SELEEMEEEEEERĞĞĞĞ YİNE BEN WOOOOOOAAAHAHHAHAHAHAHAH
Oha bu kitap bu bölüme birlikte 16 bölüm olmuş ne ara lan ben 8 9 bekliyordum 😅 (ne yazdığımdan haberim yok)
Exorcist'e yoğunlaştığım için burası biraz boşta kaldı biraz çoşturmaya geldim
ANANI SKİYİMMMMMMMM AĞAĞAĞAĞAĞAĞSPSĞPSS
tam çok sevinmeyin karakterlere işkence edesim geliyor
____________________________________________"Acıma yaşla birlikte azalır, nefret kaybolur ve yine bulunur ama vicdan azabı bir ömür boyu sürer"
____________________________________________~
shadow'dan~
"Bunumu arıyorsun shady?"
Duyduğum sesle adeta bıçak kesildim yavaşça arkamı dönerek ona baktım. Bir ağacın tepesinden bize bakıyordu sonic arkasını dönünce ilk başta kimseyi görmemişti taki benim baktığım yere bakana kadar. Kendini o şekilde görmesi ile nefesi geri kaçmıştı adeta. Ona yaklaşarak tam yanına durdum exe Sonic'i görünce ağaçtan inerek bize yaklaşmaya başladı
"Sonic arkama geç"
Onu hızla arkama alınca silver ellerini kaldırarak hazır konuma geldi. Exe ise imkansız birşey görmüş gibi sonic'e bakıyordu.
"Bu nasıl olabilir?"
"Uzak dur ondan seni şeytan!"
Exe'nin sorusuna karşılık silver bağırınca sonic sıkıca tişörtümü tuttu.
"Shady? O kim?"
Neden şuan bu kadar uyasldı? saldırır diye düşünmüştüm. Exe bana iyice yaklaşarak arkamda duran sonic'e bakmaya çalıştı.
"Uzak dur!"
"Hadi ama shad beni arkadaşınla tanıştırmayacakmısın bebeğim?"
Bana öyle seslendiğine göre demekki bu evrendede sevgiliydik şimdi anlamıştım o gün bana neden öyle seslendiğini.
"Bana ait olanı geri ver!"
Exe gözlerini bana çevirerek sırıttı ve elinde tuttuğu bir tane sınırlayıcıyı bana gösterdi.
"Bunumu? üzgünüm shady ama yanlızca bir tanesini bulabildim"
Neden bu kadar uysal davrandığını hala anlamıyordum. Elimi ona uzatarak sınırlayıcımı almaya çalıştım hemen geriye çıkarak sınırlayıcıyı arkasına sakladı.
"Olmaz shady önce arkadaşını bana göster"
Sonic arkamdan çıkmaya çalışınca onu geriye çektim.
"Uzak dur seni pis şeytan"
Silver hızla önümüze geçerek gücünü aktif etti ellerinin etrafından mavi ışıklar çıkıyordu.
"laflarım sana değil kuzen üzerine alınma"
Exe kafasını yana eğerek silver'e baktı sanki onu tanımıyor gibiydi silver'e yaklaşmaya çalışınca silver sinsice sırıttı.
"Ah yerinde olsam bir adım daha atmazdım"
Exe sırıtışına karşılık verirken tekrar bana baktı anında sırıtışı silinmişti şimdi ise sanki birşeyden rahatsız olmuş gibiydi.
"Shady uzaklaş onlardan"
Ne? Ne alaka lan şimdi? Sonic bir anda arkamdan çıkıp önüme geçince exe'yle göz göze gelmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEMONS
AksiHayat bazen beklemediğin şeyleri sana yaşatırdı. Sonic ise başına geleceklerden habersiz hala küçük kasabasını koruyordu ama shadow'un her şeyden haberi vardı.