אז אנחנו קוסמים שמענו דברים יותר מוזרים!

21 1 4
                                    

קודם כול אני מצטערת על האיחור של הפרק הזה, הייתי אצל חברה ושחכתי לכתוב...ותודה רבה על התגובה אני קראתי את הפאנפיק שלך וגם הוא מושלםםם 😊

נ.מ.הארי
דמבלדור נעמד שלום אנחנו דמבלדור הארי רון והרמיוני אמר והצביע על כל אחד מהם שאמר את שמם, אני פרסי אני אנבת' אני תאליה אני ניקו אני ג'ייסון אני סאלי, יופי  יש לנו משהו לספר לכם כדי שתשבו אמר וכולם יתישבו פרסי תאליה ניקו וג'ייסון אתם קוסמים ציפיתי שהם יהיו מופתעים אבל לא! הם בטוח אוכלי מוות וולדמורט גייס אותם! אתם לא מופתעים? שאלתי לא שמענו דברים יותר מוזרים ענתה אנבת' ואני מזמין אתכם לבית הספר הווגורטס לכישוף וקוסמות אני מנהל הבית ספר פרסי וג'ייסון התפקעו מצחוק אתה צחוק קראת צחוק לבית צחוק ספר צחוק שלך צחוק יבלות צחוק חזיר?! צחוק דמבלדור נראה משועשע ובכן לא אני קראתי לא כך, הווגורטס הוא פנמייה בסקוטלנד אנבת'נראתה כאילו היא הולכת להרוג מישהו אף אחד אף אחד לא לוקח את פרסי ממני שוב היא צעקה וזרקה על דמבלדור עיפרון שהיה מכוון במדויק ללב תירגעי אמרה תאליה בעודה אומרת זאת היא תפסה את העיפרון בעודו באוויר ואז רק ראיתי שזה פגיון! היא עמדה להרוג את דמבלדור! אני לא הולך לשום מקום בלעדיך אמר פרסי והיא נרגעה בסדר אני הבוא אבל בתנאי אחד שהחברים שלי גם יבואו מי הוא חושב שהוא מחלק תנאים לדמבלדור?! טוב ויפה דמבלדור ענה מחר ב-11 נבוא שוב לקחת אתכם לשם אבל יש עוד שתי דברים אחד בהוגורטס מתחיל עוד שבוע אז עד אז אתם תהיו במקום אחר ודבר שני אתם סבא שלכם סבא שלנו פתאום הם נהיו רצינים מה הוא עשה הפעם? פרסי שאל מוח אצה אני חושבת שהם מתכוונים לסבא לא מהצד של אבא שלנו נכון? שאלה אנבת' נכון אתם הנכדים של הקוסם האפל ביותר בעולם- ותן לי לנחש אתה רוצה שנהרוג אותו? שאל ניקו בעייפות לא עכשיו תנו לי להמשיך בבקשה אמר דמבלדור בחוסר סבלנות לקוסם הזה קוראים וולדמורט והוא לא יהסס לפגוע בכם כאילו שהוא יצליח חמשתם גיחכו על תזלזלו בוא הזהרתי אותם, עם לא תרצו להיות בצווא שלו וולדמורט הרג אלפי קוסמים ומכשפות והרג שני הורים וננסה להרוג את בנם התינוק בן השנה הוא לא הצליח ונעלם אבל לא מת...זה אתה נכון? בגלל זה אתה כל כך שונא אותנו אמר ג'ייסון נכון זה אני אמרתי, טוב אני חושב שזהו אמר והם נעלמו בהבזק בטח איזה קסם כלשהו,טוב אז מי מהחברים נביא? שאלה תאליה טוב זה ברור אותי את ליאו את ויל את קליפסו את ריינה ואת פייפר בסדר אז למישהו יש דרכמות כי נצתרך הרבה...אחרי כל שיחות האיריסנט כולם אמרו שהם יכולים לבוא והבינו להפגש אצל פרסי בתשע בבוקר...

מקווה שאהבתם את הפרק תמשיכו להגיב בתגובות עם האהבתם זה נותן לי הרגשה ממש טובה והמוטיבציה!!!😝

הנכדים של וולדמורטWhere stories live. Discover now