Merhaba canlar nasılsınızBaşlayalım hadi
{ Yazar }
Ömer o gün 5 adamın şımartması ile dolu bir gün yaşar ha patroları o gün işi oldugu için gelmemiştir .
Derken 3.gün olur ve potron gelmiştir
Ve sizce patron kimdir tabikide Ateş Koroglu kapıdan adım atıgı anOha çüş lan o ne meteor lan daş gibi adam ömer benim dibim düştü galiba
Ayıp lan ayıp ama hakaten yunan heykeli gibi adam .der iç sesi ile konuşarak agzının suları akıyodur ki mehmet gelip omzundan sarsınca kendine gelir ateş ve ömerin gözleri birbirine degdiginde ise gözleri palar .
Ateş Koroglu
Sonunda Kara Örgütün bi zayıflıgı oldugunu ögrendim . Bi çocuk 17 yaşında bi çocuk onu dag evine kapatım işlerim yüzünden anca 3.Gün sonra gelebilmiştim adamlarım ona göz kulak olurken arabadan indim evin kapısını açtım . İçeri girdigimde adamlarımın arası da ufacık kalmış bi sincap gördüm .
Aman tanrım ateş o güzel ve sevimli şey'de ne bir sincaba benziyor .
Kes sesini demek çok isterdim ama şu anada sana öyle katılıyorum ki ne diyicemi bilmiyor'um ah dur gözlerimiz buluştu .
Onunla evlenmelisin eyer onunla evlenmezsen sürekli kafanın etini yerim anladınmı .
{ Yazar }
Ateş'in iç sesi konuşa dursu ateş içeri geçmiş diyerleri peşinden gitmişti ömer ve ateş karşı koltuklara oturmuş bakışırken ateş söze girdi
Ateş - Pekala anlat bakalım çocuk kara örgütünün başıyla ne işin var .
Diyince ömere bi rahatlama gelir çünki ya kimligi'ni ögrendilerse korkusu içini sarmıştı neyse işte .☆Kara örgütmü o ne ki ?? .diye saf rolünü oynayarak
Ateş - Ferit Korkmaz sürekli senin yurduna gelip seninle görüşüyormuş .
☆Ha Ferit abi mi o da aynı yurta büyümüş bagış yapmak için gelmişti o zaman müdür amca gelmedigi için çeki bana vermişti bende müdür amcaya ulaştırdım daha sonra yine gelip bana verdi ondan sonra hep çekleri vermek için bana güvendi gel git derken kaynaştık işte öle . Diye kafasından ilk söyledigi yalana kendi bile inandıgı şekilde anlatır .Ateş kafa salar bıkın bi şekilde oflar ve ömerin sesi gelir .
☆Şey beni artık bıraka bilirmisiniz aslında 3 gün önce benim gerçek ailem oldugunu söyleyen insanlar geldi ve siz beni kaçırdınız zaman DNA testi yaptırmaya gidiyordum ve beni bunca zamandır arıyorlarsa şu anda polise haber vermişlerdir diye düşünüyorum . Siz beni bırakın bende kimseye bir şey söylemeyim hem dogrusunu söylemek gerekirse mustafa abiyi çok sevdim .der ateş hemen kalkar ve elini uzatır .
Ateş - Benimle gel seni evine brakıcam ve sende kimseye bi şey anlatmıyacaksın anladınmı .der ömer hafa salayıp elini uzatır ateş elinden çekip beline elini koyar ve kendisine çeker ateş ömeri yönlendirir kapının önünde eşyalarını alır ve yurda giderler tam arabadan inerken ateş ömerin kolunu tutar
Ateş - Dur adın ne senin ? .diyince ömer arabadan iner ve gülümseyerek
☆Benim Adım Ömer Ömer Kara . Diyince göz kırpar ve arabadan uzaklaşır o anda ateş'in kafasına dank eder Kara mı tam kapıyı açıp çıkıcak ken mustafa engel olur polisleri gösterir .
Ateş - Hasiktir ya ( histerik bir gülüş atar ) çocuk bizi oyuna getirdi ama ben bunu misli ile öderim ah ömer ah seni benim yaptıgımda görüşücez senle . Der arabalarla uzaklaşır o sırada yurdun önünde bekleyen polisler ömeri görür ve herkeze haber verir ömer'i hemen karakola getirirler .
Tüm her kez karakola gelir .
Nasıldı
Hoşçakalın
Kira kaçar by 😉😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMER Gerçek aile (erkek versiyon )
ChickLitÖmer yetimhane'de yaşayan 17 .yaşında bi çocuk peki ömer göründüğü gibi degilse ne olur Ve bir gün ailesi onu bulursa peki? Hikayede bxb ! intersex birey ve ortaya karışık bir şeyler vardır Ben Kira ilk defa kitap yazıyom .