmuş bir çiçeği yakardı. Akgün de beni öperek yakıyordu ama bir o kadar da çölüme yağmur oluyordu. İkisini aynı anda nasıl yapıyordu. İmkansızlar içi...