Zaczął dzwonić budzik na dziewiąta rano jak zwykle, wstałam I poszłam wsiąść prysznic, rozebrałam się I puściłam goraca wodę i zaczęłam sie odprężać.
Gdy wyszłam wytarłam się i ubrałam top o białym kolorze oraz jakieś ktortkie spodenki, zrobiłam sobie lekki makijaż ktory jak zwykle do mnie pasował i uczeslam włosy i zostawiłam je rozpuszczone.
Dzis też miałam mieć ta moja głupia przeprowadzkę z którą nie mogalsm się znaleźć, nie będę czuć się tam dobrze, będzie mi niekomfortowo jestem też zła bo rodzice każą spać mi z nim w łóżku, przecież mogę mieć mój ososbny pokoj.
Jak weźmie z mną ślub to niech wie że nie będzie mógł mnie zdradzić bo inaczej też będę go zdradzać, ponieważ chcem zaufania.
Zeszłam na dół gdzie była Gienia z przygotowanym śniadaniem dla mnie ;
-Dzień dobry gieniu- powiedziałam jej
-dzień dobry kochana-powiedziała mi z ciepłym uśmiechem-proszę tu ci zrobiłam kanapki zjedz je.Smacznego-powiwdziala miło
-dziekuje-odrazu jej podziękowałam i zaczęłam jeść moje kanapki.
Gdy zjadłam poszlam do gabinetu ojca spytać się kiedy przyjedzie ten jebany Michael.
-Tato mogę wiedzieć kiedy przyjedzie ten Michael sraka?-powiedziałam mu z usmiechem i prychnęłam gdy uswiadomłam sobie jak go nazwałam.
-Sophia wyrażaj się, a i przyjedzie za godzinę wez spakuj narazie potrzebne rzeczy a kiedy indziej weźmiesz też te mniej ważne- zaproponował tata.
Wyszłam z gabinetu i poszłam do pokoju wziąść ważne rzeczy wzięłam jakieś ubrania oraz sukienki, książki które były dla mnej ważne oraz sentymentalne, miałam niektore takie książki.
Szłam do sklepu z moją mamą,spodobała mi się bardzo jedna książka o czym nie powiedziałam mamie, nie miałam powodu myślałam że i tak jej nie przeczytam.
Do czasu aż jakas pani widziała jak się przgladam tej książce kupiła mi ją, nie miałam o tym pojęcia ale gdy mama zrobila zakupy tamta pani do mnie podeszła i popstu kupiła mi książkę, po tamtym zdarzeniu ta skaizka jest dla mnie bardzo ważna czytałam ja już chyba z sto razy ale nadal mi się nie nudzi, co jest dla mnie bardzo dziwne ponieważ trudno znaleźć mi książkę ktora do mnie pasuje, wolę czytać książki w internecie łatwiej mi tam znaleźć i mam je odrazu za darmo nie musz jeździć i się zastanawiać, to wcale nie tak że szkoda mi wydać kasy bo wcale tak nie jest, tylko było mi tak łatwiej.
Gdy już się spakowałam tylko pozostało mi czekać dopóki nie przypomnilam sobie o kosmetykach, które jak se przypomnilam wszytko waliłam do mojej torebki ktora była niby mała ale pojemna, zresztą chłopacy nigdy tego nie zrozumieją.
Słyszałam że ktoś puka do domu wiec zeszłam odrazu na dół I otworzyłam drzwi stał tam oczyśćcie Michael Santi cholerny bóg, pocałował mnie w policzek na przywitanie na co odrazu się skrzywiłam, nie powiem ze mi się to nie podobało bo nie była by to prawda ale mi to nie odpowiadało, a więc to dwie inne rzeczy więc powinniście zrozumieć:.
CZYTASZ
He Decided For Me (it turned out as always)
RomanceSophia Smith bardzo seksowna 18 letnia dziewczyna która jest szczęśliwa, była popularna w świecie mafi, miała kochająca się rodzinę, wręcz idealna do czasu kiedy jej ojciec zmusił ja do ślubu może nie zmusił bo ja bardzo kochał ale musiał każdy w ma...