פרק 13 - שאלות חסרות תשובה.

104 12 32
                                    


"אני אוהב אותך ג'ו." אומר דין ומחבק בחוזקה את חברו הטוב.

"אני אוהב אותך גם דין." מחזיר לו חיבוק רועד וחיוך מאומץ ג'ו. היום הם נפרדים לחופשה. דין ודרו (ורפאל) היו ממש שמחים אם ג'ו היה נשאר איתם בביתם, אבל ג'ו (ואפילו רפאל) מבין שזה בלתי אפשרי.

"יהיה בסדר ג'ו. אתה יותר חזק ממה שאתה חושב." אומר אדרי בתפקידו כאח גדול,

"ברור שהוא יהיה בסדר. זאת המשפחה האמיתית שלו." מסביר לוקאס שבה מאחורי אדרי וקוטע אותו, מבטו נעוץ בג'ו שמולו.

"אנחנו המשפחה שלו." מסתובב אדרי ונועץ את עיניו בלוקאס.

"מה אתה אומר על זה, ג'ו?" שואל בחיוך לוקאס ומניח את ידו על כתפו של ג'ו.

אנדרו היה צריך ממש לתפוס בזרועו של רפאל כדי שהוא לא ינסה לפגוע בלוקאס.

לוקאס רואה בזווית עיניו את רפאל וזה רק מדרבן אותו. "אנחנו חוזרים הביתה, בוא."

צפצוף מכונית שחנתה מולם מפלחת את שקט הנוראי שהצטבר בין לוקאס, רפאל ואדרי.

אדרי מפנה את מבטו לעבר המכונית השחורה, מתוכה יוצא גבר גבוהה עם חליפה שחורה מעל חולצה לבנה ומכופתרת, נראה שהבד מתחנף לגופו עד כמה שהוא יושב עליו בצורה יפה.

שריריו בולטים דרך חולצתו ועל כפות ידיו כפפות שחורות שמבליטות את אצבעותיו הארוכות.

"לוקאס. ג'ו." הוא אומר בקולו העמוק ועיניו השחורות נודדות בין שני הבחורים, "כנסו, אנחנו צריכים לזוז."

"ווגאס," מחייך לוקאס לאחיו הגדול ונכנס למושב האחורי ברכב.

ג'ו ממשיך להביט בבחור שמולו עד שהוא קורא שוב בשמו, "ג'ו. אתה נכנס?"

ג'ו מהנהן ומעיף מבט אחרון ברפאל. שפתיו זזות ללא קול, 'אני אוהב אותך.' – וזה יהיה הזיכרון האחרון שלהם ביחד לעוד הרבה מאוד זמן.

בפעם הראשונה שג'ו הגיע לביתו של אידן, הוא ראה בחטף את ווגאס. האח האמצעי. כשלוקאס נישק בכוח את ג'ו בפעם הראשונה וג'ו התחנן לעזרה, ווגאס שמע זאת ועזר לג'ו להיחלץ מבין זרועותיו של לוקאס.

מאז, ג'ו לא ראה את ווגאס שוב בביתו של אידן. באותו היום הוא ישן במיטתו של ווגאס ונשם את ריחו של ווגאס מבעד למצעים.

באותו הזמן הוא היה רק בין חמש-עשרה. אבל הרגשות שלו כלפי ווגאס היו ברורים. הוא רצה להיות איתו. הוא היה נואש לחיבוקו של ווגאס יותר מדי זמן.

אחרי ארבע שנים שבהם הוא לא ראה את ווגאס בכלל, ארבע שנים שהוא היה בלוואר והכיר את רפאל, גרמו לו לשכוח מווגאס.

אבל עכשיו. אחרי ארבע שנים. הלב שלו שוב דופק בעוצמה כאשר הוא ראה את ווגאס.

מה זה אומר לגבי הרגשות שלו עכשיו? לג'ו אין תשובה על השאלה הזאת.

רפאל מביט ברכבו של ווגאס מתרחק. הוא אוהב את ג'ו. יותר מכול דבר אחר שקיים. אבל האם ג'ו מרגיש את אותו הדבר כלפיו? האם הוא ימשיך לחשוב עליו?

אדרי מניח יד מנחמת על רפאל, אבל אחיו לא מרגיש את זה.

אדרי מחבק את דין בעוצמה. ואחיו הקטן מתפרק בין זרועותיו.

למה לעזאזל יש רגשות כאלה? ולמה אין לנו תשובה לשאלות שרצות בראשנו? 

------------------------------------------------------------

פרק קצר אבל גאד עד כמה שאני אוהבת אותו!!

מקווה שתהנו,💜💜

אשמח אם תגיבו לי את דעתכם,

אוהבת מלא ושבת שלום💕

🎨gefen

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I am the monster you created (boyXboy)🔞Where stories live. Discover now