1

2.9K 240 112
                                    

🗝

~~~

Bölüm Bir- ÖLÜM

Bölüm Bir- ÖLÜM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


22 yıl önce.

Ailesinin yeni dostu ve iş ortakları olacağını duyduğu adamla keyifli bir akşam yemeği geçirmişti Lucas. Bay Nicola hayatında gördüğü en eğlenceli insanlardan biriydi. Yani, en azından iş konuşmadığı müddetçe öyleydi.

Babası daha iyi bir hayatları olabilmesi için anladığı kadarıyla Bay Nicola ile çalışmaya başlamıştı. Onun artık aile dostu olduğunu ve iyi anlaşacaklarından emin olduğunu da söylemişti.

Haklıydı. Nicola ile tanışalı birkaç saat olmasına rağmen iyi anlaşmışlardı. Nicola çocukları seviyor olmalıydı yoksa sekiz yaşındaki bir çocuğun oyuncak arabalarıyla kurduğu parkurda araba yarıştırması beklenmedikti.

Tabii bu acayip hoşuna gitmişti Lucas'ın.

Artık saat geç olduğunda evine gitmesi gerektiği için vedalaşmışlardı. Nicola yemeklerin çok güzel olduğunu ve Lucas'a annesinin hayatında gördüğü en iyi aşçılardan biri olduğuyla ilgili övgüler yağdırmıştı.

Çocuksu bir heyecanla bu duyduklarına çok sevinmişti Lucas. Hem babasının artık daha iyi bir işi olacaktı, hem de kendine yeni bir arkadaş edinmişti. Biraz yaşlıydı ama yaşı dert etmiyordu Lucas. Araba yarışında onu yenmemesi önemliydi onun için.

Uyku saati çoktan gelmişti. Annesinin ısıttığı bir bardak sütü içip iyi geceler öpücüğünden sonra uyumaya gitmişti.

Sonrası karanlıktı.

Gözlerini araladığında kıyametle karşılaşmıştı.

Her yer dumandı. Dumanın yaydığı hava nefes almasını zorlaştırdığında huzurlu uykusundan uyanmıştı Lucas. Annesi ve babası neredeydi?

Yataktan çıkıp koridora ilerlediğinde gözleri irileşmişti.

Evin üst katı alevler içindeydi.

"Baba!" Diyerek seslendi Lucas.

Üst kata çıkarken merdivenlerden çok kez düştüğü için odasını alt kata taşımışlardı. Bu yüzden anne ve babasının yatak odası yukarıdaydı fakat şimdi yanıyordu orası.

Soluduğu duman ard arda öksürmesine sebep oluyordu.

Alevler alt kata da sıçramıştı ve bu zamanla oluşacak bir sıçrama değildi. Eve yanması için ek olarak benzin dökülmüş olmalıydı. Benzin kokusu da geliyordu eğer aklı onu yanıltmıyorsa.

[Ölümdeki Şans]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin