Hello gençlik !
Nasılsınız kukilerim?
Ben çok iyiyim, bu bölümü gezinti yolunda yazıyorum. Ama siz büyük ihtimal ben evdeyken okuyor olacaksınız...
Bu bölümde bir farklılığımız olacak ve bölüm anılarımız olmayacak. Önceki bölümde nerde kaldıysak ordan devam ediceğiz...
Hadi o zaman bölümümüze geçelim...
İkinci şarkı...
Şu an sadece ona nasıl olduğumu anlatmak istiyorum. Belkide bu şarkıyı ona ayrılıkda demeliydim ama...
Sabr edemiyorum artık...
Hadi o zaman sahne benim ;)
Gitarı elinden yavaşca aldım ve batariste şarkının ismini söyledim. Mahiyse bana merakla bakıyordu...
(Not: moon_night2701 önerin için teşekkür ederim. Umarım o kadar önerdiğin şarkılar içinden seçdiğim şarkı hoşuna gider...;)
Şarkı: Zor { Anıl Berke }
Zor, geliyor bazen Yaşamak...
Derdi anam
"Her şeyin elbet bir sonu var..."Zor, geliyor bazen Yaşamak...
Derdi anam
"Her şeyin elbet bir sonu var..."Hey, içimdeki çocuk bak bana...
Küçük çocuk, bak bana...
Ben büyüdüm muhtac deyilim sana!Dinle sakince bitiremedim seni içimde,
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu
Belki de sensin diye...Onu dinle sakince,
Bitiremedim seni içimde,
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu
Belki de sensin diye...Zor, geliyor bazen Yaşamak!
Derdi anam
"Her şeyin elbet bir sonu var..."Hayatımın en zor dönemi belki de bu Yalnızlık...
Affalladım korkağın tekine kendimi çok fena kaptırdım!
Her kesi yok saydım, ne dostum kalmıştı , ne de arkadaşım...Sanırım bu yaptığım en büyük yalnış...
Fazlamı hapis oluyorum?......
Zor, geliyor bazen Yaşamak...
Derdi anam
"Her şeyin elbet bir sonu var..."Zor(zor), geliyor bazen Yaşamak...
Derdi anam
"Her şeyin elbet bir sonu var..."Dinle sakince bitiremedim seni içimde,
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu
Belki de sensin diye...Onu dinle,
Sakince, bitiremedim seni içimde,
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu
Belki de sensin diye...Zor(zor), geliyor bazen Yaşamak...
Derdi anam
"Her şeyin elbet bir sonu var..."Zor(zor)...
Bitdi...
Tüm şarkıyı Mahinin gözlerinin içine bakarak söylemiştim. Şarkı bitdiğindeyse Mahi bana baktı ve sarıldı onun koca kaslı kollarında benim zaten zayıf olan ama son zamanlarda daha da zayıflayan vücüdüm küçücük kalmıştı. Şimdi düşündüçde eğer annem "Çelimsiz nasıl daha da zayıflamayı becerdin?" Derdi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlarsız...
PertualanganBir gece ansızın yaşanan bir depremde ailesini kayıp eden ve tam yıkılırken gerçek ailesini bulan Orenda Vavelyâ...