Beni buldu

190 8 16
                                    

Kapıyı açtığımda ateşi gördüm gözlerim doldu bana çok sinirli bakıyordu

Hemen kaoıyı kapamaya çalıştım ama çalıştım çünkü ayağını kapının arasına koydu ve kapıyı kapatmamı engelledi.

"AA miniğim neden kaçıyorsun benden" dedi sesi çok korkunç çıkmıştı gözyaşlarım akmaya başladı ağlamaklı bir sesle ona cevap verdim.

"G-git a-ateş beni b-bırak artık" evet yine kekeliyordum korkudan. Karnım kasılmıştı kim bilir bana neler yapardı..

Kapıyı sertçe ittirdi. Bu sertlikle yere düştüm. O ise bana sırıtarak bakıyordu bu sırıtış hiç iyiyi çağırmıyordu da korkum zirveye gelmişti.

Bana doğru geliyordu bense ondan kaçabilir mişim gibi yerde geri geri gidiyordum. En son sırtım duvara çarptı.

"G-gelme ü-üstüme rahat b-bırak beni a-artık" dedim ama dinlemedi aksine zevk aldı. Çok sinirliydi. Sinirli olduğunu bir bebek bile gözlerine bakarak anlayabilirdi..

Yerden kalkıp kaçıcaktım ki beni belimden tutup kendine çekti. Ağlamam şiddetlendi. Kollarında çırpınıyordum ama beni bırakmıyordu.

"B-bırak beni lü-lütfen" dedim kulağımda sıcak nefesini hissettim hâlâ çırpınıyordum ama en sonunda yoruldum ve kendimi durdurdum.

"Cezan ağır olucak minik" dedi ağlamam daha da şiddetlenirken üstüne bir de hıçkırmaya başladım.

Beni kolumdan tuttu. Ve kolumu sıktı kendine çevirdi. Ben ıslak gözlerimle ona bakarken o öfkeli gözleri ile bakıyordu.

"BEN SANA KAÇMA SENİ BULURUM DEMEDİM Mİ?!"diye kükredi bir anda cevap veremedim ağlamaya devam ettim ağlarken çenem titriyordu dudağım da büzülmüş bir şekilde idi ona bakıyordum sadece kafamı eğmek istedik ama yapamadım çenemi tuttu ve yüzümü yüzüne doğrulttu.

"CEVAP VER NE DEDİM?!" dedi cevap vermeliyim ama korkudan ağzımı açamıyordum en sonunda konuştum.

"Ka-kaçma s-seni b-bulurum ded-dedin" sırıtarak bana baktı.

"Sen ne yaptın minik"

"Ö-özür d-dilerim lütfen b-bana b-bağırma" bana bağırılmasından hep korkardım babamın bende yarattığı travmalar işte..

"Hem kaçıp hem bağırma diyorsun o nasıl olacak minik?!"  Ağlamamı durduramıyordum ağlamaktan boğazım ağrıyordu. Kolumu daha da çok sıktı

"C-canım acıyor" dedim ama beni dinlemedi ve peşinden sürükle di. İlerlerken ona yalvarıyordum ama beni dinlemiyordu.

Arabaya bindirdi ve kapıları kilitledi. Bacaklarımı kendime çektim ve ağlamaya devam ettim derin bir nefes aldı bu sinirli bir nefesti ondan çok korkuyordum kim bilir Eve gidince bana ne yapacaktı öldürecek miydi yoksa sadece dövecek miydi ya da taciz mi edecekti bakireliğimi mi alacaktı ondan her şeyi beklerdim sinir hastası bir adamdı kendini kontrol edemeden de olsa bana zarar veriyordu ama zarar zarardır kendini kontrol edemeden de olsa bana zarar vermiş oluyordu ve bana bu yüzden Zarar verirse onu affetmezdim

"SUS ARTIK BAŞIM ŞİŞTİ!"dedi susmuştum ama aniden gelen hızlı hızlı iç çekmelerim geçmiyordu nefes alışverişim çok hızlıydı kalbimi korkudan küt küt atıyor karnım zaten kasılmış durumdaydı bana fiziksel olarak zarar vermese de ruhsal olarak psikolojik olarak çok zarar vermişti...

Beni yine bulmuştu dediğini yapmıştı ama nasıl bulmuştu beni bulamaz sanmıştım ah aptal kafam adam mafya neden düşünemedim ki kim bilir şimdi bana ne yapacaktı bu soru aklımdan çıkmıyordu ve aklımda dönüp duran ne yapabileceği yapabilecekleri beni daha çok geriyordu

Mafya mı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin