~orman~

68 7 14
                                    

Selemeeee yine ben evet bu sefer başka bir kurguylayım sadece sonic izlerken aklıma gelen şeyi kaleme dökmek istedim.

Merak etmeyin hazbin hotel kitaplarınada devam edeceğim ama şu sıralar buna yoğunlaşmak istiyorum

Neyse çok uzatmadan hadi bölüme geçelim LETSSSS GOOOO
____________________________________________

"bazı Sırlar saklandığı gölgeden daha karanlıktır"
____________________________________________

"SADECE KOŞ AMY"

Karanlık ve ıssız ormanda sadece dört arkadaşın soluk soluğa olan nefesleri ve kaçmak için koşarken çıkan ayak sesleri vardı.

"BİZE YAKLAŞIYORR!!"

Sticks'in korkuyla bağırması üzerine diğerleri daha da telaşlanmıştı. Herkes canını kurtarmak için koşsalarda birbirlerinden ayrılmıyorlardı.

"Bu çok ciddi bir durum birbirinizden kopmayın"

Amy'nin lafı üzerine herkes biraz daha yaklaşmıştı sanki ormanın karanlığı ve peşlerinde olan canavar yermiyormuş gibi birde yağmur ortama daha kasvetli bir hal katmıştı.

"Knuckles DİKKAT ET"

Arkadaşının uyarması üzerine çarpmak üzere olduğu ağacı son anda sollamıştı. Hepsinin yüreklerinde ağır bir korku vardı sadece kaçmak istiyorlardı. O burdaydı ve ormanın içinden onları takip ediyordu bunun farkındalardı ama ona herhangi birşey yapamazlardı.

Yüksekte uzun ve dar bir devrilmiş ağacın üzerinden geçerken düşmemek için çabalıyorlardı. En önden giden sarışının aniden durmasıyla hepsi durmak zorunda kalmıştı.

"TAİLS NE DURUYORSUN?"

Sticks anında bağırırken tails'in nutku tutulmuştu diğerleri onun baktığı yere bakınca donmuşlardı çünkü kaçacak yerleri kalmamıştı.

"Hayır hayır hayır hay-"

Amy'nin cümlesi çalılıklardan ses gelmesi ile kesilmişti.

"Oda neydi?"

Tails'in sorusu havada kalmıştı herkes olabildiğince geri gidiyordu. Hızlı hızlı nefes almaya devam ederken korktukları şey başlarına gelmişti. İşte ordaydı ve kanlı kürküyle, sivri dişleri ile tam olarak üzerlerine geliyordu. Amy bir cesaret ile öne çıktı.

"Uzak dur sana zarar vermek istemiyoruz"

Karşısındaki beden korkunç bir kahkaha atarak yavaşça gelmeye devam etti.

"İlk olarak seni yiyeceğim pamuk şeker"

Amy seslice yutkunarak geri çekildi.

"Elveda çocuklar sizi çok seviyorum"

Kötü yaratık onlara iyice yaklaşmıştı asla acele etmiyordu daha çok korkmalarını ve son cümlelerini duymak istiyordu zira hepsini birazdan yiyecekti.

"Ahaha daha fazla keyif alamazdım ne oldu korkuyormusunuz?"

"KES ŞUNU SANA ZARAR VEREMEYİZ"

MY DEMONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin