Yalaka Şeytan
Çük Uzmanı ve Omegaları Grubu
(15:00)Taehyung:
Akşam Jimin ve Yoongi'nin ailesi Seoul Golf Kulübünde yemek yiyecek.
@Hoseok Bu manzarayı kaçırmak istemediğim için hemen masa ayırttım 🤗🤗Hoseok:
Yaa kiminle gidiyorsun?
Beni de götür🥹
Bu manzarayı kaçırmak istemiyorumJimin:
Yoongi'nin ailesi de mi geliyor?Taehyung:
@Jimin Evet güzelim aile yemeği dedi ya çocuk sana sabah
@Hoseok bebeğim başka bir omegayla gidiyorum soryyyyy 🥹Hoseok:
Demek sıradan bir omegayı bana tercih ediyorsun 🥹🥹🥹
Neyse ben de Namjoon'la giderim
@Jungkook sen aile kontenjanından faydalanıyorsun sanırımJungkook:
Ne yazık ki 😒
Yeni Alfamla akşam çok güzel planlarım vardı.Jimin:
@Jungkook öncelikle sana hiç meraklı değilim.
@Hoseok bu bir gösteri değil
@Taehyung Yoongi ile konuş ailesi gelmesin.
Babası ile aynı hastanede çalıştığımın farkında değil mi bu gerizekalı?
Babamlar gittiğinde onun ailesine ne diyeceğiz?
Salak bu herif gerçekten ya 🙂↕️Taehyung:
@Jungkook sikimsonik sevgilini tanıyorum. Babana akşam seni söyleyeceğim😘
@Hoseok bu gece o omega bana vereceği için seni götürmek pek cazip değil 😎
@Jimin çok geç çünkü baban kulüpten Yoongi'nin babasını bulup aramış 😁Jungkook:
Babama söylersen benim de senin babana söyleyeceğim şeyler var.
Şimdi siktirgitTaehyung ve Jungkook'un kavgası her zamanki gibi uzadığı için telefona bakmadan yanıma indirmiştim. Yani Yoongi'nin babası Başhekim ve hastanenin sahibi olduğu için çekiniyordum. Zaten çok az muhabbetim olmuştu ve annesini hiç tanımıyordum bile. Babam gittikten sonra şimdi onlar için de sağlam bir yalan bulmamız lazımdı. Çünkü bu gidişle bir de Yoongi'nin babasına hastanede rol yapmamız gerekecekti.
Akşam saatlerine yakın hastaneden çıktığımda günü Yoongi ile hiç konuşmadan tamamlamıştım. Annemle telefon konuşmama göre biz ailecek gidecektik, onlar ailecek geleceklerdi. Yani bir de benim mükemmel arkadaşlarım gelip sirk gösterisi izler gibi bizi izleyecekti ki bu durum canımı daha çok sıkıyordu. Acilen arkadaş grubumu değiştirmeliydim.
Babamın siyah zırhlı arabasından inmek için korumalar kapımızı açtığında Yoongi'nin ailesi bizi Kulübün girişinde bekliyordu. Yoongi'de gülümseyerek bana bakıyordu. Sabah onun için seçtiğim kravatı takmış üzerinde siyah bir takım elbiseyle son derece kibar bir şekilde annemlere saygıyla eğiliyordu. Yalaka şeytan.
Anne ve babasına bende aynı saygıyla eğildiğimde bana tatlı tatlı gülümsüyorlardı. Aslında Yoongi'nin ailesi çok tatlı insanlara benziyorlardı. Acaba Yoongi kime çekmişti?
Anne ve babalarımız hemen kaynaşarak ileriden yürürken Yoongi, ben ve Jungkook arkadan yürüyorduk. "Çok güzel görünüyorsun." Dedi bana bakıp Yoongi.
"Babamlar duymuyor yapmacık iltifatlarına gerek yok" dediğimde "Gerçekleri söylemiştim. Ama sana iyi davranmamam gerektiğini unutmuşum pardon" dedi önümüzden yürüyüp babamların yanına gitmişti. "Neye trip atıyor bu şimdi?" Dedim arkasından.
"Aptalsın adam senin için düellolar yapıyor, milletin ayağını kırıyor, sen daha tersliyorsun çocuğu. Körsün kör." Dedi Jungkook. "Saçma sapan başlama yine ya" dedim sinirle annemlere yetiştim, Jungkook'u salaklığıyla baş başa bırakırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reckless • Yoonmin
FanfictionOmega Park Jimin yeni hayatına başlarken yaklaşan kızgınlığını tanımadığı bir alfa ile geçirmenin sonuçlarını görecekti.