Bir sıcak bir soğuk

197 8 4
                                    

Ateşe şaşkın şaşkın bakıyordum cezası yoktu bana zarar vermiyecekti dövmiyecekti.

O zaman neden bana ağır bir cezan olucak demişti beni korkutup bir daha yapmamam için mi? Yoksa cezasını sonraya mı saklıyordu?

"Ama ateş sen bana 'ağır bir cezan olucak' demiştin" dedim gözlerim dolmuştu.

Hemen ağlayan birisiydim. Ufak bir olayda hemen alınabiliyordum.
Sanırım buna hassas diyorlardı. Bende hassas oluyordum yani..

Ateş avuçlarını yanaklarıma koydu. Ve okşadı bana bir şey olmasından korkuyormuş gibi bakıyordu.

"O bir anlık sinirden olmuştu miniğim korkma lütfen" dedi kafamı salladım onaylar bir şekilde.

"Hadi yemek yiyelim miniğim" dedi onu sevmiyordum ama sanki onun yanında güvende hissediyorum.

Saçmalama o bir mafya

Olabilir

Kaç kere dedim mafyalardan merhametli olmasını beklemee

...

Bir tarafım ona güvenmemek için can atıyorken bir tarafım ise o yanımda olmayınca güvensiz hissediyor yani ona güveniyordu.

Ama ateşe karşı güven hisseden tarafım daha ağır basıyordu.

Bunu ondan kaçtığım zaman anlamıştım. Ondan kaçtığımda sanki bana bir şey olucak gibi sanki o yanımda olmazsa beni bulamazsa belalar başıma üşüşücek gibiydi.

Mesela o benim belimden tuttuğunda veya elimden başıma hiç bir şey gelmiycek gibi bana hiç bir şeyden zarar gelmiyecek gibiydi. Sanki o benim kalkanım gibiydi hani olur ya animasyonlar da yalandan kalkanlar olur onun gibi işte bir bela bana yaklaşsa kalkan sayesinde uzaklaşıyor gibiydi. Benim kalkanımda ateşti..

"Tamam" dedim neşeyle

Neşeliydim çünkü bana zarar vermiyecekti. Ve onun yanındaydım.

Ondan kaçınca içimde büyük bir boşluk oluştu sanki. Hep kendimi teselli ettim o sana zarar veriyor kendini uzak tut diye ama işe yaramadı onsuz içimde hep bir boşluk vardı zaten bu boşluk bir kaç saat sürmüştü.

Elini uzattı tuttum evet şimdi güvende hissediyorum.
Ona alışmış gibiydim daha iki gün falan olmuştu ama alışmıştım nedeni ni ise çok iyi biliyordum.

Ben insanlara çok çabuk bağlanırdım hemen severdim çünkü ben annemden sonra hiç sevilmedim kimse benimle iletişime geçmedi beni sevmedi hocalarım bile ama ateş bana bir iki iyi cümle kullandığı için ona alışmıştım..

İlerledik. Onun elini tutmuş yürürken aynı zamanda da düşünüyorum.

Acaba beni neden seviyordu? Bana neden değerli bir insan mışım gibi davranıyordu? Ben değerli bir insan mıydım ki?

Beni bu zamana kadar annem ve Selin dışında kimse sevmemişken neden o beni seviyordu? neden beni korumak için çabalıyordu? Neden beni değerli görüyordu bu sorularımın hepsini ona sormak istiyorum ama bir yandan da korkuyordum.

Ona baktım. Yanlış bir soru olur muydu ki yada onu kızdaracak bence olmazdı alt tarafı bir soru ama bilemiyorum. Sorsam mı?sormasam mı? sorsam mı? sormasam mı?

Sor lan ne olucak

Sakın sorma  ya sinirliyse

Sor lan bir şey olmaz

Hayır so-

"Sor hadi" dedi ateş soru soracağımı nereden anlamıştı ki

"Beni bu zamana kadar annemden başka ve selin'den başka kimse sevmedi hocalarım bile sadece az çok iletişim kurdular onlar da beni sevmezdi sen neden beni seviyorsun? Bana neden değerliymişim değerli bir insanmışım gibi davranıyorsun? Ya da neden benim gibi bir insan için zavallı bir insan için sevilmemiş bir insan için neden kılını kıpırdatıp beni koruyorsun?"

Mafya mı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin