Yeni bir başlangıç
Hoseok:
Hadi ama Jimin-ah cumartesi gecesi evde mi oturacaksın?
İlk hafta sonun Seul'de, çıkmalıyızzzz.Jimin:
Hyung kızgınlığa girmek üzereyim dışarı çıkmam akıllıca değil.Hoseok:
Daha iyi ya kendine yakışıklı bir Alfa bulursun.Jimin:
Daha böyle şeylere hazır değilim
Jung Woo'dan ayrılalı bir ay oldu.
Yani ben henüz ilişki kurmak istemiyorum.Hoseok:
Alfa bul, evlen demedim Jimin.
Sadece kızgınlığını geçir.
Ayrıca sen şuna bir bak.
📷
1. Ayımız kutlu olsun yazmış bir de.Jimin:
Orospu çocuğu
Yazıyor...
Yazıyor...
Bir aydır beraberler mi?Hoseok:
Belli ki öyle.
Buradan anlamış oluyoruz ki sadece kızgınlık falan değilmiş bayağı ilişkileri varmış.
Boşver artık
Hadi çıkalım yaaaaaa
Telefonu kenara fırlattığımda sinirden önümdeki koliyi görmeden bir de yere düşmüştüm. Başımı vurduğum yetmezmiş gibi gördüğüm fotoğraf aklıma gelip sinirle önümdeki koliye yumruk atmış ki sanki elimi de kırmıştım. Sinirlerim o kadar bozulmuştu ki yerde oturmuş kolilerin arasında hıçkırarak ağlıyordum.
Düşündükçe hazmedemiyorum. 5 yıllık erkek arkadaşım beni aldatmış ve bana tek gecelik bir şey olduğunu söylemişti. Güya kızgınlığı sırasında ben Busan'da değilmişim de oda kızgınlıktan ne yaptığını bilememişte. Piç herif.
Jung Woo ile Tıp fakültesinde Genel cerrahi ihtisasımı yaparken tanışmıştık. İlk girdiğim sene tanışıp 5 yıl boyunca sevgili kalmıştık. Her şeyin ilkini onunla yaşamıştım. Benim için çok özeldi. Doktor olduğumuzda aynı hastanede çalışmış ilk ameliyatlarımıza bile birlikte girmiştik.
Uyuşmazlıklarımız vardı ama bir şekilde ilerliyordu. Anlaşamamazlıklarımız genelde benim dik başlılığımdan olurdu. Sinir olurdu her yerde öne çıkmamdan . Çünkü ben öyle herkesin bildiği omegalardan değildim. Aldatıldığımı öğrendiğimde Alfayı bir güzel dövmüştüm. Sonra da Seul'de bir hastaneye başvurup Busan'ı terk etmiştim. Alfam deyip boyun eğmezdim. Bu benim kişiliğime tersti.
Zaten boyun eğmeyen kişiliğimden herkese inat gidip genel cerrahi branşını seçmiştim. Omegalar genelde doktor olmazlardı, hemşire olurdu. Doktor olanlar da ya çocuk doktoru ya da omega hastalıkları doktoru olurdu. Alfalara göre daha zayıf olduğumuz için cerrahi branşları omegalar seçmezdi. Alfalar ise genel cerrahi, beyin cerrahi, üroloji gibi bölümleri seçerdi. Bende yapamazsın diyenlere inat gidip bölümdeki en yüksek puanlı genel cerrah olmuştum. Seul'deki hastaneye hızlı kabulümde Busan'daki hastanemdeki başarımdan olmuştu.
Pazartesi işe başlayacaktım ama kızgınlığa girmek üzere olduğum için evi toplayamamıştım bile. Kasıklarımda inanılmaz bir ağrı vardı. Tamam, birazda dağınık biriydim. Hoseok beni eve bırakıp sabah yanımdan çıktığından beri kolilerin üzerinde yatıp dizi izliyordum. Aldatılmıştım bir kere depresyondaydım ve Hoseok şu an ısrarcı aramalarına devam ediyordu. Yerde sürünerek az önce fırlattığım telefonu alıp açtım.
"Jimin evine geliyorum artık hazırlan"
O an düşündüm. Ağlamak ve yas tutmak bana göre değildi. Bu gece çıkıp sosyal medyamı yeni tanıştığım Alfalarla süsleyip bir güzel intikam alacaktım.
"Gel. Hazırlanıyorum"
Telefonu tekrar kenara fırlatıp hızlıca hazırlanmaya gittim. Hoseok gelene kadar çok hızlı hazırlanmıştım. Sarı saçlarımı fönlemiş hafif bir makyaj yapmıştım. Tam görünmek istediğim gibiydim. Hoseok kapıyı çalınca parfümümü de sıkıp kapıya yönelmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reckless • Yoonmin
FanfictionOmega Park Jimin yeni hayatına başlarken yaklaşan kızgınlığını tanımadığı bir alfa ile geçirmenin sonuçlarını görecekti.