Evi loopt verder, maar ze denkt nog wel aan het woord: Soul Riders. Binkie struikelt over een klein takje en hinnikt even. Blijkbaar hebben de vrouwen niet doordat zij daar lopen en kwamen meteen uit de bosjes gesprongen. Evi schrikt even van ze en bekijkt ze daarna van top tot teen. Ze zien er eng uit vind Evi.
De vrouwen staan voor haar en roepen: 'wat heb jij gehoord?!' Evi stamelt: 'uhhm, ik hoorde alleen iets over de Soul Riders.' De vrouwen lopen rood aan en rennen op Evi om haar van haar paard te grissen. Maar Binkie maakt een kleine steiger en springt weg dan rent hij keihard naar een huisje wat hij is de verte ziet. Evi kijkt om en ziet dat de vrouwen achter haar aan rennen. 'kom op Binkie! Sneller!' Binkie rent zo hard als hij kan naar Valedale.
Daar helemaal buiten adem en met een bleekgezicht van angst ziet Evi die 4 meiden van het circus weer. Ze loopt er met Binkie naartoe. De meiden zien haar en kijken haar vragend aan. Anne vraagt: 'hoe kom jij zo bleek?' Evi probeert wat woorden uit te brengen maar dat gaat maar lastig. Uiteindelijk komt ze op de zin: 'er waren 3 vrouwen die hadden het over dat ze de Soul Riders er niet mee weg mochten laten komen. En toen gingen ze me achterna. 'Tjonge', zegt Linda. Dan vervolgt Alex: 'WIJ gaan ze hier toch niet mee weg laten komen?!' De andere zeggen in koor: 'NEE ECHT NIET.'
Evi is al wat meer op haar gemak. Dan ziet ze vreemd persoon in een lange grijze jurk met capuchon waardoor ze zijn gezicht niet kan zien. De meiden zeggen vrolijk: 'hey hoi!'
De persoon begint met praten: 'Soul Riders, ik heb goed nieuws! De meesterspion heeft zijn eekhoorns terug.' Evi heeft nu nog meer vragen gekregen. Zou ze vragen wie hij is of wat Soul Riders zijn? De meisjes zien aan haar gezicht dat ze er niks van begrijpt.
JE LEEST
De Soul Riders en ik
AdventureDit verhaal speelt zich af op Jorvik! Jorvik komt uit het spel Star Stable. (niet alles zal kloppen met het echte spel)