Nasılsınız canlar ben iyiyim .Neyse yorum yapıp yıldıza basmayı unutmayın .
Hadi başlayalım
{ Yazar }
Iıı nerde kalmıştık ... ha. Ateş ömerin yanına geldiğinde Demirbeylerle karşılaştı Demir Ateşle bir süre bakıştıktan sonra. Ateş çetinin yanına gitti çiçekleri verdi ve
♤ Ömeri görmeye geldim .
Çetin - Siz ?
♤ Ömerin sevgilisiyim .Dediğinde herkez bi şok yaşarken bi ses gelir .
☆ Ne saçmalıyorsun Ateş abuk sabuk konuşma . ııh başım Çetin bana su getirmelerini söyle . Ve Emir abi çiçeklerim açtı lütfen hazırlık yap .
Dedi ve şöyle herkezi süzdü en son asaf beye geldiğinde göz göze geldiler ama ömer gözlerini kaçırdı ilk kez birisine baktığında gözlerini kaçırdı hemen sonra ateş ömerin yanına gidip elini tutu .
♤ Dinlenmelisin tatlım Kriz geçirdiğini duydum . Bu seni çok yormuştur ha bu arada bunun sorumlusu kim tatlım . onu zevkle taş köprüden atabilirim .
Dediğinde ömer ateşin kafasına bi tane geçirir .
☆ Kes sesini ııh- lanet çetin doktora haber ver bi ağrı kesici getirsin . Neyse sende burdan git ateş .
♤ Avvv hadi ama sincabım seni görmeye geldim beni kovuyormusun halbuki sana çiçek ve çikolata getirmiştim Kara'm .Dediğinde ömer ateşin yakasından tutup fısıldar şekilde .
'☆ Ateş sınırını bilmelisin yoksa bu Karanlık senin ateşini söndürür .'
'♤ Hadi ama,ateş her zaman karanlığı aydınlatır tatlım .'Diye fısıldayıp yanağına hafif bir öpücük kondurur ömerin gözleri büyüyüp göz bebekleri titrerken herkez ömere bakar asaf bey ve oğuları hemen atılıp ömeri kendilerine çekerken demir ateşin üstüne yürüyüp .
Demir - Sen ne cüretle kardeşimi öpersin .
Ali - Ömer senin nerden tatlın oluyor !? Ha Ateş Koroğlu kardeşimden uzak dur .Dediğinde demir ateşi braktığı gibi lodos tutar yakasından .
Lodos - Ona kimse sincabım diyemez o benim sincabım tamamı .
Ah hayat işte yüksek mahkeme savcısını bile kıskanç bir çocuk yapabiliyor. neyse işte ömer şoktan çıktığı anda sakin bir şekilde ateşe yaklaşır lodosun koluna dokunarak
☆ İzninle .
Der lodos ateşi bırakıp ömer önüne geçtiğinde hafif bir tebesüm ederek
☆ Sana bir daha görüşürsek ne yaparım demiştim ateş .
♤ Hıımm ah peşimi bırakmasan seni döverim demişti-
Dediği anda yüzüne yumruğu geçirip yere serer tabi herkez yine şok olur nasıl olurda 1.68 boyunda küçük sevimli bir çocuk 1.89 luk bi adamı yere serebildi diye düşünürken
☆ Beni araştırdın ateş hiçmi tanımadın beni ben söylediğim sözün arkasından giderim seni döverim dediysem döverim ama yazık olsu biliyormusun yüzün çok çekiciydi ve bu arada ( ateşi kaldırıp ) ben aşka inanmayı bırakalı çok oldu "tatlım" .
Dediğinde ateş gülümseyerek ömere bakar ve yanağına bir öpücük daha kondurup .
♤ Ah benim Kara'm senin için herşeyi yaparım ve asla asla deme ha bi anda kapılabilirsin ateşime .
Der göz kırpıp gider ken arkasına dönüp öpücük atar tabi ömer dururmu ayakabısını aldığı gibi ateşin kafasına atar . Küçük çaplı bi bağırıştan sonra ateş ömerin ayakabısını alıp .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMER Gerçek aile (erkek versiyon )
Literatura KobiecaÖmer yetimhane'de yaşayan 17 .yaşında bi çocuk peki ömer göründüğü gibi degilse ne olur Ve bir gün ailesi onu bulursa peki? Hikayede bxb ! intersex birey ve ortaya karışık bir şeyler vardır Ben Kira ilk defa kitap yazıyom .