Minulosti ve Ra.
Şeytan olmasaydı kimse Tanrının iyiliklerine minnet duymazdı.
Çok geçmiş zamanlarda, belki de milyon asırlar önce, düzen kuruldu. Sorun düzeni kuranlarda mıydı yoksa düzenin içinde yaşayanlar mıydı bilinmedi.
Zaman geçtikçe ayrıldı, savaşlar çıkmaya başladı. Çoğu kaynakta insanoğlunun nankör olduğu yazar ama bu bilgi yanlıştır. Evren üzerindeki tüm canlılar nankördü.
Karşı gelindikçe karşılıklar da verildi. Düzenin yaratıcıları, ya da belki de yarattıklarını sananlar, tek bir çözüm bulabildi. Hepsini tek tek oradan aldı ve sadece insan soyunu orada bıraktı. Bilinen tek soy insanoğluydu. Kimse diğerlerini nereye koyduklarını bilemedi.
İnsanlar, diğerleri kadar güçlü değildi. Güçlü bir zihinleri veya fiziksel güçleri yoktu. Bu yüzden zaman geçtikçe geçmişlerini de unuttular. Zaten felaketleri buydu. Geçmişini unutursan geleceği sonsuz yaşayamazdın.
Tanrılar yok oldu, kalabilenlerin güçleri zamanla ya zayıflaştı ya da yok oldu. Kendilerini tamamen silerek sakladılar. Saklananlar unutulur.
Sadece gerçek tanrının on iki çocuğu olarak bilinen düzen koruyucuları yarattıkları birden fazla evrene hakim olmayı sürdürmeyi planladı ancak zamanla diğer evrenlere ulaşamamaya başladılar. Kalan iki evrenden insanoğlunun olduğu evrene girişler kapandı. Kimse oraya bir daha giremedi.
Neden diğer evrenlerin değil de bu evrenin hikayesi diyecek olursanız, cevap sadece diğer evrenlerin sonsuzlukta kaybolmasıdır.
Kusursuz tek şey, tanrıydı.
En büyük günah olarak bencilliği söylediler. Dilden dile yayıldı.
On bir düzen yaratıcısı da bencilliğe düştü.
On iki yaratıcının öz soyları da insanlar olarak bilindi, bu yüzden insanlar bencillikleri ile tanındılar. Onları ağaçları kesmekle suçladılar, ancak böylece ev yapamayacaklarından bahsetmediler. Onları hayvanları öldürmekle suçladılar, ancak aç kalacaklarından bahsetmediler.
Düzen yaratıcılarının ulaşabildiği tek evren, düzen yaratıcıları ulaşabildiği için mahvoldu. İlk başta güçlüler krallık kurdular ancak o büyük kıyametten sonra sadece en güçlüler kalabildi. Altı tane krallıktı karaya çıkabilen.
Fakat sadece iki tane krallık kaldı karada durabilen.
Bencilleşen herkesleşir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP KRALLIĞIN KAYIP VELİAHTI
FantasyKayıp krallığın kayıp veliahtına hakkı olanı alması söylendi. Ancak kimse hakkı olanın ne olduğunu söylemedi. Konuşurlar ki bir veliaht daha varmış, Tanrı gücüne sahip değilmiş, tanrı katiliymiş. Dediler ki toprağın içine gömülmüş bir halk yaşarmış...