???
Kilka dni późniejNie byłem dobrym człowiekiem. Stałem się inny gdy tylko dowiedziałem się o śmierci brata.
Pragnąłem zemsty, najbardziej na świecie. Nie obchodziło mnie to że ktoś może cierpieć. Ja cierpiałem gdy jedyna osoba która mi pomagała umarła.
Mój brat, był kimś kogo kochałem. To on przyjmował na siebie wszystkie uderzenia ojca. A później zaczął pić.
Uciekał z domu zostawiając mnie często z ojcem psychopatą i matką która się go bała. Brat stał się inny.
Pił. Ćpał. Aż nie pojawiła się jego żona. Poznali się na przypadkowej imprezie. On się w niej zakochał, ona w nim też.
Oświadczył się jej. Później wzięli ślub. A kilka lat po tym urodziła im się córka. Piękna ciemnowłosa dziewczynka o dobrym sercu.
Lecz to prysło z latami. Oni ją zepsuli. Sprawili że jej dobre serce, zniknęło. Zrobili z niej machinę do zabijania. Zniszczyli ją. Tak jak jej młodszą siostrę.
Zamykali ją w pokoju na całe dni, mój brat znęcał się nad nią psychicznie I fizycznie. A jego żona? Próbowała bronić dziewczynkę, lecz sama stała się potworem.
Aż w końcu ona im się odpłaciła, sprawiając że chciałem się na niej zemścić.
Ten mężczyzna, wciąż był I zawsze będzie moim bratem. Nawet zakopany w piachu. I mimo tych wszystkich złych rzeczy które zrobił.
Prawda była taka że choć chciałem zemsty, nie potrafiłbym sam skrzywdzić dziewczynki, dlatego ja tego nie zrobię. Będę patrzył.
Zatrudniłem ludzi którzy ją śledzili, i obserwowali, głównie był to mój zaufany człowiek który już z nią rozmawiał.
Ona jeszcze nie wiedziała że to dopiero początek, a burza zbliża się wielkimi krokami....
_________________
Rozdział 8!!Chciałam napisać dłuższy rozdział z perspektywy Aarona, ale nie miałam zbytnio czasu na pisanie.
Do następnego🔪🤍Maja☆
CZYTASZ
Psychopath girls || 18+
RomanceDruga część trylogii ,,Murder"!! 22- letnia Suzanne Walker od lat nie była normalnym dzieckiem, zamiast bawić się lalkami odrywała im głowy, nigdy nie bawiła się ze swoimi rówieśnikami, a gdy kilka lat temu urodziła jej się siostra nie była sama. 8...