Günaydın yada iyi akşamlarBaşlayalım
{ Yazar }
Deniz ofise gelip projeiksyon makinesini açar ve konuşmaya başlar.
● Evet bilgileri buldum ama bu ne içindi hala anlamadım ?
☆ Deniz sanırım bunlar benim gerçek ailem ve onlar'ın kim oldugunu ögrenmek istiyorum yada belki birileri benim örgüt lideri oldugumu örendi ve parama konmaya çalışıyor bilemezsin degilmi .
● Tamam Bu araştırmamı istedin adam Mardin'in en büyük Aşiretinin agasının en büyük oglu onun dışında 6 kardeşi var evli ve oha tam tamına 11 çocukları var ve eyer sende onun çocuguysan 12 oluyor neyse işte 16 yıl önce bi çocukları kaçırılmış onlarda sürekli aramışlar sonra istanbul'a gelmişler Demirbey holdingi kurmuş işinde epey başarılı olmuş yani bence para için degil.
Dediginde odadaki her kez ona bakarEmir - öyleyse para için degil ha .
☆Bilemezsin emir abi hem beni seviyorlarsa almaya çalışırlar ve unutma mal varlıgım Ömer Kara olarak var eyerki soyadım degişirse hiç birine el süremem sadece 4 ay eyer 18 yaşıma girdigimde ve mal varlıgımı aldıgımda degişirse sorun yok sadece 4 ay kara kalırsam herşey hal olur .Bu süreçte senin desteyin lazım emir abi avukatım olarak yanımda dur .der emir kaafa sallar
Ferit - Peki ya degilse DNA testi yaptıralım bildigim kadarıyla 2 ,3 hafta sürer bu test o arada her zaman yaptımızı yapıp seni bu 4 aylık süreçte yurtda kalmanı saglarız .
☆peki ferit abi sana güveniyorum . Neyse hadi ben gidiyorum ha bu arada ferit abi nakitin varmı param bitti .
Ferit - Hay be oglum bitiyse söylesene kartına atayım al bunuda 600 var burda halledersin sen .
☆Yok abi karttada var da bankaya gitmeye üşeniyorum .diyince gülerler ömer gider diyerleri plan yaparÖmer yurda gelince direk müdürün odasına gider asaf bey hala orda dır kapıyı çalıp içeri girer oturup
☆Asaf bey dorusunu söylemek gerekirse hiç inanmadım o yüzden DNA testi yaptırmak istiyorum .
Dediginde asaf beyin yüzünde hafif bir tebesüm oluşur
Asaf - tamam oglum ne zaman müsaitsen o zaman olur .diyince ömer telefonuna bakar ve
☆Bu gün pazartesi olduguna göre perşembe uygunum asaf bey ögle saatlerinde olurs sevinirim neyse müdür amca bu sana gelmiş .der zarf uzatır bu zarf aslında ömer tarafından yapılan bagıştı müdür bunun anlamını biliyordu ömer yardım istiyor neyse işte ömer çıkar.Ömer Kara
Tamam randevuyu verdim müdüre bagaşı verdim .
Lan bu müdürde iyi adam ha yüz binlik çek veriyon ama kendisine harcamayıp çocuklara malzeme neyim alıya .
Doru söylüyorsun müdür süper adam ha seviyorum onu
Onu bunu boş verde eee ne olacak şimdi gerçek ailen varmış bundan sonra ne olacak ?
Gram fikrim yok ama 18 yaşıma girmeden ne onları severim nede soyadımı degiştiririm
Tamam tamamda herşey para degil biliyorsun degilmi !
Biliyorum ama çok çalıştım 14 yaşında kim örgüt kurabilir kim 3 yerinden vurulup yaşayabilir hangi insan 3 yılda ülkenin en büyüklerinden olabilir. Ben artık saklanmadan ve özgürce yaşamak istiyorum örgütümü de paramıda kaptırmaya hiç niyetim yok neyse uyuma vakti yoruldum .
{ Yazar }
Ve ömer uyudu önünde duran 3 günüde devirdigi gibi perşembe oldu DNA testi için yola koyuldu hemde keşke hiç yola çıkmasaymışım dedigi şekilde .
Bitti
Sizce ömeri ne bekliyor ????
Sonraki bölümde ne olacak
Kira kaçar bay 🔥😉😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMER Gerçek aile (erkek versiyon )
Romanzi rosa / ChickLitÖmer yetimhane'de yaşayan 17 .yaşında bi çocuk peki ömer göründüğü gibi degilse ne olur Ve bir gün ailesi onu bulursa peki? Hikayede bxb ! intersex birey ve ortaya karışık bir şeyler vardır Ben Kira ilk defa kitap yazıyom .