Ateş Koroğlu

131 13 3
                                    


Nabersiniz canlar ben iyiyim

Bu bölüm Ateşin gözünden olucak
Neyse hadi başlayalım .

Yorum yapıp yıldıza başmayı unutmayın 😄😄😄

Ateş Koroğlu

Ben Ateş Koroğlu 20 yıldır bu hayata ne istediysem almışımdır ve şu anda en büyük düşmanım Kara örgütün bi zayıflığını buldum yurtta kalan bi çocuk adamlarımı onu almaları için yolladım .

Onu alalı 2 gün oldu ve ben işlerim yüzünden yanına gidemedim 3'üncü gün olduğunda dağ evine vardım ve kapıdan girdiğim anda adamlarımın arasında minicik kalan sincaba benzeyen bu çocukla gözlerimizin kesiştiği anda kalbimin alevlendiğini hissetim bu duyguyu daha önce hiç tatmadım .

İçsesimle giriştiğimiz küçük tartışmadan sonra oturup onu dinledim her kelimesinde dudaklarını büzüp tatlı tatlı konuşmasında kalbim sanki rali yarışındaymışım gibi atması ve o dudaklardan bir kez öpme düşüncesi sanırım akıl sağlımı yitiriyorum ve ya tatlılığı ile insanları öldüren bir suikastçi .

Of topla kendini ateş sakin ol . Neyse işte bu çocuk aslında Ferit Korkmazın bağış yaptığı yetimhanelerden birinden küçük kardeş olarak sevdiği cocuklardan biriymiş sadece . Kara örgütün ne olduğunuda bilmiyormuş derken son söylediği dikatimi çekti .

Söylediğine göre Birden birileri gelmiş ve ona gerçek ailesi olduğunu söylemiş biz kaçırmadan öncede DNA testi yaptırmaya gidiyormuş ,nedense bu hikaye tanıdık geldi araştırırım ben bunu neyse gitmesi gerektiğini söyledi şikayetçi olmayacağını belirtti ve sanırım bizim çocuklarla iyi anlaşmış gitmeden önce hepsiyle teker teker vedalaştı .

Yurda geldiğimizde adını sormadığımı hatırlayıp kolunu tutum ve

Dur Adın ne senin ?

Ömer Ömer Kara .

Dedi ve göz kırptı hafif gülümseyerek o an dank etti kafama Kara ömer kara kara örgütün sahibi bana rol kesti hemen onu almalıyım diye kapıyı açacaktımki mustafa beni durdurdu ve polisleri gösterdi .

Ateş - Hasiktir ah ömer ben bunun bedelini sana ödetmemi seni benim yaptığım zaman görüşücez . Koray bana Ömer Kara hakında her şeyi bul 2 günün var ve mustafa ömeri takip ettir nereye gidiyor ne yapıyor herşeyi bilmek istiyorum .

Dediğimde hepsi tamam der ve eve giderim .
2 gün oldu ve koray bi dosysyayla geldi ömer ile ilgili dosya hemen elinden aldım .

Ateş - Tamam gidebilirsin .

Koray çıktıktan sonra hemen dosyaya baktım .

Ömer Kara
2007 doğumlu 17 yaşında 18 olmasına
3 ay 3 hafta kalmış , 1.68 boylu , Tarçın , fıstık ve Çileğe alerjisi var Kick boks , boks ve yakın dövüş biliyor kick boks'ta ükle birincilikleri var 14 yaşındayken bir kaza geçirmiş sonra sporu brakmış ******* spor salonunda koçluk yapmakta 2020 yılında Haylin dergisinde şiirini yayınladılar ***** özel kolrjde %99.95 lik bursla okumakta,Kendi dili harici
5 dil bilmekte öncelik olarak ingilizce , latince , italyanca , Fransızca , Rusça , 10 yaşındayken evlatlık edinilmiş bir yıll sonra geri gelmiş çünki evlatlık edinen adam ölmüş ve geri gelmiş , 1 hafta  önce Demirbey ailesi gelmiş ve onun gerçek ailesi olduğunu idea etmiş .

Ha Demirbeylermi ? Koroğlu aşireti ile yakın bi aşiret yıllar önce Asaf  beyin bir çocuğunu kaçırıldığını biliyordum bu ömermiymiş ah daha iyi ömer artık benim  .

Kapı tıklatıldı içeri selim girdi

Selim - Ateş bey ömerin fotoğrafları geldi buyrun .
Ateş - Aferin selim gidebilirsin .

ÖMER Gerçek aile (erkek versiyon )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin