Sinir

129 13 2
                                    


Merhaba canlar nasılsınız

.

Neyse Başlayalım

.

{ Yazar }

Ömerin ve ufukun yaşadığı şeyden sonra doktor kapıdan çıkar ve

☆ Doktor bey abim iyimi ?
Dr - Abiniz ?
☆ Ferit Korkmaz .
Dr - Kanı verdik bacağı kırıktı alçıya aldık omzu çıkmıştı oturturduk bi kaç kesik ve karın boşluğuna giren cam parçalarını çıkartık 7 8 ay çalışmamalı onun dışında 3 4 aya alçı çıkar .
☆ Oh Tanrım şükür teşekürler doktor bey .

Doktor kafa saladı daha sonra Barlas doktorun yanına geldi .

Barlas - Doktor bey babam "Duran Demirbey " o nasıl ?

Diye sorar endişeli bir şekilde

Dr - Babanız geldiğinde başını vurmuş  ve koluna gelen cam parçaları yüzünden çok kan kaybetmiş kan gurubu nadir olan AB negatif olduğu için bulmak zor oldu ama ordayken  bi genç kan verdi bu sayede kurtuldu diyebiliriz .

Ufuk - Bu gencin adı nedir acaba ona can borcumuz var .

Dr - Hmm ismi Ömer Kara .

Dediği anda asaf bey ve oğuları şaşkın bir şekilde bakarken Emirin sesi gelir

Emir - Ömer ferit iyimi ?

Bu soru ile herkez o tarafa bakar ufuk ömerin bayak ona bücür dediği çocuk olduğunu ögrendiğinde durduğu yere çakılır . Asaf bey bir hışınla ömer'in yanına gidip elerini tutar

Asaf - Teşekürler ömer çok teşekür ederim ,kardeşim adına senden özür dilerim, o en küçüğümüz annem onu şımarık yetiştirdi .lütfen öyle bakma bana ömer .

☆ Kafama her şeye taksaydım kendimi çatıdan atardım . Yani asaf bey Üç kuruşluk insanlara beş kuruşluk değer vermiyorum.

Der hafif bi gülümsemeyle konuşunca bir kez daha söze girer ve

☆ Ha bu arada sizin konakta benim gibi bir bücürü misafir etmek için pek kâle alabileceğim kimse yok gibi duruyor .

Der ufuk'a bakarak daha sonra önüne dönüp Çetine dönüp

☆ Yapacağını biliyorsun onu koru tamamı .

Der emreder bi tonda daha sonra emir gelir ve

Emir - Ömer ferit nasıl oldu ? Kim yaptı bunu ( öfkeli bir sesle ) onu yakaladığım anda parçalara bölücem onu hangi hakla kardeşime dokunur . Bende Avukat Emir Yıldırımsam onu maffetmesem adam değilim .

Dediğinde başını sağ tarafa dönderdiğinde Drmirbeylei görür  bi an içinse Lodosla göz göze gelirler ve Lodosun göz bebeklerinin titrediğini görür tekrar önüne dönüp

Emir - Demirbeyler neden burda ?
☆Duran Demirbey ile çarpışmış ferit abim .
Çetin - Efendim bunu demek bana düşmez ama ömer beye kaba sözler söyleyip aşağıladılar .
Emir - Peki o sırada asaf bey ne yapıyordu .
Çetin - Hiç birşey sadece sustu .

Dediğinde emir öfkelenir hemen asaf beyin yanına yanına gidip

Emir - Ne yaptığını sanıyorsun oğlum oğlum diye peşinden geziyorsun ama kardeşinle karşı savunmuyormusun ? Biliyordum sizin gibi adamlar sadece laf söyler .

Dediğinde asaf beyin kardeşleri yanına gelip

Baran - Abi bu çocuk ne diyor ? Ömer bizim ömerimizmi abi bir şey söylesene .
Asaf - Anlatıcam tamamı bekleyin .
Emir - Şimdi ömeri daha iyi anlıyorum kimseye güvenmeyen o çocuğu daha iyi anlıyorum .
Diye çıkışınca ömer konuşur bu kez fransızca olarak emire seslenir

Calme - tai fréa émir , tu sais que j'ai perdu espoir sur les gens , se mettre en coléra ne servira á rien .
( Sakin ol emir abi biliyorsun ben insanlardan ümidimi kestim bile öfkelenmek hiçbir işe yaramıyacak)

Emir - Mais ömer , quel pére verrait son propre fils offensé ?
( Ama ömer hangi baba kendi oğlunun rencide edilişini izler )

Diye söyleyince bu kez Asaf bey söze girer fransızca olarak

Asaf - Je n'ai pas vu mon fils se faire humiler , J'étais juste confuze , inquiéte et je ne savais pas quoi faire .
( Ben oğlumun aşalanmasını izlemedim sadece şaşkın , endişeli ve ne yapacağımı bilemedim )

Dediğinde ömer yutkunur ve

☆ Fransızcamı biliyorsunuz ? .
Asaf - Evet ve şu anda bildiğime şükür ediyorum senin bu kadar kıran şeyin ne olduğunu bilmek istiyorum kim seni dünyaya küstürdü ömer ?

Der ömer nefes almamadığını fark ettiğinde ise bir kırizin yaklaştığını anladı ve elini kaldırıp üç parmağını kendi omzuna dokundurur bunu anlayan emir koşarak ömer tam düşeceken onu tutu ve bağırdı .

Emir - DOKTOR YARDIM EDİN .

Ömer emirin kucağında geçirdiği krizin yaşadığı onlarca krizin içinden en büyüğü olması ve duyduğu endişeli boğuk sesler içinde en çok merak edilen " neden "  olduğuydu.
Ömeri ilk kez bu kadar şidetli bi krize sokan şey Yeni ailesinin ona olan endişemisiydi yoksa ilkez ona biri bu soruyu sorduğu içinmiydi? kaderin ona verdiği bu hikaye ömer ve diyerleri için ne getirecek. hikayemiz mutlu sonlamı yoksa kaoslamı bitecek.  bu soruyu kimse bimez sadece yaşanacak çok daha fazla şey var değilmi .

.

.

Ayyyy bölüm nasıldı ?

En çok kafa yorduğum yerin bölüm sonu olması yazacağım yeri yazana kadar kafayı yedim .

Neyse bu günlük bu kadar ha giderkende yorum yapıp yıldıza bası verin size iyi günler dilerim .

Hadi KİRA kaçar byyyyyyy 😆😆😆😆

ÖMER Gerçek aile (erkek versiyon )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin