Nasılsınız canlar ben gayet iyiyim
Neyse başlayalım ..
{ Yazar }
Deniz ve umutun mesajlaşmasından
Yani denizin ilk mesajı atıp ömeri cesaretlendirdikten sonra geri kalanını ömere bırakmasından ve ömer ile umut un konuşmasından sonra tam 4 gün geçmiş ve kafeye buluşmaya giderken ömer gerçekten çok gergindir bunu fark eden deniz ise● Sakin ol kuşum bu kadar gergin olmaya gerek yok . Sadece kahve içip sohpet edeceğiz bende yanındayım .
Der ve ömere kocaman bir gülümseme sunar ömer biraz olsun sakinleşirken oda gülümsemeyi becerdiği kadar gülümser .
☆ Ah deniz sen olmazsan ne yapardım bilmiyorum teşekürler .
● Ay bebeyim bende seni seviyorum .
Der ve ömere sarılır evden çıkıp kafe ye yürümemek için denizin motoruna binip giderler . kafenin önünde geldiklerinde ömer derin bi nefes alır
ve içeri girer deniz de arkasından girer .1 Saat önce
Ömerle deniz evden çıkarken umut ve abiler kafeye çoktan varmış ve garsonun onları masaya yönlendirmesini bekler , masaya oturduklarında
Umut - Vay burası çok güzel değilmi abi .
Lodos - Gerçekten çok iyi bi mekanmış dekorasyonu sevdim .Diye konuşurken bi adam birer içecek getirir ve servis eder
Ali - pardon biz daha birşey sipariş etmedik ?
A - Merkabalar efendim ben Ladin buranın sahibiyim ömer sizin için o gelene kadar birşeyler hazırlamamızı söyledi . İhtiyacınız olan birşe varsa lütfen söyleyin .
Demir - Ömeri nerden tanıyorsunuz ?
Ladin - Ömer buranın devamlı müsterisi ve oğlumun kick boks öğretmeni sizde onun misafiri olduğunuza göre benimde misafirimsiniz size afiyet olsun .Der ve tam giderken ali ona seslenir
Ali- Afedersiniz acaba içeceklerde veya tatlılarda çilek varmı abim ve kardeşimin alerjisi var da .
Ladin - Ömer in isteği ile misafirlere çilekli tatlı veya içecek gitmeyecek eh biz alışığız ömer in çilek , tarçın ve fıstığa alerjisi olduğu için genelde servislerimiz ona özel .
Der gülümser ve gider
Demir - Ömer nasıl bizim alerjimizi biliyor ?
Umut - Ben söyledim sizden sonra biraz daha mesajlaştıkta sonra sordu bende söyledim .
Lodos - Çok kibar bi çocuk .(Ay bu çocuğun silah tücarı olduğunu bilseniz böyle dermiydiniz acaba 😂😂)
Dediğinde demir kıpırdanıp konuşur
Şimdiki zaman
Demir - Ahanda ömer geldi .
Ayağa kalkarlar ömer onların yanına adımlar ve masaya gelir .
☆ - Hoşgeldiniz nasılsınız .
Der demez umut abisine sarılır ve
Umut - Geldiğin için çok teşekür ederim çok iyiyim gerçekten mutlu oldum .
Ömerde umuta sarılır
☆ Bende mutlu oldum umut
Ayrılırlar umutun aksine diyerlerinin elerini sıkıp otururlar☆ Tanıştırayim bu Deniz kaya benim en yakın ve çocukluk arkadaşım .
Der denizi göstererek
● Merhaba tanıştığıma memnun oldum.
Der garson kız gelir
G - Buyrun efendim ne istersiniz bu arada hoş geldiniz ömer deniz● Nasılsın filiz abla .
Diye gülümseyerek konuştuğunda filizde gülümser ve
G.filiz - iyiyim teşekürler size herzamankinden peki misafirleriniz ne ister .
☆ ne istersiniz ?
Menüye bakıp
Demir - Çikolatalı pasta ve çay
Ali - Kıbrıs tatlısı ve çay
Lodos - Çiz kek ve çay
Umut - Çilekli pasta ve limonata
● Tamam o zaman ve bu arada filiz abla benimki bu kez bol fıztıklı olsun
G.filiz - tamam hemen getiriyorum .Der ve gider bu arada ömer denize ölümcül bakışlar atarak
☆ Çok kötüsün deniz ben yiyemiyorum diye yapıyorsun demi .
Diye denize sinirlenirken deniz gülmeye başlar "umutun bakışlarını farketmezken " gülmeye devam eder
● Ay tamam kuşum be sinirlenme sinirlenince yanakların şişiyor ve sincaba benzetiyorum ama sincap diyincede kızıyorsun .
☆ Hiçte bile sincapa benzemiyorum bikerem .
Der trip atarak abiler ise bu iki yaramaza gülerler .Umut Demirbey
Ya rab sen özene bezenemi yaratın bu çocuğu kafeden ilk girdiği andan itibaren itibaren bi heyecan bastı gözlerimiz değdiğinden itibaren kalbim bam bam diye atmaya başladı ve selamlaşmak için eliyle elimi sıkmaya başladığında ise ben öldüm sanırım ah be zalımın oğlu öyle güzel gülünürmü 18 yaşındayim dedi 3 yaş bence ideal ve o suratı ahhhhhhh çok harika ne yapmalıyım .
{ Yazar }
Umut denize abayı yakmış bi şekilde bakarken ve bu hoş sohpetle beraber bu gün bol gülüşmeli ve ömerin denize olan tribi ile geçti sizce ömer bu aileye alışırmı ömerin sırları bir gün gün yüzüne çıktığında gerçekten bi aile olabilirlermi neyse bunuda zamana bırakalım nede olsa zaman gösterir geleceği değilmi .
.
.
.
Ay nasıl oldu sizce hehehe umut abayı yaktı denizde severmi ki ????
Bu arada umut un karakterini değiştirdim artık umut bu
👇
Sizce nasıl neyse KİRA kaçar by 😄😄😄😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMER Gerçek aile (erkek versiyon )
ChickLitÖmer yetimhane'de yaşayan 17 .yaşında bi çocuk peki ömer göründüğü gibi degilse ne olur Ve bir gün ailesi onu bulursa peki? Hikayede bxb ! intersex birey ve ortaya karışık bir şeyler vardır Ben Kira ilk defa kitap yazıyom .