"Canavarlar her zaman karanlıkta saklanmaz. Bazıları güpegündüz ortalıkta dolaşır ve durdukları tarafa bakacak kadar aptal olanların onları görmesi hoşlarına gider."
____________________________________________
Shadow evinden çıkıp gece'nin karanlığına karışınca cebindeki telefon titremeye başlamıştı. Tek kaşını kaldırarak cebindeki telefonu'nu çıkartıp ekrana baktı. Mephiles Arıyor... Shadow iç çekerek telefonu yanıtladı anlaşılan sonic biraz bekleyecekti. Ekrandaki yeşil tuşa basarak aramayı yanıtladı. Sadece susması bile yetiyordu.
"Shadow seninle konuşmak istediğim birşey var her zamanki yerde bekliyorum"
Shadow göz devirerek cevap vermeden telefonu kapattı. Arayan gun ekibinin patronunun sağ kolu mephiles'di.Gun insanları öldüren süikastçılarla oluşan büyük bir örgüttü. Shadow'da bir zamanlar ondandı onun tek amacı bu dünyadan intikamını almaktı bunun içinde chaos zümrüdü ne ihtiyacı vardı. Ona ulaşmak içinde hayat kumarı oynaması gerekmişti. Bir süre için gun'a çalışmış istedikleri kişileri öldürmüştü gun'da zümrüdü arıyordu. Shadow herkesi sadece intikam için insanları öldürmek istediğine ikna atmiş, gözlerini boyamıştı. Bunca zaman kimse shadow'dan şüphe etmemişti çünkü geçmişi onu iyi bir oyuncu olmasına zorlamıştı.
İhanet shadow'luk birşey değildi ama Maria'ya yaptıklarının cezasını çekmeleri gerekiyordu. Tüm dünya'nın.
Shadow ilk ihanetini gun'a yapmıştı ilerisinde gelmemişti zaten. Onlarca insan öldürmüş, uzun bir süre green hil'e korku salmıştı ve bunu yaparken sadece keyif almıştı. Herkes shadow'u duygusuz, soğuk kanlı bir sükastçı olarak biliyor ve korkuyordu. Bu shadow'un hoşuna gidiyordu bu daha sonun başlangıcıydı. Dünyaya yapacağı daha çok planı vardı ama her şeyinde bir yeri ve zamanı vardı. Shadow kendi zamanını kendi yaratırdı.
Shadow gun'a ihanet etmiş sayılmazdı aslında sadece onlarında biraz yardımı sayesinde zümrüdü herkesten önce bulmuş ardından gun'dan ayrılmıştı bunun üzerine gun ona düşman kesilmişti. Zümrüdü kullanmak o kadar kolay değildi herkes'de yapamazdı. Shadow onu kontrolü altında almak için epey uğraşmıştı.
Açıkçası shadow oraya gitmek istemiyordu chaos zümrüdü onda değildi ve eğer bu bir tuzaksa başı epey ağırırdı. Bu yüzden tabikide gitmeyecekti aklı sonic'teydi onun yanına gitmesi gerekiyordu. Ama mephiles'in onunla ne konuşacağınıda çok merak ediyordu. Derin bir iç çekerek hemen mephiles'in yanına ışınlandı. Her zamanki gibi depodaydı camdan dışarıyı izliyordu.
"Ne söyleyeceksen hızlı ol"
Mephiles arkasını dönmeden yandan ona baktı. Shadow hep mephilese karşı temkini olmuştu birbirlerine o kadar benziyorlardıki nedenini ikiside henüz bilmiyorlardı bu benzerlik shadow'u oldukça rahatsız ediyordu.
"Sakin ol shadow"
"Uzatma mephiles sadede gel"
Mephiles arkasını dönerek shadow'la göz göze geldi.
"Bize katıl"
Shadow kollarını göğüsünde birleştirerek alayla ona baktı.
"Bunun içinmi çağırdın?"
"Bak shadow bir planımız var büyük bir plan. Bize katıl sen gelırsen hem biz hem sen daha güçlü olursun vede chaos zümrüdü sayesinde yapamayacağımız şey kalmaz."
"Unut bunu mephiles öyle birşey asla olmayacak"
"Bak anlamıyorsun-"
"Hayır mephiles herşeyi gayet iyi anlıyorum sizinle bir daha çalışmayacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEMONS
БоевикHayat bazen beklemediğin şeyleri sana yaşatırdı. Sonic ise başına geleceklerden habersiz hala küçük kasabasını koruyordu ama shadow'un her şeyden haberi vardı.