rozdzial 1

15 2 7
                                    

Zaczął dzwonić cholerny budzik, byłam tak zaspana że zamiast go wyłączyć zwaliłam go z szafki.

Nie no super-pomyslalam sobie, wsumie to nawet nie wstałam żeby go podnieść z podłogi obróciłam się dupa, i postanowiłam dalej iść spać
dobrze sie nie obróciłam ale ktoś do mnie napisał spojrzałam na telefon a tam;

nieznany numer;
juz niedługo będziesz moja Miel*.

Jak to zobaczyłam zabardzo się nie przejęłam, miałam dużo wielbicieli ale jak to ja nie zwracałam na nich uwagi, byłam bardzo popularna w świecie mafi byłam nazywana idealna księżniczka w mafii, co mi nie przeszkadzało wręcz bylam dumna z tego co mi się udało, moi rodzice również byli dumni.

Gdy już musialam wstać odrazu ubrałam się w spodnie z niskiem stanem i koszulkę z moim ukochanym zespołem ,,rammstien" no tak haha chodziłam tak tylko przy rodzicach i mojej koleżance Kate która była bardzo zaufana, mojej rodzinie moja mama bardzo ja lubiała, a wiąże się to z tym że tata musiał ja tolerować, mój tata nie jest przekonany ponieważ raz miałam koleżankę ktora chciała wylądować w łóżku mojego taty, chciała go uwieść ale moja mama gdy się o tym dowiedziła chciała ja normalnie zabić ale mój tata pwoiedzial że on jest tylko jej i kocha tylko ja i mnie,Jestem szczęściara że mam takich rodziców.

Zrobiłam lekki makijaż ktory bardzo do mnie pasował, nigdy nie lubiłam się mocno malować nie pasowało by to do mnie chociaż że raz jak zrobiłam mocny makijaż wyglądałam szczerze jak dziwka.

Weszlam do kuchni i odrazu moja gosposia Gienia się z mną przywitała;

-Dzień dobry kochana- powiedziała moja gosposia Gienia na co jej odpowiedziałam

-dzień dobry proszę pani

-oj tam jakie pani, kochana nie raz mówiłam Ci żebyś mówiła do mnie po imieniu- powiedziała Gienia

- No dobrze gieniu-odrazu odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy ponieważ bardzo lubiłam Gienie tak jak I moja rodzina, lubiliśmy ja i jej dania.

-to co kochana chcesz na śniadanie?-spytała się mnie genia na co jej odpowiedziałam że zwykła kanapkę z kapustą i szynka jadłam to zawsze na szybko.

Gienia odrazu ruszyła do roboty a ja w tym czasie przeglądałam instagrama dopóki nie weszla mama oraz tata ktora mial rękę na mamy tali i jedna dłonią masował jej pupę, wyglądało to dziwnie ale moim zdaniem wyglądało to słodko i to bardzo.

-Hejka kochanie już wstałaś-powiedziała mama zdziwiona bo lubię długo spać przeważnie

-tak wstałam dzisiaj musialam szybko wstać mam zajęcia na 10 rano-powiedziałam na co mama tylko się uśmiechła

Mam wrażenie że tata jak patrzy się na mnie myśli o czymś czego boi mi powiedzieć, mój tata takie jest i to już u niego normlane, mój tata ufa tylko mamie i mi, tylko przy nas pokazuje swoje prawdziwe uczucia.

Gdy Gienia zrobila śniadanie każdy usiadl przy stole razem z Gienia bo zawsze jej mowiemy żeby siadła obok nas, traktujemy ja jak rodzinę ale nic jej nie mówimy o życiu prywatnym i tata nie pokazuje przy niej uczuć, każdy zaczął jeść.

Gdy już zjadlam postanowiłam ubrać się w coś innego do szkoły, poszłam na górę i się rozebrałam ale nagle dostalam wiadomość.

nieznany numer;
wyglądasz pięknie kochana gdy jestes goła, jesteś tylko moja.

odrazu gdy to przeczytałam wystraszyłam się i zasłoniłam jak najszybciej okno, odrazu też pomyślałam kto to może być chociaż nie wiedzialam i kto jak mnie zobaczył.

He Decided For Me (it turned out as always)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz