16

4.7K 253 76
                                    



16

Ben: yüzbaşı ?

Uyudun mu ?

Yüzbaşı: bu ahlaksız bir soru muydu ?

Ben : :)

Neden uyumadın saat gece 3?

Yüzbaşı : uyku tutmadı anlaşılan sadece beni tutmamış değil ?

Sen neden uyumadın komşu kızım?

Ben : bilmiyorum.

Senden bir şey isteyebilir miyim?

Yüzbaşı: emret.

Ben : çizim yapalım mı beraber ?

Yüzbaşı yazıyor...

Yüzbaşı çevrimiçi...

Yüzbaşı yazıyor...

Ben : istemiyorsan veya uyuyacaksan sorun yok.

Kusura bakma rahatsız ettim seni.

İyi geceler.

Zaten neden yazdığımı da bilmiyorum.

Görüldü.

Yüzbaşı sesli arama...

Elimdeki telefona şaşkınlıkla bakarken aniden dudağımda küçük bir tebessüm oldu , yatağımda dikleşirken boğazımı temizleyip derin bir nefes vererek telefonu açtığım da kulağıma yasladım.

"alo?" Dedim çatalaşmış sesimle, boğazımı temizlerken gözlerim karanlık odamda oyalanıyordu.

" iyi misin?" Dedi kalın sesi ile , yüzümdeki tebessüm büyürken sırtımı duvara yaslayıp iç çektim.

" bilmiyorum. " dedim dürüst bir şekilde. Bazen düşünceler sizi rahatsız eder ve artık geçmişteki şeylerden oturup ağlayacak hale gelirdiniz ya o durumdaydım işte. O kadar arkadaşım çevrem varken neden ona yazdım bilmiyorum, neden onun sesini duymak hoşuma gitti bilmiyorum ama bunu sorgulayacak kafa da değildim açıkçası.

" kalemlerini hazırladın mı ?" Dedi bu sefer, kalın otariter sesi yutkunmamı zorlaştırıyordu.  Neden iyi değilsin diye sormadı , nasıl bilmiyorum ama sanki neden iyi olmadığımı biliyor gibi bir hali vardı. Ayağa kalkarken masamın ışığını tek açtım.

" hayır , bekle kulaklığımı takacağım !" Dedim heyecanla kulaklığımı çıkarıp taktığımda evdekiler sesimi duymasın diye ekstra özenle masama yerleştim.

" bu sefer renkli kalemler işe dahil mi?" Dedim heyecanla , burnundan güldüğünü duyduğumda bir kaç saniye sadece gülüşünü dinledim.  Gülmek ona yakışıyordu, görmeden biliyordum bunu.

" senin için dahil olsun ." Dedi beni  kırmadan , gülüşüme engel olamazken önümdeki defterimden bir tane çizim kağıdı çıkarıp önüme koydum. Kalemlerimi çekmeceden çıkarıp masanın üzerine koyduğumda tekrardan resim çizeceğim için heyecanlıydım.

" sen kullanmayacak mısın?"

" benim dünyam siyah beyaz komşu kızı , senin gibi renkli değil. " dedi , sesi tonu yutkunmaması zorlaştırırken gözlerim kapıda oyalandı bir süre telefonum masanın kenarında dururken profili bile olmayan telefona baktım.

Yüzbaşı'nın komşu kızı =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin