23.BÖLÜM

213 25 3
                                    

5 Ay sonra

"Kutay! Lan oğlum bir takım elbise giyeceksin bu kadar mı zor lan"

Kutay içeri girerken göz devirdi "Söyleme lan. Benim istemem değil mi Allah Allah" dedi Kutay. Göz devirdi Gökhan. "Lan sadıçınım ben senin" dedi.

"Eee ne olmuş" Gökhan Kutay'ın koluna vurdu,güldü Kutay. "Tamam tamam kardeşim şaka yapıyorum" Gökhan Kutay'a ters bir bakış atıp beyaz gömleğinin yakalarını düzeltti. "Şaka anlayışın çok kötü Kutay" dedi.

"Haydi işin bittiyse çıkalım. Annemler bekliyor bizi" Gökhan kafasını salladı. Dışarı çıktılar. Arabaya bindiler buradan orası 10 dakikaydı.

Gelince arabadan indiler. Tugay ve Eylül dışarı da onları bekliyordu. Kutay gelip annesine sarıldı. "Oy oy Eylül Sultanım" güldü Eylül. Ne kadar yaşı geçerse geçsin kadın yaşlanmıyordu. Annesinden ayrılıp babasına geldi. Babasına sıkıca sarıldı. "Hay Maşallah benim koçuma" dedi Tugay.

Fazla gecikmeden karşı daireye geçtiler kapıyı çaldılar. Kapıyı Eylem açtı. Abisi olsa bile kız tarafı olmayı seçmişti.

"Buyurun kime bakmıştınız?" Dedi Eylem.

"Biz benim Güzelim bakmıştık" Eylem kaşlarını çattı,"Sizin güzeliniz?  pardon da siz kimdiniz? Kutay da kaşlarını çattı.

"Abiciğim şakayı bırak şimdi de içeri geçelim ha" Eylem çekildi. Kutay Cansuyu gördü. Kendinden geçti.

İsteme oldu. Tugay Cansuyu Yusuftan istemişti. Yusuf'ta Kutay'a öğütler verdikten sonra Cansuyu vermişti. Bugün 30 Eylül Cansu ve Kutay'ın sözü kesildi. İkiside akıllarına kazdılar bu anı.

***************

Heyyo ben geldimke nasıldı beğendiniz mi? Biraz kısa oldu ama finale az kaldı. Yani fazla detaylı yazmadım. Bu final olduktan sonra size çoookkk güzel bir askeri kurgu ile geliyorum. O zaman şimdi görüşmek üzere hoşçakalın🤍




KOMUTANIM| YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin