Merhabalar canlar nasılsınızHadi başlayalım 💛
.
Deniz Kaya
Ne yapmalıyım ömer'i ilk defa bu kadar yorgun görüyorum anlatırken ağlamıyor ağlayamıyor ama biliyorum içinde bir karmaşa var ve onun canını acıtıyor .
Ailem onu seviyor hatta evlatlık almak istiyor bende aynı şekilde onu seviyorum onu kardeşim olmasını istiyorum ama red ediyor nedenini sorduğumda ise zamanı geldiğinde anlatacağını söylüyor .
Kafam karışık ve gerçekten ne yapmalıyım bilmiyorum o yüzden aklıma gelen ilk şeyi söyledim● Onlara bir şans ver , ömer seni 6 yaşından beri tanıyorum küçüken hayal kurardın benimde bir ailem olursa nasıl olur diye beni severlermi diye hatırlıyormusun .
☆Evet a-ama planlarım ve ve yapmam gerekenler var aile denen kavram benim için çok uzak ne yapmalıyım deniz b-ben düşünemiyorum başım ağrıyor ve .
Diye sesi titrek bir şekilde konuşurken elerini tutum sonra ise ona sarıldım teretütsüz bir şekilde arşılık verdi biraz birbirimize sarılsıktan sonra mesaj sesi duyuldu ömer telefonunu aldı mesaja baktı umut'tan dı ömerin küçük kardeşi olan umut ömer mesaja baktı baktı ve bana gösterdi
[☆Ömer - □ Umut]
□ Umut - Merhaba ömer abi ben umut şey istediğin zaman yazabileceğimi söyledin o yüzden ıııı- nasılsın ?
✔
Yazmış ömere baktığımda ne yapmalıyım dermiş gibi baktığında telefonu elinden aldım ve onun yerine mesaj attım .
☆ Teşekürler umut iyiyim sen nasılsın ve önce sen yazdın için mutlu oldum her zaman bana yazabilirsin .
✔
Yazdıp ömere verdim telefonu hemen sonra bir mesaj daha ve bir cevap daha .
{Yazar}
Ömer il deniz otururken umut ve tüm aile otururken umut mesaj sesi ile bi anda irkildi telefonuna baktı gülümsemeye başlayınca herkez ona bakar sonra yeşim hanım
Yeşim - Ne oldu oğlum ne bi anda heyacanlandın ?
Umut - Şey ömer abime mesaj atım da cevap verdi .
Eslem - Bakayim ne yazmış .
Umut - I- ı bakma .Umut nazlanırken Melis telefonu alır
Melis - Merhaba ömer abi ben umut şey istediğin zaman yazabileceğimi söylemiştin o yüzden ıııı- nasılsın .
Umut - Ya abla versene telefonumu anne ablama birşey söylesene .Umut telefonunu almaya çalışırken telefonu Melisa alır
Melisa - Teşekürler umut iyiyim sen nasılsın ve önce sen yazdığın için mutlu oldum her zaman bana yazabilirsin . O oo ömer seni sevdi sanırsam ha bakalım başka ne sever . Diyince bir mesaj daha yazar
□ Umut - İyiyim abi sen cevap verdiğin için daha iyi oldum şey acaba sende uygunsan bi ara beraber biyerlere gidelimi ?
Tam umut telefonunu aldığında ömer mesajı görür ve
✔
Umut - A-a-abla ne yaptın ay bana birşeyler oluyor .
Miray - Ömer mesaj atı .
Umut hemen tel'e bakar☆ Neden olmasın cok güzel bi kafe biliyorum ama tatlımı seversin tuzlumu ?
✔
□ Umut - Teşekürler bu arada ben tatlı severim sen ?
✔
☆ Bende tatlı severim ama yiyebildiğim şeyler sınırlı .
✔
Diye yüksek sesle okuyunca asaf bey yerinde kıpırdanır
Asaf - Neden yiyemiyormuş ? .
Bu soruyu kaşları çatık bi şekilde sorarken umut yazar□ Umut - Ama neden ?
✔
☆ Fıstık ,Tarçın ve Çileğe alerjim var bu yüzden onların olmadığı tatlılar yiyebiliyorum bazende kendim yapıyorum .
✔
Umut - oha abimin de Annem ile Eslem ablam gibi fıstığa Demir ile Lodos abim gibi çileğe ve Kader ablam gibi Tarçına alerjisi var .
Diyince herkez güler .
□ Umut - Peki o zaman pazar olurmu ?
✔
Yazdığı zaman 5 , 10 dakika geçer cevap yazmayınca umut tekrar yazar
□ Umut - Abi iyimisin ?
✔
□ Umut - Pazar olmasada başka gün olur abi .
✔
□ Umut - Birşeymi oldu abi ? Gelmelimiyim ?
✔☆ Ah üzgünüm pazar olur arkadaşımın yanındaydımda bende gelebilirmiyim diye soruyor sakıncası yoksa oda gelsinmi umut ?
✔
Sesli okuduğu için herkez duyunca
Demir - Tamam yaz bide demir abimde gelebilirmi yaz bakalım bu arkadaş kimiş neciymiş .
Lodos - Lodos abimde gelebilirmiymiş bi sor bakalım .Dediğinde umut'un telefonunu ali alır ve
□ Umut - Tabi Demir ,Ali ve lodos abilerimde gelmek istiyor sakınca yoktur umarım .
✔
☆ Tabi olur o zaman pazar günü götüşürüz /(●♡●)\ Bay bay .
✔
Umut kalbini tutar ve
Umut - Ay çok şirin bide emoji yapmaya çalışmış .
Diyerlerinede gösterir diyerleride gülümser umut ve ömerin mesajlaşması herkezi mutlu eder bilmesede anlamasada özelikle ömeri ve onu izleyen denizi gerçekten çok mutlu eder .
.
.
.
.
Bu günlük bu kadar hoşçakalın
KİRA kaçar by 👋😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMER Gerçek aile (erkek versiyon )
Chick-LitÖmer yetimhane'de yaşayan 17 .yaşında bi çocuk peki ömer göründüğü gibi degilse ne olur Ve bir gün ailesi onu bulursa peki? Hikayede bxb ! intersex birey ve ortaya karışık bir şeyler vardır Ben Kira ilk defa kitap yazıyom .