mi amor

85 6 0
                                    

נאור:
היינו ביפו ב4 בבוקר והיא הלכה מלפנים ואני מאחוריה "אמור" אמרתי ורצתי לידה "מה ? מה אתה רוצה ממני?! , אתה אח שלי החורג !!. אתה אמור להיות אחי הגדול זה לא יכול להיות בנינו אם כמה שאני רוצה " היא צעקה , תפסתי את צווארה התקרבתי על השפתיים שלה וטרפתי את שפתיה ברעב ,חיכיתי לרגע הזה כול כך , טרפתי את שפתיה העבות מרעב אליה והיא התנתקה משפתיי והתנשפה "פאק נאור" היא אמרה וליטפתי את הלחיי שלה והיא חייכה ונגעתי בגומה שיש לה "את לא יודעת מה את עושה לי" אמרתי והצמדתי את המצח שלי אל שלה  .

אמור:
התנשקתי. הוא נישק אותי.אח שלי החורג נישק אותי . פאק אמור מה עשית??.
"תקשיב נאור" באתי להמשיך אבל עיניו הירוקות המהפנטות שאני חולמת עליהם בלילה מביטות בי בשקיקה  "כן אמור?" הוא שאל למרות שידעה שאני לא מסוגלת לדבר שהוא מביט בי ככה תפס במותני והצמיד את גופינו ורעד מקור הרעיד את גופי "קר לך?" הוא שאל  "איפה האוטו?" שאלתי ונגעתי בזיפים בני היומיים שלו שכול כך מחמיאים לו כול כך.
"בואי" הוא אמר ושם את מעילו על כתפיי והשחלתי את ידי לתוך השרוולים והוא עטף את כתפיי בחיבוק רכושני "נאור?" אמרתי והוא המהמ "מה בייבי?" הוא קרא לי בייבי "אני חושבת שמשהו קורה" אמרתי לו "מה קורה?" הוא שאל בדאגה ועזב את כתפי הסתובב ושאל לתוך עיניי "אני חושבת שיש לי רגשות עליך " אמרתי ונזל לי דמעה "אני יודע כבר שיש לי רגשות עליך" הוא אמר ושנינו חייכנו וניגשתי ונישקתי את שפתיו שלפני כמה דקות טרפו את שפתיי ברעב רק שהפעם אני יזמתי.

ישבתי באוטו במושב שליד נאור ואצבעותינו השתלבו זו בזו ,
פתחתי שוב את הספוטיפיי ורשמתי את שם השיר שאני אוהבת בספרדית PARO והוא ביט בי באהבה שלא הכרתי "אמור?" הוא העיר אותי מהמחשבות והבטתי בו "תשירי לי שיר " הוא ביקש ועבר השיר והתחיל Locked Away והתחלתי באותו סולם
" If I got locked away
And we lost it all today
Tell me honestly, would you still love me the same?
If I showed you my flaws"
הוא הקשיב לי בשקיקה וליטף את שערי תוך כדי שהוא נוהג ואני גיחכתי והמשכתי וחריקת גלגלים הבהילה אותי "מה קרה?!" שאלתי בפחד ודאגה ונאור רץ למנוע הצעק בעצבים לשמיים "נו מה הלך המנוע עכשיו?!!" הלך המנוע? , יצאתי מהרכב טהתקדמתי עליו והחזקתי בידו והוא הביט בי ונרגע "נאור מה נעשה?" שאלתי והוא הביט מסביבו "נלך למלון" הוא אמר והנדתי את ראשי "למה לא?" הוא שאל והבטתי ברגליי מהמבוכה "אפשר שאני ישן באותו ?" שאלתי והוא צחק האני מזמין את החברה החדשה שלי למלון והיא מסרבת לי " הוא אמר וגיחך והבטתי בו , הוא קרא לי 'החברה שלו' ??? פאק יש לי חבר שהוא גם אחיי? "אין לי כסף" אמרתי בלי חיוך "יש לי מאתיים זה יעזור ?" שאלתי והוא נישק אותי והשתיק אותי "אני לא לוקח ממך כסף בייבי "

בפרק הבא יהיה את הלילה שלהם במלון ביחד.
פרק הבא יהיה ב5 לייקים

אהבה בהפתעהWhere stories live. Discover now