Ateş Alya vibeee
Umarım bu bölümü beğenirsiniz iyi seyirler
🌟❤️
~~~~~~~~
Nihayet ki serumum bitmişti ve hastaneden çıkıyorduk ama bilin bakalım nasıl?ATEŞİN KUCAĞINDA!
Herkes bize bakıyordu. Bizi gören bazı teyzeler bizi gördükten sonra hemen aralarında fısıldaşıyorlardı. Bizi gören bir yaşlı dededen de şunu duydum
"Gençlik bitmiş ayıp"
Resmen rezil olduk. Ben öylece yerin dibine girerken Ateş'in gram umrunda değildi. Neden bu kadar rahattı kii?Gözüme vuran doğal ışık ile ısığın vurduğu yere baktım. Acil çıkış kapısına gelmiştik. Nefesimi tuttum zaten tutmuştum daa. Ateş her kapıya yaklaştığında buradan çıkacağım ve insanların gözlerinden kurtulacağım için neşem kat kat artıyordu.
Nedenini anlamadan artan heyecanımdan gözlerimi kapattım ve çıkmayı bekledim. Beş saniye sonra yüzüme çarpan rüzgar ile gülümsedim şükür olsun ki dışarı çıkabilmiştik.
Tuttuğum nefesi kurtulmuşum gibi verdim. Öyleydi zaten, insanların bana bakan kem gözlerinden kurtulmuştum. Hayır ne var yani filmlerde de bir adam bir kızı kucağına alıyorki yani neden bu kadar şaşırıyorlarr??
Gözlerimi yavaş yavaş araladım. Ateş bana sırıtarak bakıyordu.
"Neden öyle bakıyorsun"
"Utanınca çok tatlı oluyorsun" dedi
Kollarımı boynundan ayırıp kucağıma koydum.Daha da çok utandım. Yanaklarım yanıyor kalbim utançtan hızla çarpıyordu. Gözlerim ateşin gözlerinden kaçmak istercesine ayrıldı kahvelilerinden.
Ateş'in büyük bir kahkaha patlatmasıyla kucağında irkildim. En sonunda kendine geldi yanağımdan derince öptü.
"Ya ama ateş sende o kadar insanın içinde beni kucağına alıyorsun, üstüne bir de beni utandırmak için elinden geleni yapıyorsun!"
Ben hâlâ ateşe bakarken tam bir şey diyecekti ki gözleri önümüze takıldı ne vardı ki orada.
O tarafa baktım hee araba yav.
Ateş arabaya doğru ilerledi. Koruma arabanın kapısını açınca içeri girmek için hareketlendi ki yere düşüyormuş gibi hissettim ve ateşten çektiğim kollarımı ateşin boynuna sarıp koala gibi yapıştım vücuduna.
"Ateşş" diye ufak bı bağırdım. Sırıttı arabaya binerken konuştu.
"Korkma minik benim kucağımda düşemezsin benim bir kaç işim var çok önemli hemen gelicem ama tamam mı" dedi kafamı salladım yanığımdan öptükten sonra uzaklaşıp ona doğru gelen arabaya baktı. Koruma arabadan inince o bindi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya mı ?
ФанфикMasum Masum geçinip giden bir kız ve onu babası kumar oynayıp batarak borcunu ödemek için satın alan bir mafya...