"Ev ne bir çatı altıdır ne de başka biri. Ev sensin ve kalbin nerde atıyorsa, orada evindesindir"
____________________________________________Shadow evine ışınlanınca hala kararsızlık içindeydi chaos zümrüdünü kaybederse... Bunu düşünmek bile istemiyordu.
Ellerini başına koyarak yatağında oturdu. Sonic'e güvenmek istiyordu ama birine güvenmek onun için çok zordu. Bir süre iç sesi ile savaş verdikten sonra yerinden kalkıp zümrüdü sakladığı mini kasaya ilerleyerek şifreyi girdi. Kasa şifreyi onaylayıp açıldıktan sonra yeşil zümrüt tüm asaleti ile parlamaya başladı.
Shadow derin bir iç çekerek zümrütü parmaklarının arasına alarak kasadan çıkarttı.
"Umarım beni pişman etmezsin sonic"
Shadow son bir kez zümrüt'e bakarak masanın üzerinde duran küçük siyah çantanın içine koydu. Çantayı tek omuzuna asarak evden çıkıp kararmaya yüz tutmuş havaya baktı. İçi rahat etmiyordu ama aile kaybının acısını iyi bildiği için yardımda etmek istiyordu. Tek dileği zümrütün ona geri gelmesiydi. Bu sefer hızlı koşmak yerine yürümeyi tercih etti.
Derin düşünceler içinde Sonic'in evine vardığını ancak çarpmak üzere olduğu kapıyı görünce fark etmişti. Tam yumruğunu kaldırıp kapıyı tıklatacaktı ki aniden sonic açınca eli havada kalmıştım.
"Shads gelmişsin"
"Hıhım"
Shadow omuzundan düşmek üzere olan çantayı düzeltirken sonic'in yanına silver gelmişti. Sonic eskisi kadar yorgun gözükmüyordu. Sürekli çektiği burnuna bakılırsa grip olmuştu.
"İçeri gel shads"
Shadow hafifçe kafasını sallayarak içeriye geçti. Sonic ve silver koltuğa oturunca shadow ayakta durmaya devam etti.
"Bak shadow sana ne kadar teşekkür etsek azdır merak etme bu davranışın karşışıksız kalmayacak."
Sonic konuşunca shadow tuttuğu çantanın sapını biraz daha sıktı. Sonic bunu fark edince kalkarak ayaktaki bedenin yanına gitti.
"Shads güven bana sana onu kendi ellerimle getireceğim üzerinde bir çizik bile olmayacak"
"Eğer ona birşey olursa tüm sevdiklerini gözünün önünde öldürürüm"
Sonic yutkunma gereğinde bulundu çünkü eğer zümrüte birşey olursa shadow'un bunu gerçekten yapacağını biliyordu.
"Sakin ol adamım"
Silver ayağa kalkarak ikiliye yaklaştı. Sonic shadow'un silver ona yaklaşınca tuttuğu sapı biraz daha sıktığını fark etti ona gerçekten güvenmiyordu. Güveni tamamen kendisineydi. Sonic bunu anlayınca sırıttı bu onu mutlu etmişti kimseye güvenmeyen shadow ona güveniyordu. Hafifçe sırıtarak shadow'a baktı.
"Güven bana ona birşey olmayacak"
Shadow silvere nefretle bakıyordu.
"Ölürümde sana güvenmem."
"Ama bak birazdan o zümrüdü bana vericeksin yani bu bana güvendiğin anlamına geliyor."
"Güvenim sana değil kar topu."
Shadow yandan Sonic'e bakınca onun zaten kendine baktığını fark edince ufak şaşırmıştı. Shadow bedenini tamamen Sonic'e döndürerek omuzunda ki çantayı ona uzattı.
"Dikkat et ona sonic."
Sonic gülümseyerek çantayı eline alarak kollarını shadow'a doladı.
"Sağol shads"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEMONS
ActionHayat bazen beklemediğin şeyleri sana yaşatırdı. Sonic ise başına geleceklerden habersiz hala küçük kasabasını koruyordu ama shadow'un her şeyden haberi vardı.