Seleemeee yine bnee
Sikişinizide verdiğime göre rahatça kaos yapabilirim 😎
____________________________________________"Bütün o değerler sevgine aşk, şuan sürüyorum içinde öldüğüm arabayı"
____________________________________________
~silver'dan~
Mephiles ile onun evine geldikten birkaç dakika sonra yağmur başlamıştı. Ben camdan dışarıyı izlerken mephiles yanıma gelerek telefonumu bana uzattı sevinçe telefonumu alarak ona baktım ve üstüne atlayarak sıkıca ona sarıldım onun kollarıda anında belimi bulmuştu.
"Çok teşekkür ederim meps"
"Ne demek kar topum"
Geri çekilerek genişçe gülümsedim ona yanağımı okşayarak elini geri belime koydu ve beni salona yönlendirdi. Birlikte oturunca sağlammı diye kontrol ettim gayet sağlamdı.
"Nerdeydi çok uzaktamıydı"
"Hayır tatlım koşarken düşmüş"
"Kusura bakma meps senide uğraştırdım"
"Ne kusuru bebeğim seninle ilgili olan herşeye razıyım"
Kıkırdayarak telefonumu cebime koydum.
"Eee bir ödülü hak etmedim mi sence"
"Hmm ne ödülüymüş o?"
Belimde ki elini sıkılaştırarak beni hızla kucağına çekti.
"Bir öpücük olabilir"
"Bak bak oldu paşam başka?"
"Sadece öpücük istediğime dua et güzelim seni odaya da götürebilirdim"
İma ettiği şeyle omuzuna vurarak kalkmaya çalıştım ama beni kucağına sabitleri.
"Sen iyice sapıklaştın ha"
"Ben hep böyleydim güzelim"
"Ha yani herkese böyleydin sen oldu canım bende bana özel sanmıştım"
"Lan o anlamda de-"
"Sus mephiles sus konuşma benimle"
Kucağından kalkarak kanepeye oturdum ve arkamı döndüm arkamdan bana sarıldı.
"Bebeğim öyle demek istememiştim"
"Bebeğim deme bana ses etme bana"
"Kar tanem canım bebeğim güzelim kar topum gün ışığım dudaklarından uzak duramadığım hergün düşündüğüm yavrum aşkım bir tanem yapma öyle demek istemedim ben"
Üst üste iltifat edince şaşkınca ona baktım siktir beklemiyordum.
"Mep?"
Ellerimi ellerinin arasına alarak öptü.
"Efendim meleğim"
Şaşkınca ona bakarken yanağımı avuçlayarak dudaklarıma kapandı. Bende karşı koyamayarak karşılık verdim. Beni geri kucağına çekerek belimi kavradı. Tutkulu bir öpücükten sonra geri çekilerek kollarımı göğüsümde birleştirdim. Dudaklarıma buse bırakarak beni iyice kendine çekti.
"Öyle demek istemedim kar TANEM sende biliyorsun"
Gülümseyerek dudaktan öpücük bıraktım Evet öyle demek istemediğini biliyordum yağmur şiddetlendiği için gece Orada kalmıştım Sabah birlikte kahvaltı edip salonda otururken telefonum çaldı Shadow arıyordu
"Bekle açmam gerek"
Mephiles onaylayınca aramayı yanıtladım.
"Alo?"
"Silver bir saatte evde ol yarın planı ortaya koyuyoruz"
Söylediği şeyle yutkunarak mephiles'e baktım.
"Tamamdır geliyorum"
Telefonu kapatıp sıktım.
"Ne oldu kar tanem?"
"Mep ben nasıl anlatıcam bilmiyorum"
"Neyi güzelim?"
"Bak şimdi biz geleceğe gideceğiz"
"Heağ?"
"Off bak şimdi shadow robatnik yüzünden yanlışlıkla geleceğe gitti ve orda sonic'i olmaması gerektiği bir şekilde buldu sonic ona saldırınca shadow kendini savunmak için sınırlayıcılarını çıkarttı"
"NE SHADOW SINIRLAYICILARI ÇIKARTI VE SEN BU SABAH ONU SİNİRMİ ETTİN?"
Aniden bağırınca biraz uzaklaştım.
"Evet nolmuş?"
"Silver seni öldürebilirdi! Seni ciddi anlamda öldürebilirdi sınırlayıcıları olmayınca kendini kontrol edemiyor"
Bunu ilk defa duymuştum bu sabah o yüzden mi bu sinirlenmişti?
"Ben bunu bilmiyordum"
"Dikkatli ol silver sana veya Sonic'e ciddi anlamda istemeden de olsa zarar verebilir"
Kafamı sallayıp devam ettim.
"İşte geri apar topar geldiği için sınırlayıcılarını orda bıraktı önce gidip onları alacağız sonra benim ve chaos Emeralds'un gücü sayesinde geleceğin geçmişine giderek herşeyi düzelticez"
Yanaklarımı avuçlayarak gözlerime baktı.
"Silver gitme sana ne olacağını bilemem"
"Olmaz gitmem gerek sonic benim zor zamanımda yanımdaydı ona yardım etmem gerek"
Mephiles derin bir iç çekerek gözlerini yumdu gerçekten gitmemi istemiyordu
" O zaman ben de gelirim"
"Ne hayır asla olmaz seni bu tehlikeye atamam sen beni burada bekle"
"Sen de tek başına tehlikeye gidemezsin o zaman"
"Tek başıma değilim ki diğerleride yanımda olacak"
"Silver-"
"Üzgünüm mep ama gitmeliyim yarın planı uygulayacağız"
Kucağından kalkarak karşısına dikildim benimle birlikte oda kalktı.
"Söz veriyorum bana hiçbir şey olmayacak"
Derin bir iç çekerek beni kendine çekip sarıldı hızla Kollarımı ona dolayarak ben de ona karşılık verdim.
"Ne olursa olsun çok dikkat et tamam mı"
"Söz veriyorum"
Vedalaştıktan sonra evden çıkarak Diğerlerinin yanına gittim eve geleli 2 saat olmuştu planın üzerinden defalarca geçip hata yapmamız için birbirimizi tembihledik.
Önce doktorun sığınağına gizlice girerek shadow'un yanlışlıkla İçine düştüğü makineyi aktif ederek geleceğe gideceğiz sınırlayıcıları aldıktan sonra benim ve zümrütlerin gücünü kullanarak zamanda geriye gideceğiz ve sonic'in neden bu duruma düştüğünü araştıracağız nedeni öğrendikten sonra bunu durdurarak kendi boyutumuza döneceğiz oldukça tehlikeli bir iş olduğunun hepimiz farkındayız ama öylece Onun bu hale gelmesini izleyemeyiz.
"Tamam unutmayın bir boyutta uzun süre kalamayız aynı boyutta birden fazla bizden olması hem geleceği hem de geçmişi ciddi anlamda etkiler Bu yüzden olabildiğince çabuk davranıp nedeni bulmamız gerekiyor"
Shadow son uyarısınıda geçince uyumak için odalarımıza dağıldık yarın yorucu birgün olacaktı.
____________________________________________Evet biraz kısa bölüm oldu buraya Bayağıdır bölüm atmadığım için atıyorum bu bölümü biraz çerezlik oldu anladığınız kadarıyla kaoslar bizi bekliyor Sağlıcakla kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEMONS
ActionHayat bazen beklemediğin şeyleri sana yaşatırdı. Sonic ise başına geleceklerden habersiz hala küçük kasabasını koruyordu ama shadow'un her şeyden haberi vardı.