~Little nightmares~

46 8 29
                                    

"Acıma yaşla birlikte azalır, nefret kaybolur ve yine bulunur ama vicdan azabı bir ömür boyu sürer"
____________________________________________

Sabaha karşı gözlerini aralamıştı mavili oğlan. Bugün shadow'un aksine çok uyumuştu. Kafasını shadow'un gögüsünden kaldırarak yüzüne baktı. Uyurken bile yüzü ciddi gözüküyordu sonic kıkırdayarak kafasını geri koydu. Gözlerini ise beline dolanan shadow'un ellerine indirdi.

Aslında oldukça şaşırmıştı ona sarılmasını geç o yataktayken yatağa girmesine bile şaşırmıştı. Hazır vakti varken bu anın tadını çıkartmak istiyordu halinden oldukça memnundu. Shadow belini sıkıca kavramıştı kendisine sıkma demişti ama o sıkıyordu. Yinede canı yanmıyordu. Düşünceleri ve shadow'un düzenli nefes alış veriş sesleri eşliğinde düşüncelerine daldı.

Aradan geçen bir yarım saat sonra shadow'un elleri sonic'in belini daha çok sıkmaya başladı. Nefesleri hızlanırken sonic elini shadow'un elinin üzerine koydu.

"Shads"

Onu duymayacağını bilse bile reflex olarak söylemişti çünkü belini daha çok sıkmaya başlamıştı ve canı yanıyordu. Kafasını kaldırıp yüzüne baktı. Sanırım kabus görüyordu kaşları çatılmış nefesleri daha hızlanmıştı.

"Shads"

Ellerini bırakarak omuzlarına koydu ellerini.

"Shads uyan"

Shadow uyku sersemi sesler çıkartarak daha hızlı nefes almaya başladı.

"MARİA!!"

Sarı saçlı kız siyah oğlanı kapsülün içine kapatarak kilitledi.

"MARİA HAYIR YAPMA!!"

Sarışın kız yüzünü oğlana dönerek acı bir tebessüm bıraktı.

"Sayonora shadow the hedgehog"

Oğlan korkuyla cama vurmaya başladı.

"HAYIR HAYIR MARİA YAPMA!!"

Sarışın tam kapsülü fırlatacak olan düğmeye basacakken odaya dalan asker ikisininde dikkatini çekti.

"Uzan dur ondan küçük kız çekil"

Asker'in lafı üzerine kız kendini kapsülün önüne siper etti.

"MARİA HAYIR ÇIKART BENİ İKİMİZİDE KORURUM MARİA"

Asker silahını kıza doğrultunca oğlan iyice çıldırmıştı.

"Bana verdiğin sözü unutma lütfen shadow"

"MARİYA YAPMA ÇIKART BENİ"

Tüm gücüyle kapsüle vuruyordu ama gücünü kontrol etmesini bilmiyordu. Asker sarışın kızı kalbinden vurunca shadow'un yaratılış amacının kanları kapsülün camlarını kızılın en güzel tonuna boyamıştı.

"SHADS UYAN!"

Shadow'un birinin onu uyandırmaya çalıştığı biliyordu ama bir türlü o andan kurtulamıyordu. Sarışın'ın cansız bedenini yere yığılınca dizleri üzerine düştü.

"MARİAAA!!"

"SHADOW UYANNN!!"

Siyah oğlan nefes nefese aniden doğrultunca mavili oğlanla burun buruna gelmişti. Shadow nefes nefese karşısındaki bedene odaklanmaya çalıştı ama hala rüyanın etkisindeydi. Mavi oğlan onun aniden doğrulması ile kucağına oturması gerekmişti çünkü elleri hala sıkıca belini tutuyordu. Şimdi ise burun burunaylardı.

MY DEMONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin