~stalk~

48 7 103
                                    

"Her kum tanesi geleceğim şifresidir zamanını iyi kullan"
____________________________________________

Güneş en tepede yerini almış her zaman ki gibi yine green hill'e neşe ve huzur saçıyordu. Sonic her gün yaptığı gibi elinde sosisli'leri ile evine doğru yürüyordu. Son olanların üzerinden 2 gün geçmişti shadow'u hiç görmemişti.

Sonic sosisli'lerini yemeye devam ederken evine varmıştı. İçeriye geçerek koltuğuna oturdu. Elimdeki sosisli'leri masaya koyarak ellerini ovuşturup dilini dudaklarında gezdirdi.

"Şimdi sonic'in yemek saati"

Kendinden 3. Ağzıdan bahsetmesi çoğu kişinin garibine gitsede onun hoşuna gidiyordu. Büyük bir iştahla eline sosisli alarak ağzına götürdü ama daha bir ısırık bile alamadan içeriye tails girdi. Sonic onun nine halini gördükten sonra daha düşkün olmuştu ona. Onunla daha sık vakit geçiriyor her şeyde yanında oluyordu öncedende biy şeydi ama artık daha dikkat ediyordu hepsine karşı dikkat ediyordu.

Ama tails onun için farklıydı.

Sonic talis'in geldiğini görunce heycanla ayağa kalktı.

"Tails hoşgeldin dostum"

Tails birşey demeden öylece sonic'e bakıyordu gergindi ve korkmuştu. Sonic bunu fark edince enideyle yanına gitti.

"Tails iyimisin dostum?"

"S-sonic bir kaç saatliğine burda dursam sorun olurmu?"

"Hayır sorman bile hata benim evim senin evin dostum"

"T-teşekürler"

Sonic elini talis'in beline koyarak ona koltuğa kadar eşlik etti. İkili oturunca sonic sarışına döndü.

"Tails neyin var? Anlat bana"

"Birşey yok sonic iyiyim sadece biraz yorgunum"

Sonic elbette yalan söylediğini biliyordu. Tails'in gözleri sürekli camlardaydı belli etmemeye çalışıyordu ama pekte başaramıyordu. Sonic ellerini sarışın'ın bedenine dolayarak kendine çekip sarıldı. Sarışın şaşırsada hemen karşılık verdi ikili bir süre öyle kaldı.

"Sorun ne tails?"

Tails derin bir nefes çekerek geri çekildi tam sorununu söyleyecekti ki silver gürültüyle şarkı söyleyerek içeriye daldı.

"İNSAN İSTEDİ BEN YAPTIM HIRS DOLU GÖZLER DÜŞMANIM İSTER ÖLEYİM BEN ZENGİN DERTLERİM ONU BİTİREN UÇAK İÇİNDE Bİ BAVUL PARA GETİREN BEN SİLVER, BEN AKSİ YANIMA GEL HEMENEVİR BİR TAKSİ"

Silver gözüne taktığı siyah gözlüğü çıkartarak ikiliye baktı. İkili ise silver'e bıkkınlıkla bakıyordu.

"Nolu lan size? yüzleriniz beş karış"

Sonic geri sarışına döndü.

"Odaya geçelim mi?"

"OHA ODALAR FALAN NOLUYOR?"

"SİLVER Bİ SUS AMK"

Silver sonic'e göz devirerek kendini koltuğa attı.

MY DEMONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin