~OKU HİKAYE İLE İLGİLİ~
Öncelikle bir duyuru geçeceğim kısaca. Zümrütlerin kullanımını hepiniz biliyorsunuzdur. Karışık gelip anlamayanlar için ufak bir açıklama yapayım.
Ana chaos zümrüdü'nün kırılması üzerine 7 parçaya ve farklı renklere ayrılarak etrafa saçıldı. Zümrüd'leri kim bulup bir araya getirip kullanırsa mutlak güce yani hyper moduna geçerek en güçlü varlık olur.
Parçalara ayrılan zümrüd'lerin hepsinin ismi chaos zümrüdü ve hepsi aynı işlemi görüyor. Bir chaos zümrüdü ile başka bir chaos zümrüdünü iki kişi yan yana getirip aynı anda chaos control diye bağırırsa boyutlar arası portal açılır.
Şimdi ben zümrüd'leri bu hikayede biraz değiştireceğim. Zümrüd'leri kullanırken bazı ters tepkiler olabilir hikayenin gidişatı için. Bu bölüm size saçma gelirmi bilmiyorum. Ve ayrıca zümrüd'lerin farklı güçleri olacak. Şimdi zümrüd'lere geçelim.
Şimdi zümrüd'ler bunlar.
Yeşil: bu shadow'da olan gücü zamanı yavaşlatabilir ve bükebiliyor. Kullanıcı düzgün şekilde kullanmayı öğrenmezse zaman akışında gelecek ve geçmişte ciddi sorunlar yaratabilir. Zaman algısının bozulmasına yol açabilir durdurulmazsa dünyanın bile durmasına sebep olabilir.
Sarı: sonic'in ilk bulduğu zümrüd. Kullanan kişi olduğundan daha hızlı ve güçlü kılar. Kullanıcı bu zümrüt aktifken yanlış bir kullanımda bulunursa zümrüt tarafından ciddi hasarlar alabilir.
Gri: bu silver'de olan zümrüd. Bu zümrüt'de aynı sarı olan gibi kullanıcıyı daha güçlü kılar aynı zamanda 4 büyük elementleri kontrol etmesini sağlar ( ateş, su, toprak, hava) bu zümrüt silver'in telekinezi gücüyle birleştiğinde oldukça tehlikeli bir güce dönüşür.
Mavi: bu Sonic'in bulduğu ikinci zümrüt'dür. Zümrüt aktif hale getirilince kullanıcıya uçma, ölümsüzlük ve süper dayanıklılık yetenekleri verir.
Mor: bu zümrüt'de sonic'te bulunmaktadır. Eğer zümrüdün sahibi onu aktif hale getirirse silver'in özelliği gibi telekinezi gücüne sahip olur. Aynı zamanda süper çeviklik kazanır.
Şu yeşili: bu zümrüte'de sonic sahiptir. Bu zümrüt kullanıcısına tek başına geleceğe veya geçmişe gitme aynı zamanda kendini klonlama gücüne erişmesine izin verir.
Kırmızı: bu zümrüt'e henüz kimse sahip değildir. Zümrüd'leri arasında en güçlüsü ve tehlikelisidir. Kullanıcısına sonsuz mutlak güç verir. Kullanan kişi dilerse evrenlerin bile yerini değiştirebilir. Bu zümrüt'ü diğerlerinden güçlü kılan bir diğer özelliği ise kullanıldığı zaman diğer zümrüt'leri geçersiz kılabilmesidir. Eğer düzgün bir şekilde kullanılırsa geleceğide görebilirler. Shadow bu zümrüt'ün peşindeydi
Evet bu hikayede zümrüt'lerin güçleri bunlar olacak. Umarım okumuşsunuzdur çünkü bundan sonra çok işinize yarayacaklar.
İyi okumalar~
____________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEMONS
AcciónHayat bazen beklemediğin şeyleri sana yaşatırdı. Sonic ise başına geleceklerden habersiz hala küçük kasabasını koruyordu ama shadow'un her şeyden haberi vardı.