14. İyi Dostlar

292 95 286
                                    

İyi Dostlar

Kafeteryada Minsung ile otururken son derece keyifliydim. Bugün Yoongi gelmemişti. Muhtemelen kızgınlığı başlamış olmalıydı ve yalnız geçireceğini tahmin ettiğim için istemsizce gülümseyip duruyordum. Babam varken başka omegalarla görümeye cesaret edemezdi. Dün kurdu defalarca kere kurdumu baştan çıkarmak için hamle yapmıştı. Ancak orospu kurdumun dünden hazır olmasını zor da olsa zapt edebilmiştim.

Kurdum Alfalarla flört etmeyi genel olarak severdi. Ama Yoongi'nin kurduna karşı ayrı bir zaafı vardı. Dün Yoongi feronomlarını bırakmasa bile yan odamdan kızgınlık kokusunu aldığımda kurdumun kontrolünde odasına gidip durmuştum. Dün akşam annemler bizi evden kovunca da muhtemelen kurdum yüzünden Taehyung'a gitmiştim, onun orada olduğunu biliyordu, kokusunu istiyordu. Yoongi'nin normal halinde bile kokusu mükemmelken kızgınlık kokusuna karşı koymak çok zordu. Şimdi ise benden uzaktaydı ve keyfim son derece yerindeydi.

Odama geçip hastalarımı görmek için daha güzel bir gün olamazdı. Birkaç hasta görüp keyifle odamda kahvemi içerken Taehyung odama dalana kadar her şey çok güzeldi.

"Ne yapıyorsun sen burada?" Dedi masama yaklaşıp önümdeki tekli koltuklara otururken. "Çalışıyorum. Senin aksine." Dedim gülümseyerek. "Asistanın Eunji izinli mi?" Dedi çenesini sıvazlarken.

"Evet" dedim arkama yaslanırken. Nereye varmaya çalışıyordu acaba? "Hım" diye geriye yaslanıp sırıttı. "Yoongi de kızgınlık izninde çok şüpheli" dedi. Gerizekalı Taehyung keyfimin içine sıçmasa olmuyordu.

İstemsizce yüzümdeki gülümseme silinirken "Ne alakası var? İkisinin böyle şeyleri mi var ki?" Dedim. Sesim farkında olmadan yüksek çıkmıştı. Aslında Yoongi'yi kıskandığım falan yoktu. Ama yani koskoca hastanede başka insan yokmuş gibi asistanımla da yatmazdı herhalde. Yatar mıydı? Yatabilirdi, Yoongi'den her şeyi beklerdim.

"Ben geçen ikisini asansörün orada gülüşürken gördüm." Dedi Taehyung son derece keyifli bir şekilde. "Kızgınlık geçirecek kadar bir samimiyet değil bu" dedim. Umursamıyormuş gibi yapıp hızla kahvemi içip ağzımı yakarken.

"Yoongi'yle gece kulübünde tanışıp iki dakika sonra evine atan biri mi diyor bunu?" dedi gülümserken. "Kızgınlıktaydım gerizekalı" diye bağırdım ama haklıydı da. Yoongi'nin değişik bir aurası vardı. Tüm Alfaların arasından onu seçmiştim. Onu istemiştim.

"Yoongi eve birini atamaz. Onu babam konusunda uyardım, o da kabul etti. Eğer bunu yaparsa babam onu yakalar" dedim sonra masanın üzerinde kollarımı koyarak ona yaklaştım. "Babam beni aldattığını öğrenirse onu öldürür" deyip gülümsedim.

Taehyung kocaman bir kahkaha attı. "Yoongi'yi hafife alıyorsun. Kafasına bir şey koyduysa yapar. Eğer biriyle olacaksa emin ol onu başka bir kılığa sokup binaya sokmuştur." Dedi. "Ne için geldin sen buraya?" Dedim sinirle ayağa fırlarken. "Belli ki sinirimi bozmaya gelmişsin" dedim.

"Jimin bebeğim, neden sinirlerini bozayım güzelim benim? Ben seni uyarmaya geldim." Dedi. Kalkıp ayakta dolaşmaya başladığında "Eğer asistanınla yatarsa ve sevgili olursa ne olur düşündün mü?" Dedi. Cevap vermedim, ama bu durum canımı sıkıyordu.

"Ben anlatayım. Eğer asistanınla sevgili olursa küçük düşersin" dedi. "Ne alakası var?" Dedim.

"Jimin, bu zekayla nasıl doktor oldun sen? Hastanenin yarısı yattığınızı tahmin ediyor ve sonucunda sevgili olmadınız. Ama asistanınla yatar ve sevgili olursa bu seni ciddiye almadığını gösterir. Yani öylesine takıldığı kişi olursun bir anda." Dedi sonra Amerikan mahkemesindeki avukatlar gibi coşup kolunu kaldırıp duvarı işaret ettiğinde "Odası yan tarafta, sürekli sevişirler, sende inlemelerini dinlersin" dedi. Cevap vermedim ama korku dolmuştu içime.

Reckless • YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin