Elizabeth

15 0 3
                                    

Anne komt aan gegaloppeerd met Concorde. Ze hijst Evi voor zich op het zadel. Ze rent zo snel als dat kan. Maar dan wordt ze tegen gehouden door de mannen! De mannen komen dichterbij, maar dan komen Lisa, Linda en Alex te hulp. Ze concentreren zich en vuren hun magie af op de mannen! Ze vallen om en blijven liggen. Nu kan Anne snel naar het huis van Elizabeth. Ze probeert snel te rijden alleen Concorde doet heel voorzichtig omdat het glad is van het al smeltende ijs. Anne geeft haar de sporen maar Concorde luistert niet. En dat is maar goed ook want voor hun neus begint een berg te rommelen! Ineens komen er brokken ijs van de berg  gerold en ze moeten uitkijken! Anne schrikt want Concorde springt ineens vooruit en Evi vliegt er zowat af maar Anne weet haar nog net op Concordes rug te houden. Achter hun ziet Anne het rotsblok vallen wat anders op hun hoofden terecht zou zijn gekomen. Ze heeft geen tijd om de rest te bekijken want Concorde rent er alweer vandoor op weg naar Elizabeth. Als ze bijna bij het huis van Elizabeth zijn begint Anne al te roepen: 'Elizabeth! Snel! Ze is onderkoeld!' Elizabeth komt achter haar huisje vandaan en rent naar Evi. Anne en Elizabeth nemen Evi mee naar binnen. Ze leggen haar even op het tapijt neer. Elizabeth pakt een drankje uit haar kast en giet het in Evi's mond. Evi doet haar ogen open en hoest: 'gatsie, wat is dit?' Anne moet lachen en omhelst haar. Dan komen de andere meiden ook binnen en roepen: 'Evi!' Evi vraagt: 'wat is er gebeurt en waar ben ik?' Waarop de Soul Riders antwoorden: 'die man van de DarkCore gooide je in het water en dit is Elizabeths huis.' 'DarkCore?' zegt Evi niet begrijpend. 'De mannen van het busje waar DC op staat, Evi.' 'ah', Evi is ineens bang voor de busjes en de tonnen die ze vaak ziet. 'Die dingen met DC zie ik ook vaak op het strand van Moorland.' zegt ze dan maar. 'Moorland?!' roepen de Soul Riders tegelijk.






De Soul Riders en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu