Terk etmek kolaysa senin için, el sallamak zor değil benim için!
____________________________________________"HADİ AMA KES ŞUNU"
"Rositaa"
Sonic yine her zamanki gibi Amy ile uğraşıyordu. Amy ona rose veya rosita demesini sevmiyordu ama sonic onu kızdırmak için sürekli bunu yapıyordu. Sıkıldığı için gene ona sataşmaya başlamıştı.
"Ya sen gidip tails'e baksana bırak beni"
Sonic kıza biraz daha yaklaşarak sırıttı.
"Kızma rosita sadece eğleniyorum"
Amy yanındaki yastığı elinde alarak hızla sonic'in üzerine çıkarak yastığı yüzüne bastırmaya başladı. Mavili oğlan kızı başından rahatlıkla salabilirdi ama eğleniyordu. Yalandan çırpınarak bırakması için yalvarıyordu. Kız sonunda pes edip geri çekilince oğlan doğrularak saçlarını düzeltti.
"Sakin ol rosita bir hanım efendisin sen"
Oğlan bunu dediği gibi gülerek kaçmaya başlamıştı kızda sinirle bağırarak peşine koştu. İkili şimdi evin dışındaydı
"KAÇMA GERİZEKALI"
Sonic bilerek yavaş koşuyordu kızın ona yaklaşmasına izin veri. Onu duyabileceği mesafeye gelince kafasını aramaya çevirdi.
"You're to slow rosita"
Cümlesi biter bitmez hızla koşarak saniyeler içinde göz mesafesinden çıkmıştı. Kız ise y erişemeyeceği bir bildiği için durdu.
"SONİC!!!"
Sonic önüne bakmadan koşmaya devam ederken birine çarpması sonucu acıyla yere düştü.
"Hey dikkat etsene"
Sonic acıyan başını tuttu.
"Ah özür dilerim isteyerek olmadı"
Sonic kafasını kaldırıp çarptığı kişiye bakınca gülümsemişti.
"Sorun değil"
"SİLVER?!"(Shadow sandınız dimi :d)
Silver sonic'i yerden kaldırınca ikili sarıldı.
"Dostum seni buralara hangi rüzgar attı?"
İkili ayrılıp yürümeye başlayınca silver sözü devraldı.
"Sonic çok önemli bir şey için burdayım"
"Yardım edebileceğim birşeymi?"
"Aslında evet ortalıkta konuşmasak daha iyi"
"Sorun yok dostum hadi bana gidelim"
Silver onaylayınca ikili mavili oğlanın evine gelmişlerdi. Silver sonic konusunda çok rahattı tabi bunda kuzen olmalarının katkısıda vardı. Kendini rahatça koltuğa atarken sonic geldi.
"Birşey içermisin kuzen"
"Yok reis sağol"
Sonic omuz silkerek kuzeninin yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEMONS
ActionHayat bazen beklemediğin şeyleri sana yaşatırdı. Sonic ise başına geleceklerden habersiz hala küçük kasabasını koruyordu ama shadow'un her şeyden haberi vardı.