POL 6

186 15 4
                                    

Jam sudah menunjukkan pukul 6 petang

Freen merengus kasar, becky belum lagi tersedar dari tidurnya.

'Dia ni dah mati ke?'

Freen mendekati Becky berniat untuk mengejutkan perempuan itu.

"Bec bangun...."

Becky masih belum membuka matanya.

Freen memeriksa nadi Becky mana tahu kot² perempuan tu dah arwah.

'Masih berdenyut'

"Bec ba...."

Panggil freen terhenti apabila tangannya tidak sengaja menyentuh dahi becky yang panas.

"Kau demam?"

Setelah berkata begitu becky membuka matanya.

"Kenapa tak bagitahu aku kau demam menyusahkan aku tahu tak" tegas freen.

Becky dari tadi lagi dia sudah mendengar suara freen tapi disebabkan dia terlalu penat dia mengabaikannya.

"Saya dekat mana" tanya Becky dengan nada yang lemah.

"Kau dekat rumah aku, aku bawa kau ke sini tadi" jawab freen.

Freen bangun dari duduknya lalu masuk ke dalam bilik mandi untuk mengambil air dan tuala.

Freen meletakkan bekas yang berisi air ke atas meja lalu dia menyuruh Becky melepaskan bajunya untuk memudahkan freen mengelap tubuh Becky.

Becky membuka bajunya, kini hanya tinggal bra.

Gluk

Freen menelan ludahnya sendiri melihat payudara becky yang kecil yang tertutup dengan bra.

Freen menatap kearah payudara becky, dia tidak tahu kenapa seolah² ingin meramas payudara becky.

Tidak lama freen selesai mengelap tubuh Becky, matanya masih menatap payudara becky.

Saat becky ingin memakai baju freen menahannya. Becky menatap freen.

Tanpa meminta izin freen menyambar bibir Becky, becky terkejut dengan tindakan freen dia memukul badan freen agar melepaskan ciuman itu namun freen tidak menghiraukannya.

Becky melawan namun dia kalah kerana badannya yang masih lemah kerana demam apa yang mampu dia lakukan adalah pasrah akan keadaan.

Freen yang merasakan becky tidak melawannya lagi terus mengubah ciuman kasar menjadi lembut.

Freen memasukkan lidahnya ke dalam mulut becky.

Setelah puas bercium mulut Freen melepaskan ciuman itu dan menukar ciuman nya kearah leher Becky.

Tangan freen mula tidak tinggal diam, dia muka memainkan putin* Becky.

Ahhh

Desah Becky kegelian apabila jari freen bermain di putin*nya.

Tanpa melengahkan masa freen membuka bra, seluar dan seluar dalam becky.

Freen mula merayapkan tangan ke arah bawah dimana ada miss v becky.

Ahhhhhh

Desah becky apabila merasa jari freen bermain di sana.

..........

Kali kedua Becky di perkosa oleh freen tanpa kerelaannya.

"Kau jangan ingat kita lakukan seks sebab cinta, aku akan lakukan seks setiap hari dengan kau tanpa ada perasaan tu" kata freen.

Becky mula mengalirkan air matanya apabila mengetahui bahawa freen memainkan dirinya.

Begitu murahkah dia di depan freen.

PRISON OF LOVEWhere stories live. Discover now