DC?

22 0 4
                                    


De meisjes antwoorden: 'wij zijn Soul Riders en dit is Avalon.'

'Dus die vrouwen hadden het over jullie?' vraagt Evi. 'Ja', zegt Anne. 'en die vrouwen zijn de Darkriders. Linda ziet Evi vragend kijken en zegt: 'de Darkriders zijn een groep slechte mensen. En jij bent ze dus al tegen gekomen.' 'ah', zegt Evi beseffend. Ze had echt niet door dat ze zo eng waren en dat zij in haar eentje was weggerend. Die Soul Riders vechten dus tegen hun? Ze snapt het nog niet helemaal, maar wat ze wel weet is dat ze geluk had dat ze van hen was ontsnapt. Ineens word er geroepen: 'Avalon, kijk!' Evi kijkt ook en ziet een busje met het logo wat ze wel vaker op tonnen bij het strand van moorland ziet. Nu valt het er op dat er DC op staat. Alex zegt: 'kom op meiden! We achtervolgen ze!' 'Evi, ga jij ook maar mee ik heb zo het gevoel dat we wat aan je gaan hebben.' zegt Linda. De meiden stappen op hun paard en Evi rijdt met ze mee. Ze zien het busje richting de Dino Vallei rijden. Ze stappen zo onopvallend mogelijk erachteraan. Op een gegeven moment begint het echt koud te worden. Evi doet haar kraag voor haar mond en bibbert. De Soul Riders pakken hun jassen uit hun zadeltassen. Linda pakt nog een vest uit haar tas en geeft hem aan Evi: 'hier, ik zie dat je het koud hebt.' 'dank je, zegt Evi en ze lopen verder. Dan stopt het busje bij een houten hutje. Alex die voorop loopt zegt: 'kom we laten de paarden hier en gaan te voet verder.' ze stappen van hun paarden en maken ze aan een boom vast. Alex wil al erop af lopen maar Lisa houdt haar tegen, 'we kunnen niet te dichtbij komen straks zien ze ons en is het voorbij met ons.' 'Je hebt gelijk maar we moeten toch weten wat ze daar nou doen?' Evi denkt na en weet ineens een oplossing.








De Soul Riders en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu