Suzanne
Przekroczyłam próg, a wtedy do moich nozdrzy doszedł zapach krwi, wilgoci i innych nie zidentyfikowanych mi rzeczy.
Rozejrzałam się po pomieszczeniu w którym dostrzegłam pracowników nie zwrócili na mnie najmniejszej uwagi jakby nie wiedzieli kim jestem.
Albo nie zdawali sobie sprawy że w jednym pomieszczeniu oprócz nich jestem jeszcze ja. Szefowa.
Uniosłam pistolet który trzymałam w ręce, po czym bez wahania wymierzyłam go w jednego pierwszego pracownika.
Wypadło na jakiegoś łysego, na okno miał z 30 lat, pociągnęłam za spust trafiając prosto w głowę mężczyzny.
Wtedy niespodziewanie wszystkiego głowy skierowały się w stronę trupa, po czym czułam wzrok każdego na sobie.
A gdy zdali sobie sprawę że to ja, momentalnie widziałam jak ich twarze opuszczają wszelkie kolory.
Poparenastu minutach każdy pracownik stanął jak na baczność przyglądając się mnie uważnie.
-Chefe (szefowo)- Wyszeptał jeden wpatrując się we mnie z uwagą ale także lękiem.
Przewróciłam oczami kierując tym razem w jego stronę spluwę ale tym razem nic nie zrobiłam. Nie pociągnęłam za spust.
‐Vá em frente (Zajmijcie się tym)- Wskazałam bronią na zwłoki.- Isso desaparecerá em 5 minutos ( W ciągu 5 minut ma tego nie być)
Wyminęłam faceta kiedy ten już podchodził do trupa, ja za to skierowałam się w stronę drzwi prowadzących do mojego gabinetu.
W tym samym czasie usłyszałam przeciągły krzyk bólu jakieś kobiety, koiło to moją martwą duszę.
Gdy tylko uchyliłam drzwi na moim fotelu dostrzegłam Dime, który z whisky w jednej dłoni przeglądał jakieś papiery.
-Marigold Brooke Waronowa.- Wychrypiał przewracając stronę na kolejną a gdy wyczuł na sobie mój wzrok uniósł głowę.
Dima z wyglądu był uważany za groźnego, to dlatego że miał dużo tatuaży a jego twarz ozdabiała ohydna blizna.
Ciągnęła się ona przez policzek aż do kącika ust, na brwi miał jeszcze kolczyk były to dwie czarne kropki.
-Кто такая Мэриголд? (Kto to Marigold?)- Zapytałam zabierając z mojego biurka dokumenty wtedy dostrzegłam zdjęcie blondwłosej dziewczyny miała delikatną urodę.
Średniej wielkości usta które unosiły się w niemal zabójczym uśmiechu, zadarty nos, i kolor oczy czyli czarny.
Zjechałam wzrokiem ze zdjęcia do opisu kobiety, która najpewniej siedziała teraz w celi.
Informacje dotyczące towaru!
Marigold Brooke Waronowa lat 28, mieszkała w Rosji, jest złodziejką tożsamości ściganą przez Europejskie FBI, ukrywała się w stanach przez dwa lata tam ukradła ponad 50 osobom tożsamość.-Ты отвезешь меня к ней? (Zaprowadzisz mnie do niej?)- Spojrzałam na niego gdy wyciągnął z kieszeni paczkę papierosów.
A po chwili skinął mi głową, przy tym wstając z fotela, odłożyłam dokumenty podążając za nim.
-Ты правишь, я только выполняю приказы (Ty rządzisz ja wykonuje tylko polecenia)- Wzruszył ramionami kiedy kierowaliśmy się w stronę cel.
Wszędzie widziałam młode dziewczyny, kobiety niektóre wyglądały na więcej niż 25 lat niektóre nawet nie było pełnoletnie.
Aż w końcu dostrzegłam blondynkę siedziała ona na wysokim łóżku jedynie z brudnym materacem bez poduszki i koca.
CZYTASZ
Psychopath girls || 18+
RomansaDruga część trylogii ,,Murder"!! 22- letnia Suzanne Walker od lat nie była normalnym dzieckiem, zamiast bawić się lalkami odrywała im głowy, nigdy nie bawiła się ze swoimi rówieśnikami, a gdy kilka lat temu urodziła jej się siostra nie była sama. 8...