Chapter 9: Guardian

26 9 0
                                    


Name: ACTOR

Couple: Jeonghan × Seungcheol

Writer: Snow

Channel ID: Snow's Fire Camp

Chapter 9 : Guardian



بازیگر قسمت نهم: محافظ


برای بعضی از آدم‌ها ، محبت مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می‌مونه!
نمیدونن و نخواهند فهمید که آدمِ درست و محبت درست رو زمان مشخص می‌کنه، نه زبان!



دور دهان زن رو با دستمال سفیدرنگ همیشگی تمیز کرد و کمکش کرد دراز بکشه.

پتو رو روی تنش مرتب کرد و در جواب لبخند کم‌جون صورتش، لبخندی به پهنای صورتش زد.

-ممنونم پسرم

موهای قهوه‌ای رنگ و لخت زن رو از روی چشمش کنار زد و با محبت سرش رو نوازش داد:

-یکم استراحت کن!

زن در جواب، تنها چشم‌هاش رو باز و بسته کرد و دست کوچیک پسرک ۱۱ ساله‌ش رو فشرد.

به آرومی ایستاد و سینی به دست از تخت فاصله گرفت.

سمت در رفت و نگاه آخر رو به صورت خسته‌ی زن انداخت.

در اتاق رو پشتش بست و سمت آشپزخونه رفت.

ظرف‌های خالی شده از غذا و دارو رو توی ظرف‌شویی گذاشت.

ظرف غذایی که از قبل آماده کرده بود رو داخل سینی گذاشت و بعد از قرار دادن یک لیوان آب کنارش، سمت پله‌های طبقه‌ی بالا به راه افتاد.

کوتاه گام برمیداشت و نگاهش رو به کاسه‌ی سوپ داده بود تا غذا از ظرف بیرون نریزه.

با رسیدن به در اتاق موردنظرش ایستاد و نفس راحتی کشید.

از اینکه موفق شده بود بدون خطا سینی رو تا اینجا حمل کنه لبخند بچه‌گانه‌ای روی لب‌هاش نقش بسته بود.

آروم با کمک یک دست، دستگیره رو پایین داد و وارد اتاق کوچیک و صورتی رنگ شد.

روی نوک پا سمت تخت رفت و با احتیاط سینی رو روی میز گذاشت.

روی تخت کوچیک و بچگانه نشست و دست‌هاش سمت صورت کودک سفید و نحیف روی تخت پایین رفت.

با نوک انگشت‌های کوچیکش لپ‌های گر گرفته‌ش رو نوازش داد.
آروم خم شد و لب‌هاش رو به پیشونی کوچیکش چسبوند و با حس داغی پوستش اخم‌هاش درهم شد.

ACTOR🎬Donde viven las historias. Descúbrelo ahora