POL 9

156 10 2
                                    

Clark

"Tu dia"

Freen terkejut melihat keadaan becky yang tidak terurus.

Freen ingin masuk ke dalam tapi di tahan oleh nam.

"Lepas aku akan bawa dia dengan aku" kata freen

"Untuk apa untuk kau seksa dia lagi"

"Aku ada hak atas dia, dia kekasih aku"

"Kau akui dia kekasih kau, kalau dia kekasih kau kau takkan tergamak buat dia macam tu freen kau tahu beberapa kali dia cuba makan Pil untuk gugurkan anak dalam kandungan dia"

Freen memandang nam.

"Aku tak tahu cara apa lagi yang boleh aku hentikan tindakan kau ni, aku rasa lebih baik kau jauhkan diri kau daripada becky tak cukup lagi ke penjara menyiksa diri dia sekarang kau pula yang seksa dia" kata nam.

"Tak aku takkan lepaskan dia sampai bila² pun aku takkan lepaskan dia" kata freen

Lalu dia mendekati Becky dan dia mengangkat tubuh becky.

Di kediaman freen

Freen meletakkan becky di atas katil, dari tadi becky hanya diam.

Freen keluar dari bilik lalu dia pergi ke dapur untuk meminum air.

Saat dia sedang minum air dia dikejutkan dengan bunyi kaca yang jatuh.

Pap

Dia melihat kearah bilik yang didiami oleh becky lalu dia berlari saat dia membuka pintu dia melihat Becky yang sedang mengambil serpihan kaca yang pecah, becky cuba mencederai dirinya sendiri.

Freen menghentikan tindakan becky dengan merampas serpihan kaca lalu dia menarik tubuh becky ke dalam dakapannya.

'Ya tuhan perasaan apa yang aku punya padanya, bukan ke ini yang aku nak dari dulu menghancurkan dirinya namun kenapa setiap kali melihatnya menangis hati ku merasa sesak apa aku dah jatuh cinta pada dia' Guman freen dalam hati.

Tidak lama kemudian freen mendengar dengkuran halus keluar dari mulut becky.

Freen melepaskan pelukan itu, dapat dia lihat Becky sudah tertidur.

Freen tersenyum sambil membaiki anak rambut becky yang berantakan. Freen menyelimuti badan becky lalu dia keluar.

Keesokan harinya

Hari ni adalah hari weekend

Freen masuk ke dalam bilik becky.

"Cepat bersiap kejap lagi aku nak ajak kau pergi beli barang" kata freen, Becky hanya diam.

"Kau nak aku paksa kau dulu ke baru kau nak beranjak?" Tanya freen dengan kedua² tangannya berada di dalam poket hoodie.

Becky bangun dari baringnya tanpa mengeluarkan suara.

Di mall

Freen dan becky sedang berbelanja. Freen mengikuti becky dari belakang sambil menolak troli.

Saat sedang memilih barang ada seorang lelaki tidak sengaja melanggar dari belakang hingga barang yang dibawanya itu terjatuh.

"Maaf saya tak sengaja" ucap becky.

Lelaki itu terdiam sambil tersenyum.

"It's okay by the way datang dengan siapa?" Tanya lelaki itu.

"Datang dengan kawan" jawab Becky

"Ooo boleh bagi nombor telefon" kata lelaki itu.

BUGHH

PRISON OF LOVEWhere stories live. Discover now